larsipan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hei, sitter å sikler på en 1557xxx eller en ny komplett 410 bærbar og må derfor selge min nåværende laptop og kanskje min ny ervervede Shuttle SN85G4 (v.2) Hvor mye kan/vil noen (tror dere) gi for min Hp Pavilion ze4204s?: Mobile Celeron 1,6Ghz 256MB Ram IG340 ati motherboard (delt grafikk minne) 20GB harddisk 1,5 år igjen på expert trygghetsforsikring da:) (hvis den følger pc og ikke eier) Winxp home på recovery cder og andre cd`er som følger med... 1,5 år gammel, ser ikke ut som ny, men er godt behandlet, ingen døde piksler, ingen "riper" å snakke om... Vifta bråker da ,men er jo ikke snakk om at den skal koste flesk heller... ellers virker den perfekt, stabil og grei... hva tror dere?? kosta 8700kr i mai i fjor (inkl. trygghetsforsikring) 4000? mer? mindre? noen som er interessert? og vil et mobility radeon 9700/9600 knuse Geforce4 ti4200 som står i min Shuttle i spill/tester på ytelse (fps) ?? i hl2, nfsu 2 osv.. håper på gode svar og tilbud om kjøp hehe (vet ikke om salg her er mot retningslinjene hehe si fra så skal jeg fjerne de setningene:)... Endret 4. desember 2004 av larsipan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå