RogerA Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hei. Har problem med en Toshiba Satelitte. Når maskinen kommer til looin bildet og jeg skriver inn brukernavn og passord "starter" innloggingsbilde med laster inn osv. Så er det stopp og jeg er tilbake til logginbildet. Noen som har gode råd? Eventuet hvordan bruker man "reparer windowsinnstalasjonen" valget på WinXP cde´n? Takker for råd. Endret 4. desember 2004 av rogera Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 .. jeg skriver inn brukernavn trykk F8 ved oppstart og se om det er noe virus eller noe liknende. Lenke til kommentar
RogerA Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hei. Har prøvet alle former for oppstart, men med samme resultat. Finnes det noe fra fks. Norton som er bootbart? (For å sjekke eventuelle virus) Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Toshiba satelite ? er vel med andre ord en bærbar. Har du prøvd cdene som følger med ? til gjenopprettelse av filer og slikt ? Lenke til kommentar
RogerA Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hei. Ja, prøver også og benytte alternativet "reparere windows". Når jeg gjør det kommer jeg til c:\windows på pc´n. Litt usikker på hva jeg kan gjøre for og "reparere" windows. Ligger en del bilder på harddisken som vil bli savnet hvis jeg "blåser" maskinen ren før innlegg av ny XP. Mulig jeg bare kan legge in en XP til? ( Dette blir ikke anbefalt i følge infon på CD'n under innstallasjonen) Lenke til kommentar
RogerA Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hei. Fant en løsning. Når jeg valgte og legge inn en ny XP (i tillegg), fikk jeg etter hver muligheten til og skrive over eksisterende XPinnstallasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå