Haze2003 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Heisann! Etter en re-format her ble boot disken ©... D.. Hvordan endrer jeg den tilbake tl C.. når jeg prøver og gjøre det får jeg mld om at det ikke er mulig og bytte bokstav på boot disken... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det er ikke mulig å bytte bokstav på disken, så lenge en av dem er systemdisken nei. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Heisann! Etter en re-format her ble boot disken ©... D.. Hvordan endrer jeg den tilbake tl C.. når jeg prøver og gjøre det får jeg mld om at det ikke er mulig og bytte bokstav på boot disken... Det er ikke noe problem å endre dette, men du får ikke gjort det i XP disk manager. -Det er heller ikke ønskelig da boot ikke vil virke etterpå uten at du endrer manuellt på en hel rekke ting. Det du må gjøre er å re-formattere igjen. - Hvis D ligger på en separat disk, så kobler du bare fra denne så lenge. - Hvis ikke tror jeg det skal gå at den definerer "rett" partisjon som C hvis du setter D partisjonen til "extended" istedet for primary..... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Partition Magic kan faktisk gjøre dette.... OG den kan rette på alle banene som peker mot D: -> C: Husk å ta backup først.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå