Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Mulig og gjøre Hayden radiatoren mindre?

Anbefalte innlegg

Har et veldig irriterende problem. Får og få plasert min Hayden 676 Radiator mangler jeg 1,5 for og få plasert den i toppen av mitt Aopen Maxitwoer (DEn game typen). Den krasjer med floppydisken. Det blir ikke aktuelt og fjerne denne. Det jeg tenkte og gjøre var og sjære av litt på sidene av radiatorene er. Der som røra i parallell kommer inn på hovedrøra. Noen som har prøv og fjerne disse? ER redd for at det kommer til og lekke.

Med det samme kan jeg spørre hvordan jeg skal plasere viftene. Det jeg har tenkt nå er og bruke 2 stk Paspt 80mm vifter (19db) til og blåse inn kald luft og bruke 2 stk.120 Paspt vifter til og blåse den varme lufta ut av toppen av kabinettet. Noen som har erfaringer med dette eller mener ar bedre løsninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-01 12:54, Anders Leipsland skrev:

Quote:

Den 2002-06-01 12:45, Bøgge Bakken skrev:

Den krasjer med floppydisken. Det blir ikke aktuelt og fjerne denne.

Kan det være en løsning å flytte floppyen til en 5.25" brønn ved å sette den i en
?

Hvor dum går det ann og bli. Hvorfor har jeg ikke tenkt på det. Jeg har jo par liggene uti garasjen. Trur jeg gjør putter i en sånn.

Men er litt kipt og miste den øverste brønnen. Måtte sage vekk den på toppen for og få inn radiatoren. Skjerer jeg vekk mer kan jeg ikke sette inn en floppy seinere. Men det er vel bedre og ofre en floppyplassen en og ødelegget radiatoren. Takk for svaret.

Hvordan har du plasert radiatoren din Anders? Du snakka om at du skulle lakke fordi den blei stygt uansett hvor du plaserte den.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-01 13:07, Bøgge Bakken skrev:

Hvordan har du plasert radiatoren din Anders? Du snakka om at du skulle lakke fordi den blei stygt uansett hvor du plaserte den.

plassert? Hvor effektiv tror du jeg er? Du må snakke i futurum her, "skal/vil plassere" :wink:

Først tenkte jeg på å plassere radiatoren 90 grader i forhold til sidedøra slik at jeg ikke bruker varm luft til å kjøle ned radiatoren eller dytter varm luft inn i kassa. Den idéen har jeg nå vraka. Kom fram til at det vil ta for mye plass.

Derfor skal jeg nå plassere den samme sted som deg, under topplokket. Ettersom jeg kun har et midi tower så får jeg jo et problem med strømforsyninga, men den skal jeg plassere nede forann i kassa og så isolere den fra resten av kabinettet.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke plassere radiatoren slik som meg da(se link lenger opp)? Funker meget bra, er enkelt og plassbesparende! Eneste du trenger er en stikksag eller en Dremel hvis du har det!

/steinih :grin:

[ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-06-01 15:01 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-01 15:01, steinih skrev:

Hvorfor ikke plassere radiatoren slik som meg da(se link lenger opp)? Funker meget bra, er enkelt og plassbesparende! Eneste du trenger er en stikksag eller en Dremel hvis du har det!

utseende. Jeg skal kjøre push-pull prinsippet dvs vifter på begge sider av radiatoren. Viftene er 25mm høye, om jeg i tillegg skal ha en radiator (som i mitt tilfelle er 40-50mm høy) i tillegg så vil det se dumt ut.

Med Hayden radiatoren skal jeg derimot være enig i at det ser bra ut med radiatoren oppå kassa :smile:

Lenke til kommentar

Uansett så skal min stå inni kassa. Syns den ikke er så spesiel fint. Min er brukt og har fått noen merker etter det. Tenkte og rappe ei svart LaMote strøme av mamma som jeg har over hullet. Er ikke sikkert på det går men skal prøve. Må bare sage litt mer så får jeg plass til vifter og radiator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...