kverna Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har litt dårlig lydbilde på winampen. derfor lurer jeg på hvilken equalizer dere bruker. nå har jeg full bass&treble Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bruker helt flat EQ på Winamp. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bruker også flat winamp EQ, har også flat EQ NVMixer (lydkort kontroll) Lenke til kommentar
eught Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bruker alltid Rock. Synes den gir en mye klarere lyd på alle typer musikk. Hvis jeg sammenligner med og uten equalizer høres det ut som grøt når equalizer ikke er på. Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Helt flat. Jeg ville tro at kvaliteten på lydkort og høyttalere evt. hodetelefoner farget lyden mye mer enn Winamp? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg bruker rock. Synes det er bedre enn flat. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg har to egendefinerte som jeg veksler imellom.. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Min står helt av. dette gjelder også lydkortdriverne Eneste plassen jeg justerer er på forsterkeren min prøver å få så "ren" lyd som mulig , og vil derfor ikke vri/vrenge på den i flere ledd Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hvis man vil vri/vrenge lyden _mye_ er det ofte bedre å gjøre det på flere steder enn på et sted... det er iallefall min erfaring... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bruker en selvlaget en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå