F*** a duck Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hisann folkens.... Fikk et Gainward 6800LE i posten i dag.. prøvde meg på å opne de siste pips`ene i sta , gjorde akkurat som beskrevet i denne posten http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=311841 restarter maskinen og opner Rivatuner igjen men ingen forandringer har prøvd med 66.93 og 66.72 drivere .. noen som kan hjelpe? Mvh. F*** a duck Endret 4. desember 2004 av F*** a duck Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Da er det mulig at det rett og slett ikke går på ditt kort... Det er ikke alle det går på... Så har jeg hørt at Gainward korta ikke skal vere lett å opne... Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hisann folkens.... Fikk et Gainward 6800LE i posten i dag.. prøvde meg på å opne de siste pips`ene i sta , gjorde akkurat som beskrevet i denne posten http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=311841 restarter maskinen og opner Rivatuner igjen men ingen forandringer har prøvd med 66.93 og 66.72 drivere .. noen som kan hjelpe? Mvh. F*** a duck Kødder du? Sku akuratt til å bestille kortet selv nå å softmodde det men nå er jeg litt usikker her ass Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Da er det mulig at det rett og slett ikke går på ditt kort...Det er ikke alle det går på... Så har jeg hørt at Gainward korta ikke skal vere lett å opne... Sier du at du har hørt at Gainward korta ikke skal være lette å åpne, har hørt det helt motsatte jeg:S Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Er lagt til hardware mask nå. Så softmodding går ikke mere på nyere kort Mitt streika, ny kortet mitt går ikke å softmodde. Lurer på om hw modding fortsatt virker? Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 F***!!!!! Jeg har akuratt bestilt kortet fra komplett, har gjort sånn som beskrevet i den der posten, når jeg restarter og åpner rivatuner så igjen så er det ingen forandringer!!!!!!!!!!!!!!!!! BAD!!!! Det er jo mange som har skrevet om kortet på komplett og sier det er bra til å åpne de siste pipes'ene med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du kan returnera kortet vist du ikkje vil ha det alikevell. Ikkje bruk så mange utropstegn da! Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du kan returnera kortet vist du ikkje vil ha det alikevell. Ikkje bruk så mange utropstegn da! S T R E S S!!!!!!!!!!!! Jeg bestilte det jo fordi jeg kunne lett åpne de siste pipelinesene og det står uder kortet på komplett hvor folk har skrevet om kortet og der står det at der er lett å åpne pipelinesene... Åsså når jeg har bestilt det så går det ikke åsså nå må jeg returnere det og bestille et annet! Bestiller dette Har hørt at dette er sykt bra kort til 2100kr... [forbanna.com] Lenke til kommentar
Scarecrow Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Pokker! bestilte 6800LE i går, og det ble sendt 14:37 i dag. HELE poenget var jo å softmodde det. Hva skal jeg gjøre nå? Prøve å softmodde det? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Bare og sende tilbake.. bite i det sure eplet og kjøpe x800pro eller et billig 6800GT (POV har et til 3000 med 12x1,6) Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Rivatuner 15.3 kan åpne pipene på de nyeste kortene. Kommer i slutten av desember. Selv har jeg et splitternytt gainward 6800LE som kjører 12x1,6 (350/800Mhz). Venter til rivatuner 15.3 kommer før jeg prøver de siste 4. Sjekk ut formuet på guru3d.com. Står mange tips der. Bl.a så henger skaperen av rivatuner der. Endret 22. desember 2004 av phatsam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå