Dings Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Stemmer det at men skal gange poengsummen man får i 3dmark med 1,8 eller noe slikt hvis man har SDRAM? Barer lurer fordi jeg fikk 2548 poeng med 256mb SDRAM, AMD XP1700+, Abit GF2 ti400... I følge en kammerat jeg har sa de på komplett at man skal gnage poensummen sin... Barer lurer... Lenke til kommentar
hurst Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hva er vitsen med å gange poengsummen med 1,8?? Poengsummen du får er den du får. Hvis man skal ha samme sammenligningsgrunnlag så må enten ingen gange poengsummen sin eller så må alle gjøre det. Og hvis alle gjør det forsvinner liksom vitsen med å gange med 1,8. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Det var en dårlig score. Da bruker du sikkert de standar driverne til xp eller no. Hadde et gf2 gts før på en amd atlon tb 800. Da fikk jeg 2700 poeng. Med samme kortet og amd athlon tb 1400 fikk jeg 3700 poeng eller .no. Det skal sies at jeg med xp`s orginale drivere fikk 2000 ett eller annet poeng. Så min konklusjon er, skaff deg nye drivere. Kan også legge til at jeg har sdram som kjører på 133 mhz. Å det er bare tull at du må gange scoren. DDr ram er raskere, ergo blir maskina litt raskere, men det er bare snakk om noen få hundre poeng. Kan poengtere at jeg får 7550 Poeng nå med radeon 8500=) Lenke til kommentar
ZenxZ Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hallo! jeg får 4700 poeng i 3dmark 2001!! er dette bra i forholdt til specsa mine? jeg har den nyeste nvidia drivern til skjermkortet. Også lurer jeg på om hvor masse vil poeng summen øke hvis jeg skifter cpu med en Athlon XP 1800+ eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå