Passasjer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Selv bruker jeg fUnc sUrface 1030. Er meget fornøyd. Har testet Icemat, men var ikke helt gla i den pga. den bråket når jeg brukte musa på den. Har ikke testet noen andre musematter så skal ikke si hva som er best (veldig farlig å uttale noe man ikke kan ) men iallefall jeg er fornøyd med fUnc, syns ikke den ble no særlig møkkete (tenker på FuXxY^), den er heller ikke for liten for meg, men sånt er jo alltids smak og behag Har du prøvd DKT eller Qpad? Hvis du prøver en av dem en gang så endrer du mening fort!!! ( FuXxy? ) Hva glir best av DKT og fUnc? (FuxXzy :!: ) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) ***SLETTET*** Endret 6. desember 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Dette minner meg om vann på flaske vs vann fra springen. Penger ut av vinduet for de fleste, men hvis man har tro på det og penger å bruke på sånt, så tror man nok at det funker også. Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) bruker ikke matte jeg.. syns det er like greit uten! mx 700 rett på skrivebordet fungerer mer enn utmerket for mitt vedkommende Endret 5. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Icemat er det beste etter min mening... Men den bråker! Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå har jeg en MX510 mus og en QPad musmatte i str XXXL (finnes i 3 str, alt etter din sens på musen), som jeg er kjempefornøyd med... I tillegg har jeg kjøpt Teflon føtter til musen min, og har brukt den nå i ca 4 mnd uten at jeg har merket noe tegn til slitasje.. Er ikke QPad av tøy, eller har jeg misforstått noe? Hvorfor bruker du i så fall teflon-føtter? Er vel uansett ikke snakk om noen slitasje på museføttene da..? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 bruker ikke matte jeg.. syns det er like greit uten! mx 700 rett på skrivebordet fungerer mer enn utmerket for mitt vedkommende har du noengang testet en dyr matte? Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) har du noengang testet en dyr matte? jeg har testa Steelpad 4S, Steelpad 4D og Fatal1ty Pad og trenger det rett og slett ikke.. unødvendig penger ut av vinduet etter min mening.. Endret 5. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg har testa Steelpad 4S, Steelpad 4D og Fatal1ty Pad og trenger det rett og slett ikke.. unødvendig penger ut av vinduet etter min mening.. Jeg er sterkt uening, men alle har sine meninger (Du kan umulig være noe pro gamer da) Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ganske enkelt er ice mat verd d den koster... Det er jo bare en musemate... ja, eneste minus er at den kan være litt bårkete. og btw icemat er IKKE bare en liten tøybit Hvordan kan en musematte bråke? Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ganske enkelt er ice mat verd d den koster... Det er jo bare en musemate... ja, eneste minus er at den kan være litt bårkete. og btw icemat er IKKE bare en liten tøybit Hvordan kan en musematte bråke? Hvis du drar musa fort frem og tilbake på musematte, kan det jo komme lyd. Hvis du bruker Icemat da som er av glass bråder det kanskje litt mer enn hvis du skulle bruke en annen Btw..Jeg synes Icemat er Allraight jeg! Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg har testa Steelpad 4S, Steelpad 4D og Fatal1ty Pad og trenger det rett og slett ikke.. unødvendig penger ut av vinduet etter min mening.. Jeg er sterkt uening, men alle har sine meninger (Du kan umulig være noe pro gamer da) det har jeg heller aldri sagt! Driver for det meste med web, flash, animasjon etc. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 jeg har testa Steelpad 4S, Steelpad 4D og Fatal1ty Pad og trenger det rett og slett ikke.. unødvendig penger ut av vinduet etter min mening.. Jeg er sterkt uening, men alle har sine meninger (Du kan umulig være noe pro gamer da) det har jeg heller aldri sagt! Driver for det meste med web, flash, animasjon etc. Er smak og behag. Er sikkert noen "pro"-gamere som ikke bruker sånne matter og. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tror alle pro-gamere bruker matte. Når fart og nøyaktighet er så viktig som det er for dem, er man nødt til å bruke matte... Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er utrolig fornøyd med min Icemat Black 2nd ed. Hyperglides og en dusj silikonspray innimellom begrenser dessuten lydnivået betraktelig og gir en følelse av å sveve over musematta som få eller ingen andre gir. Kreves likevel at man holder denne forholdsvis ren - den er ikke spesielt knekkebrød-vennlig. For meg var den et kraftig løft i forhold til fUnc som jeg mener er et utrolig over-hypet produkt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tror alle pro-gamere bruker matte. Når fart og nøyaktighet er så viktig som det er for dem, er man nødt til å bruke matte... Er ikke alle nei. Husker Damien som var "pro" i CS, vet ikke helt om han er det enda. Han brukte Pokemon matte han hadde fått lissom. Sånn jeg føler det selv så syns jeg matte ikke er sååå viktig. Hvis funcen min blir ødelagt kjøper jeg neppe en dyr en til. Lenke til kommentar
Strong Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er ikke QPad av tøy, eller har jeg misforstått noe? Hvorfor bruker du i så fall teflon-føtter? Er vel uansett ikke snakk om noen slitasje på museføttene da..? Nei, det stemmer det Frank2004... Du vil ikke få slitasje på museføttene, men de av Teflon glir mye bedre enn de orginale som sitter på musen... Derfor byttet jeg, og vil anbefale alle å gjøre... Hvertfall for de som vil ha liten friksjon.... Dette oppsettet gir meg ingen friksjon, og ingen lyd..... QPAD = Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Et lite drawback med Icemat 2.Edition er at den blir litt sticky etter en stund, man svetter gjerne litt ekstra i pressede situasjoner, svetten setter seg som klister på matta, da får man friksjon, lite morro. Dette gjelder kanskje ikke bare Icemat, men muligens for glassmatter generelt. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Huff, tenk om man må vaske Icemat`en...for en grusom tanke...*skjelve* Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Man vasker jo selvfølgelig matta innimellom! skulle bare mangle, men den har tendenser til å bli sticky veldig fort! Et par tre timer med hard gaming resulterer ofte i kladdeføre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå