kengdal Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det er derfor at man aldrig skal begyne med steroider før man er i i 20 årene og fult utviklet. Ja, når man er i 20-årene og er fullt utviklet, da er det helt greit med steroider. Sa ikke at det var greit med steroider. Men jeg svarte på et inlegg om at det var en "lav" kar som trente mye. Jeg skrev dette for jeg tolket inlegget som det var ment som at styrke trening stopper vekst. Og da dette er feil skrev jeg en årsak som det kunne vere. Jeg trak ut en negativ side med det med bruk og ikke en posetiv. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rart det der at hasj og ecstasy er mer sosialt akseptert enn steroider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rart det der at hasj og ecstasy er mer sosialt akseptert enn steroider. Tell you why: Tar man hasj og ecstacy er man klar over at man bryter ned kroppen, og det finnes ingen fysiske fordeler med det. Steroider derimot, er juks. Man jukser seg til å se bra ut. Det blir akkurat som å si "rart at sminke er mer sosialt akseptert enn plastisk kirurgi". Lenke til kommentar
Havana Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rart det der at hasj og ecstasy er mer sosialt akseptert enn steroider. ja, hasj erjo i grunn ikkeså ile, hvis du bare tar det en gang, men den blåe tabletten ka nok forkorte livet ditt når du tar den Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rart det der at hasj og ecstasy er mer sosialt akseptert enn steroider. Tell you why: Tar man hasj og ecstacy er man klar over at man bryter ned kroppen, og det finnes ingen fysiske fordeler med det. Steroider derimot, er juks. Man jukser seg til å se bra ut. Det blir akkurat som å si "rart at sminke er mer sosialt akseptert enn plastisk kirurgi". Jukser til å se bra ut? Folk som tar steroider trener mye hardere en deg og meg. De legger ned ufatlig mye tid i næring og trening, hvis du kaller dette å jukse så ja vell. Hadde du bare kunne knaske noen piller eller sette seg et skudd, og blitt stor så hadde jeg vært mer enig at dette er juksing. Men når de trener på et helt annet nivå en det vi er kapable til så synes jeg ikke det. Rart det der at hasj og ecstasy er mer sosialt akseptert enn steroider. Er nok mye på grunn av uvitenhet og propaganda gjennom mange år. Rart at folk som bygger seg for å bli store å sterke blir mer sett ned på en folk som ødlegger kroppen sin med gifter. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rart det der at hasj og ecstasy er mer sosialt akseptert enn steroider. ja, hasj erjo i grunn ikkeså ile, hvis du bare tar det en gang, men den blåe tabletten ka nok forkorte livet ditt når du tar den Ganske usaklig inlegg, hva legger du til grunn her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jukser til å se bra ut?Folk som tar steroider trener mye hardere en deg og meg. De legger ned ufatlig mye tid i næring og trening, hvis du kaller dette å jukse så ja vell. Hadde du bare kunne knaske noen piller eller sette seg et skudd, og blitt stor så hadde jeg vært mer enig at dette er juksing. Men når de trener på et helt annet nivå en det vi er kapable til så synes jeg ikke det. Du vet ikke hva du snakker om. De jeg kjenner som tar steroider trener på samme måte som meg, men løfter tyngre fordi de er i stand til det. De trener på et annet nivå fordi trykker i seg Deca, Winstrol eller hva det måtte være. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rart det der at hasj og ecstasy er mer sosialt akseptert enn steroider. ja, hasj erjo i grunn ikkeså ile, hvis du bare tar det en gang, men den blåe tabletten ka nok forkorte livet ditt når du tar den Ganske usaklig inlegg, hva legger du til grunn her? Skal vi se, beklager dårlig skriving, det er ikke manglende norsk kunnskaper men slurv, uansett.. Mener at hasj, ikke kommer til å skade deg for alltid hvis du prøver det en gang. Men ecstasy har ved flere tilfeller tatt livet av sine ofre når de prøvde det for første gang... Uansett støtter ikke narkotika, og ja det er rart, jeg mener, hvis jeg tar noe for å bli bedre i noe, og jukser litt, så er dette mitt problem[hvis det ikke er innenfor en idrett konkurere etc..] Mens narkomane ødlegger seg selv og drar ressurser fra viktigere ting sånn at en må hjelpe dem Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jukser til å se bra ut?Folk som tar steroider trener mye hardere en deg og meg. De legger ned ufatlig mye tid i næring og trening, hvis du kaller dette å jukse så ja vell. Hadde du bare kunne knaske noen piller eller sette seg et skudd, og blitt stor så hadde jeg vært mer enig at dette er juksing. Men når de trener på et helt annet nivå en det vi er kapable til så synes jeg ikke det. Du vet ikke hva du snakker om. De jeg kjenner som tar steroider trener på samme måte som meg, men løfter tyngre fordi de er i stand til det. De trener på et annet nivå fordi trykker i seg Deca, Winstrol eller hva det måtte være. Høres ikke akuratt ut som du er noe recer på dette temaet du hel, sier ikke at jeg ikke at jeg kan ekstremt mye om dette temaet, men jeg sier ting som jeg vet. Men klart det er jo forskjell på folk som går på steroider. Når jeg sier at de trener hardere en "vanlige" gym gåere, så gjør jo kameratene dine det å. Du sier jo selv at de trener likt som deg men med tyngre vekter som de ikke hadde klart ellers. Men det jeg ville fram til er at mange av de som går på steroider legger ned mange fler timer i studio en det vi hadde klart, og mange fler timer til å optimalisere kostholdet mest mulig. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rart det der at hasj og ecstasy er mer sosialt akseptert enn steroider. ja, hasj erjo i grunn ikkeså ile, hvis du bare tar det en gang, men den blåe tabletten ka nok forkorte livet ditt når du tar den Ganske usaklig inlegg, hva legger du til grunn her? Skal vi se, beklager dårlig skriving, det er ikke manglende norsk kunnskaper men slurv, uansett.. Mener at hasj, ikke kommer til å skade deg for alltid hvis du prøver det en gang. Men ecstasy har ved flere tilfeller tatt livet av sine ofre når de prøvde det for første gang... Uansett støtter ikke narkotika, og ja det er rart, jeg mener, hvis jeg tar noe for å bli bedre i noe, og jukser litt, så er dette mitt problem[hvis det ikke er innenfor en idrett konkurere etc..] Mens narkomane ødlegger seg selv og drar ressurser fra viktigere ting sånn at en må hjelpe dem sorry, trodde du mente den blå pillen var steroider Lenke til kommentar
Havana Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 aha, jeg trodde, jaja, oppklart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men klart det er jo forskjell på folk som går på steroider. Når jeg sier at de trener hardere en "vanlige" gym gåere, så gjør jo kameratene dine det å. Du sier jo selv at de trener likt som deg men med tyngre vekter som de ikke hadde klart ellers. Men det jeg ville fram til er at mange av de som går på steroider legger ned mange fler timer i studio en det vi hadde klart, og mange fler timer til å optimalisere kostholdet mest mulig. Da blir det jo juks da! Du kalle det ikke juks fordi de trener på "et annet plan enn oss", men innrømmer at grunnen til at de klarer tyngre/lengre treninger er pga steroider. Selvmotsigende til de grader. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men klart det er jo forskjell på folk som går på steroider. Når jeg sier at de trener hardere en "vanlige" gym gåere, så gjør jo kameratene dine det å. Du sier jo selv at de trener likt som deg men med tyngre vekter som de ikke hadde klart ellers. Men det jeg ville fram til er at mange av de som går på steroider legger ned mange fler timer i studio en det vi hadde klart, og mange fler timer til å optimalisere kostholdet mest mulig. Da blir det jo juks da! Du kalle det ikke juks fordi de trener på "et annet plan enn oss", men innrømmer at grunnen til at de klarer tyngre/lengre treninger er pga steroider. Selvmotsigende til de grader. Jeg mener det ikke blir juks når de må ofre mere av tiden sin. De holder ofte på 2-3 timer om dagen i treningsstudio. De trener dobbelt så mye som vi og bruker dobbel så lang tid. Men når du sier at de jukser til å få en bedre kropp, så mener jeg at de ikke gjør det pga at de blir større en det de kunne ha blitt vanlig. Hvis de bruker det for å bli sterkere i styrkeløftkonkuranse er jeg enig at det blir juks. Men når de går på noen kurer for å få mer muskeler, hvem er det de jukser. Er du egentlig misunelig på at de for større muskler en deg? Jeg er førnøyd med min kropp og har ikke behov får å bli så stor, men vil folk legge inn ekstra tid og ofre mer for å bli større synes jeg de må få lov til det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg mener anabole steroider skal være opp til hver enkelt om man vil bruke, å så lenge det skjer i riktige former der avtrapping og varighet mellom kurer er forsvarlig så ser jeg ikke ned på personer som boler. Mens de som drikker seg full og klikker på byen når de er på kur har jeg ingenting til overs for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er du egentlig misunelig på at de for større muskler en deg? Da hadde jeg bolt selv. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Jeg mener det ikke blir juks når de må ofre mere av tiden sin. De holder ofte på 2-3 timer om dagen i treningsstudio. De trener dobbelt så mye som vi og bruker dobbel så lang tid. Hah! 2-3 timer er jo ingenting. Når jeg hørte at de brukte masse tid, trodde jeg det var snakk om 3-5 timer om dagen. I mange andre idretter er det ofte snakk om 4-5 timer daglig for å bli skikkelig god (selv i 13-14-års-alderen). Da bruker man tid på idretten sin. Endret 23. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hah! 2-3 timer er jo ingenting. Når jeg hørte at de brukte masse tid, trodde jeg det var snakk om 3-5 timer om dagen.I mange andre idretter er det ofte snakk om 4-5 timer daglig for å bli skikkelig god (selv i 13-14-års-alderen). Da bruker man tid på idretten sin. 2-3 timer der man yter mellom 60-90% er MYE. Å kan ikke sammenligne dette med andre sporter siden muskler må restitueres mer etter styrketrening før man kan trene dem på nytt igjen. Å ta meg f.eks, jeg tenker på hva jeg spiser 24/7 å blir deppa hvis jeg spiser dårlig. Jeg spiser proteinrik mat hele tiden, å bruker hvertfall 300kr dagen på kun mat. Jeg har spist protein tilskudd for opp mot 10000 på 8 måneder. Å jeg får høre hver gang jeg kommer på fest at jeg boler og slikt, og hver dag på jobb. Jeg lever med sporten hele dagen, på godt og ondt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg mener det ikke blir juks når de må ofre mere av tiden sin. De holder ofte på 2-3 timer om dagen i treningsstudio. De trener dobbelt så mye som vi og bruker dobbel så lang tid. Hah! 2-3 timer er jo ingenting. Med intensiv vekttrening så er det helt vanvittig. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg mener anabole steroider skal være opp til hver enkelt om man vil bruke, å så lenge det skjer i riktige former der avtrapping og varighet mellom kurer er forsvarlig så ser jeg ikke ned på personer som boler. Mens de som drikker seg full og klikker på byen når de er på kur har jeg ingenting til overs for. Helt enig. Det er et valg som hver enkelt må ta. Jeg har heller ikke noe tilovers for de som går på kurer for å dra på byn for å drekke seg fulle, breskeseg og sloss. Men de som har trent i mange år å har tatt kroppen sin på et nivå som man står mer eller mindre stille, mener jeg får ta et valg om de vil bruke eller ikke, og det respekterer jeg. Personlig kommer jeg aldrig til å bruke steroider, men jeg ser ikke ned på folk som gjør det fordet. Med intensiv vekttrening så er det helt vanvittig. Det har du helt rett i. Leste om han normannen på 46 år som akkurat hadde blitt verdensmester i bodybuilding amatør. Han trente på et studio fra 6 eller 7 til 9, når det var stengt der gikk han til et annet gym og trente 1 time der før han var ferdig. Dette var i oppkjøringen til en konkuranse, men alikevell så er det MYE. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Slettet for helsas skyld Endret 16. februar 2007 av WeXeL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå