BoardkilL Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Finn fram kjøreskoa, skiftenøkkel og Wunderbaum. Need For Speed Underground 2 skrenser bredt inn i en butikkhylle nær deg. Sjelden har gateracing sett og hørt så bra ut. Sett deg tilbake og nyt timevis med heftige biler og en stor, stor by. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Utrolig bra omtale av deg,skulle tror du/dere hadde spilt det rundt 3-5 ganger. Men nå får EA komme med noe nytt: "Need for Speed Porsche Unleashed 2"ja la oss håpe det gutter Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Bra omtale. Jeg har noen synspunkter på spillet som jeg savnet: 1. Kunne justere følsomhet (osv) på ratt/pedaler. Synes det er helt for j**** at følsomheten på rattet minsker når farten øker. Å måtte snu rattet 90grader for å svinge en liten ørliten kurve hører ikke hjemme noen plass!!! Blir så irritert alle de gangene jeg har kræsja bilen etter å ha kjørt i 260km/t, møtt på en dust, og svingt for lite. In real life er det utrolig lite utslag på rattet som skal til for å gjøre dette... og spillet MANGLER funksjon for å stille på dette..... ARGH!!! 2. Det er ikke altid at stereolyden er like "balansert".. av og til bytter motorlyden kanal helt uten grunn... plutselig er motoren på høyre side, så på venstre.... rart... burde ikke denne være i center? - og hvorfor ikke Dolby Digital eller ihvertfall Pro Logic ? ... DTS hadde vært nice.. Noen synspunkter på dette? Ellers er jo spillet bra, og lyden er helt kanon! ... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) enig i det med språket, det hørtes utrolig teit ut når en kar sendte meg en melding eller ringte , så var det sånn yo dawg wazzup bitch greier.. lol.. veldig overdrevet og hørtes latterlig ut. Endret 5. desember 2004 av 2mass 1 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 mulig jeg har oversett noe, men ang. trimming så har du jo Dyno Test Track i tillegg til oppgradering av diverse ytelsesrelaterte artikler, noe jeg ikke kunne se i omtalen Lenke til kommentar
Sargeras Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 enig i det med språket, det hørtes utrolig teit ut når en kar sendte meg en melding eller ringte , så var det sånn yo dawg wazzup bitch greier.. lol.. veldig overdrevet og hørtes latterlig ut. lol xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg