Dragon Hunter Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Men hvor gammal bør man være før man tar steroider og den slags?? 23. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Men hvor gammal bør man være før man tar steroider og den slags?? Du bør ikke begyne og bruke det. Men hvis man skal gå på det skal kroppen være 100% utvokst, og det er man ikke før et godt stykke oppe i 20 årene. Så må man lese sinsyk mye om temaet. Man kan ødlegge kroppen sin for livet og man kan dø hvis man ikke vet hva man driver med. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 har ikke tenkt til å begynne med det heller men bare lurte litt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Men hvor gammal bør man være før man tar steroider og den slags?? 23. Er ikke noe fasit, mange er utvokst i en alder av 18. Andre ikke før de er 26. Å det er stor forskjell på steroider, ikke alle ødelegger prosesser i kroppen som har med utvikling og gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Men hvor gammal bør man være før man tar steroider og den slags?? 23. Er ikke noe fasit, mange er utvokst i en alder av 18. Andre ikke før de er 26. Å det er stor forskjell på steroider, ikke alle ødelegger prosesser i kroppen som har med utvikling og gjøre. Jeg er enig med superseven. Når man er 23 så er man ute av puberteten og kroppen slutter å produsere mange hormoner som er viktige for muskelvekst. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det har blitt veldig populært å kalle store muskuløse folk for bolere. Ikke alle boler! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det har blitt veldig populært å kalle store muskuløse folk for bolere. Ikke alle boler! Å ikke alle som boler er store og muskuløse heller, er faktisk skremmende mange som gjør det. Men steroider har ikke samme effekten på alle, noen får kanskje bare litt styrkeøkning og vannansamling. Mens andre får kvalitetsmasse som holder. Å jeg blir kalt en boler hver gang jeg drar på fest, eller jeg blir spurt om jeg bruker steroider. Er blitt så vant til det nå at jeg ikke reagerer lenger, av og til svarer jeg ja bare for å se reaksjonen på folk. Anyway, var og kjøpte meg ProZma, super-omega, Carbo fuel og Whey tech jordbær igår. Dette var for den nette sum av 1200kr, den som får dette billigere må gjerne rope ut. Zma var fordi jeg har litt søvnproblemer for tiden. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 jeg har hørt at hvis man trener benkpress osv. så kan man få ondt i musklene når mann blir gamlere. jeg skal ikke si at det sant da men,.. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det har blitt veldig populært å kalle store muskuløse folk for bolere. Ikke alle boler! Å ikke alle som boler er store og muskuløse heller, er faktisk skremmende mange som gjør det. Men steroider har ikke samme effekten på alle, noen får kanskje bare litt styrkeøkning og vannansamling. Mens andre får kvalitetsmasse som holder. Å jeg blir kalt en boler hver gang jeg drar på fest, eller jeg blir spurt om jeg bruker steroider. Er blitt så vant til det nå at jeg ikke reagerer lenger, av og til svarer jeg ja bare for å se reaksjonen på folk. Anyway, var og kjøpte meg ProZma, super-omega, Carbo fuel og Whey tech jordbær igår. Dette var for den nette sum av 1200kr, den som får dette billigere må gjerne rope ut. Zma var fordi jeg har litt søvnproblemer for tiden. hmm, jaja folk er jævelig ofte bare sjalu fordi de selv er i patetisk form, og da istedenfor å måtte innrømme overnfor seg selv at de er late må kalle de som er i bedre form en seg selv bolere... hvor gammel er du bye the way... Uansett det mijøet jeg finner mest dop i må vel være de sunne skigåerne, hva skjer med at alle av dem har astma på papiret? De som løfter vekter er engler i forhold til ski slaskene Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hmm, jaja folk er jævelig ofte bare sjalu fordi de selv er i patetisk form, og da istedenfor å måtte innrømme overnfor seg selv at de er late må kalle de som er i bedre form en seg selv bolere... hvor gammel er du bye the way... Uansett det mijøet jeg finner mest dop i må vel være de sunne skigåerne, hva skjer med at alle av dem har astma på papiret? De som løfter vekter er engler i forhold til ski slaskene Folk er sjalu ja. jeg er 20år. Ey, ikke kødd med astma. Jeg har å ventolin på resept også, men jeg har aldri kjøpt det ut. Men jeg kjenner flere som går på ski som trykker steroider. btw: 80% av alle sprinterne til usa har påvist astma. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hmm, jaja folk er jævelig ofte bare sjalu fordi de selv er i patetisk form, og da istedenfor å måtte innrømme overnfor seg selv at de er late må kalle de som er i bedre form en seg selv bolere... hvor gammel er du bye the way... Uansett det mijøet jeg finner mest dop i må vel være de sunne skigåerne, hva skjer med at alle av dem har astma på papiret? De som løfter vekter er engler i forhold til ski slaskene Folk er sjalu ja. jeg er 20år. Ey, ikke kødd med astma. Jeg har å ventolin på resept også, men jeg har aldri kjøpt det ut. Men jeg kjenner flere som går på ski som trykker steroider. btw: 80% av alle sprinterne til usa har påvist astma. Jeg kødder ikke med astma, men er overbevist om at mange sprintere og skiløpere har "astma". Anyways, det er bare patetisk det med boler greia, en skulle tro at det den dag i dag var inn å være en småfeit avdanka slask, og hvis du var i normal form, er du boler eller treningsnarkoman Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 ...hva skjer med at alle av dem har astma på papiret? Astmaen kommer i mange tilfeller av miljøet de trener i. Altså hard trening i ung alder om vinteren ute i kaldt vær og med lite klær. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Anyway, var og kjøpte meg ProZma, super-omega, Carbo fuel og Whey tech jordbær igår. Dette var for den nette sum av 1200kr, den som får dette billigere må gjerne rope ut. 3 kilo whey, og 3kg carbos? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Anyway, var og kjøpte meg ProZma, super-omega, Carbo fuel og Whey tech jordbær igår. Dette var for den nette sum av 1200kr, den som får dette billigere må gjerne rope ut. 3 kilo whey, og 3kg carbos? stemmer det, PF sine produkter selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå