Gå til innhold

KOSS 3aa titanium VS. Sennheiser Hd515

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Har nett kjøpt meg et headsett som heter Koss Pro3AA. ER meget god lyd i desse og kan anbefalle de på det sterkeste.. Sinnsyk bra bass, mellomtone og diskant. Nydelig klang.. Ta en kikk på www.koss.com og les litt mer om de..

Mvh: Vidar

post-79-1102437926_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at sennheisers 515 gir deg merkbart bedere lyd ..

Sennheiser pleier alltid å slå koss når det gjelder lydkvalitet i de forskjellige prisklassene.. Koss sin 3AA har heller ikke fått særlig gode omtaler : / .. Lett å knekke skal den være også

Gå for Sennheisern du..

Lenke til kommentar
Aldri kjøp Koss hvis du vil ha bra lyd. Det er min regel.

Mine Koss Porta Pro (eller hva de heter) har god lyd syns jeg :ermm:

Koss Porta Pro er faktisk et av koss's aller beste alternativer med tanke på prisen, så å velge den er ikke så dumt.. Men Koss er generellt preget av mindre kvalitet og ikke like fin lyd.. Mange er så naive og tror at hvis du kjenner et godt trykk fra bassen så er det med engang "siinnnsyk" hodetelefon.. Dette blir for dumt. Mye viktigere at bassen er riktig og detaljrik enn at det er masse trykk i den.. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg tror nok at sennheisers 515 gir deg merkbart bedere lyd ..

Sennheiser pleier alltid å slå koss når det gjelder lydkvalitet i de forskjellige prisklassene.. Koss sin 3AA har heller ikke fått særlig gode omtaler : / .. Lett å knekke skal den være også

Gå for Sennheisern du..

Helt enig her. Sennheiser er hakket skarpere på lyd kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...