Smidt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har lastet ned msn 7 fordi jeg har lyst å tegne meldinger til de jeg snakker med, kan være greit innimellom. Denne funksjonen virker ikke, dvs jeg finner den ikke, alle andre funksjoner som wink og nudge og sånt er med, men jeg finner ikke noe knapp jeg kan trykke på i "snakkevinduet" som gjør at jeg kan tegne. noen andre som har samme problem ,evt vet hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 har ikke sett den selv...hadde en plug-in til gamle msn 6 som gjorde at jeg kunne tegne... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Flash ? at jeg bør installere flash? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jepp,vis du ikke har det så kan det vere en av grunnene Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 har flash jeg,ser fortsatt ikke den tegna greia? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kanskje dette er problemet: Med den nye versjonen kan du også dele et dataprogram med den du prater med, og ha en felles tegnetavle som begge kan tegne på. Dette er funksjoner som tidligere har blitt sett i NetMeeting og Windows Messenger. Det som er litt spesielt er at for at disse tjeneste skal fungere, så må du ha Windows Messenger installert på maskinen. Fra Programmer.no -> MSN Messenger 7 i dag Lenke til kommentar
opticus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) installer microsoft journal viewer EDIT: Det som er litt spesielt er at for at disse tjeneste skal fungere, så må du ha Windows Messenger installert på maskinen.Dette er jo ikke korrekt informasjon, jeg har ikke windows messenger, mulig ms journal viewer følger med windows messenger, men det er ikke windows messenger som er greia, det er journal viewer Endret 5. desember 2004 av opticus Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 men jeg finner ikke noe knapp jeg kan trykke på i "snakkevinduet" som gjør at jeg kan tegne. noen andre som har samme problem ,evt vet hvordan jeg kan fikse det? Til informasjon hvis du enda ikke har funnet funksjonen: Hvis du ser nederst til høyre i snakke-vinduet, vil du se to såkalte "tabs", der det (hos meg) står "Skriv inn" og "Skriv for hånd". Velg "Skriv for hånd og tegn i veg". Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 JADDA, installerte microsoft journal viewer og gjett om det funker nå da. er fult klar over at det skal komme opp to tabs, men jeg fikk ikke disse opp før jeg installerte microsoft journal viewer. tusen takk for hjelpen !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå