Passasjer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei. Jeg skal kjøpe meg et headsett, og valget står mellom disse 2: *KOSS 3aa Titanium *Sennheiser HD 515 Noen råd til hva jeg skal velge? Har hørt mye bra om begge. All hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
weedar Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei. Har nett kjøpt meg et headsett som heter Koss Pro3AA. ER meget god lyd i desse og kan anbefalle de på det sterkeste.. Sinnsyk bra bass, mellomtone og diskant. Nydelig klang.. Ta en kikk på www.koss.com og les litt mer om de.. Mvh: Vidar Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Aldri kjøp Koss hvis du vil ha bra lyd. Det er min regel. Av disse HD515 uten tvil. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg tror nok at sennheisers 515 gir deg merkbart bedere lyd .. Sennheiser pleier alltid å slå koss når det gjelder lydkvalitet i de forskjellige prisklassene.. Koss sin 3AA har heller ikke fått særlig gode omtaler : / .. Lett å knekke skal den være også Gå for Sennheisern du.. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Aldri kjøp Koss hvis du vil ha bra lyd. Det er min regel. Mine Koss Porta Pro (eller hva de heter) har god lyd syns jeg Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Aldri kjøp Koss hvis du vil ha bra lyd. Det er min regel. Mine Koss Porta Pro (eller hva de heter) har god lyd syns jeg Mine PortaPro har alt for mye bass. Mine Koss R80 knakk etter ett års normal bruk. Aldri mer Koss. Endret 7. desember 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Aldri kjøp Koss hvis du vil ha bra lyd. Det er min regel. Mine Koss Porta Pro (eller hva de heter) har god lyd syns jeg Koss Porta Pro er faktisk et av koss's aller beste alternativer med tanke på prisen, så å velge den er ikke så dumt.. Men Koss er generellt preget av mindre kvalitet og ikke like fin lyd.. Mange er så naive og tror at hvis du kjenner et godt trykk fra bassen så er det med engang "siinnnsyk" hodetelefon.. Dette blir for dumt. Mye viktigere at bassen er riktig og detaljrik enn at det er masse trykk i den.. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg tror nok at sennheisers 515 gir deg merkbart bedere lyd .. Sennheiser pleier alltid å slå koss når det gjelder lydkvalitet i de forskjellige prisklassene.. Koss sin 3AA har heller ikke fått særlig gode omtaler : / .. Lett å knekke skal den være også Gå for Sennheisern du.. Helt enig her. Sennheiser er hakket skarpere på lyd kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå