Melloweitsj Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei, Nærmer seg jul nå, og min trofaste LG MF-PD300 tok kvelden for noen uker siden, etter 4 års tjeneste. Kostet meg bare tusen lappen, så dette var et kjøp jeg var fornøyd med, spesielt levetiden på batteriet. Kunne bruke det nesten 20 timer før det gikk tomt (lavt volum..) Så jeg vil da anskaffe meg en ny, men jeg har ikke fulgt så mye med på markedet for MP3 spillere, så jeg hadde håpt på litt hjelp. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Minimum 1Gb plass FUNKSJONER Lydutgang: Ja Opptak: Nei Radio: Nei Spille av film: Trenger ikke det, så nei Bilder: Nei CD/Mp3CD: Nei Display: Helst, eventuelt i form av et display på selve ledningen, så ja Skjerm: Likegyldig Equalizer: Likegyldig Brukes som harddisk: Trolig, ja Filer: MP3 Driverløs: Nei Bra Support: Ja STRØM OG BATTERI Bytte batteri: Nei, så lenge det oppladbare er godt nok Oppladbart: DEFINITIVT Strøm adapter: Ja USB-lading: Likegyldig UTSEENDE Design: Nei, men ikke for stor Sette inn minnekort: Nei Pris: Rundt 2000 Bundle: Likegyldig Overføring: Likegyldig Tåler juling: Ikke stort, så nei Størrelsen: Litt, så lenge den ikke er formet på en helt teit måte går det greit at den har litt størrelse Merke: Likegyldig ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Så det viktigeste for meg er at spilleren har et steinbra batteri som er oppladbart. Hadde vært greit om det fulgte med en sånn ekstra sokkel for AA batteri som man kunne feste på spilleren i tillegg til det andre batteriet, dette hadde jeg på den gamle. Ellers betyr resten ikke så mye faktisk Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Creative Zen Micro skulle vel være perfekt for deg. edit: sorry, den har jo ikke oppladdbare batterier.. stopid mi.. men kanskje en ipod mini er mere tingen for deg da.. men den har jo igjen ganske dårlig batterilevetid.. er du ute etter en litt større sak kan man jo friste med en Creative Zen Touch 20GB, den er oppladdbar og har gjennomsnittlig driftstid på 24 timer ifølge komplett. Endret 4. desember 2004 av phax Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 På komplett.no står det at Micro versjonen har oppladbare batterier. Men de var også vel knappe.. Tror jeg går for Creative Zen Touch jeg da, ser ut som en grei MP3 Spiller, iallefall lang spilletid <3 Takker for hjelpen Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 zen micro har oppladbare batterier ja, men "bare" 12 timer... har selv zen touch og er veldig fornøyd, og det stemmer det med 24 timers batterilevetid PM meg hvis du lurer på noe om zen touch.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå