TorbjørnK Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ganske enkelt er ice mat verd d den koster... Det er jo bare en musemate... Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeg synes det er tull å bruke SÅ mye penger på en lita tøybit, bruk det på noe mer nyttig. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Ganske enkelt er ice mat verd d den koster... Det er jo bare en musemate... Min personlige mening: Nei, jeg har disse musemattene: - Vanlig blå matte - Everglide DKT - fUNC 1030 - Icemat Icemat'n bråker noe helt sykt, og fUNC ble så fort skitten og var for liten, derfor bruker jeg everglide nå. Den er den beste jeg har prøvd til nå. Men det spørs egentlig hva du skal bruke den til? Gaming, kontor, surfing osv jeg synes det er tull å bruke SÅ mye penger på en lita tøybit, bruk det på noe mer nyttig. Faktisk glass Endret 4. desember 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ganske enkelt er ice mat verd d den koster... Det er jo bare en musemate... ja, eneste minus er at den kan være litt bårkete. og btw icemat er IKKE bare en liten tøybit Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Anbefaler deg å lese artikkelen til gamer.no;Gamer.no og det store musemattemysteriet EDIT: Les også gamer.no's artikkel om den blå tøymatta. Link. Bruker selv mx510 og en matte fra clas ohlson til 20 kr. Funker utmerket det. Endret 4. desember 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) btw icemat er IKKE bare en liten tøybit ok da, det er ei glassfille. He he. Endret 4. desember 2004 av XzYLsiT Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 btw icemat er IKKE bare en liten tøybit ok da, det er ei tøyfille. som sagt tidligere den er av GLASS Lenke til kommentar
Strong Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Skal du bruke Mus / musmatte til noen form for presisjons arbeid (høy oppløsning eller spilling), bør du ha ei matte med liten friksjon.. Jeg har prøvd fUnk, IceMat + diverse andre matter, som jeg med hånden på hjertet kan si at jeg ikke likte... IceMat bråkte noe sinnsykt, mens fUnken ble ripete og skitten med engang.. Nå har jeg en MX510 mus og en QPad musmatte i str XXXL (finnes i 3 str, alt etter din sens på musen), som jeg er kjempefornøyd med... I tillegg har jeg kjøpt Teflon føtter til musen min, og har brukt den nå i ca 4 mnd uten at jeg har merket noe tegn til slitasje.. Musen glir like fint enda, og jeg må også si at jeg bruker maskinen MYYYE... Maaange timer hver dag, til alt mulig, mest spilling... Så, QPAD er virkelig å anbefale... (de finnes på komplett.no eller microplex.no) Btw, her er en "brukertest"med bilder, fra forumet her.... Endret 4. desember 2004 av Strong Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Takker for alle Svar Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Icemat bråker mindre hvis man bruker padsurfers, noe som også er en forutsetning for lav friksjon. Tar seg godt ut på bordet gjør den også. Kjøpte min sammen med Itellimouse 3.0, og er godt fornøyd. Legger til at jeg ikke er noen hardcore gamer, men har rotet meg gjennom en del av de populære titlene. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Selv synes jeg icemat er så dårlig at jeg heller bruker en sånn blå tøymatte til 10kr på jobben. func1030 synes jeg er best Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) ville satset på Revelcell , den fikk bedre enn icemat i musematte test og den er litt billigere(?) edit: liker ikke glasslyden helt, men man bruker jo ofte headsett, og når du får på mouse-skates hører du det ikke og hvis du i tillegg sprayer på med litt silicon spray kjennes det ut som om musa flyr Endret 5. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) ... og fUNC ble så fort skitten og var for liten Ikke no problem hos meg det. Har liggende en bunke med våtservietter i skuffa her. Tørker ikke så ofte av musmatta heller. Jeg har iallefall ikke problem med at matta er for liten. syns størrelsen er passende jeg Edit: Quote tull Endret 5. desember 2004 av XeRam Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tror det er mye snakk om smak og behag her. Jeg kjører iallefall kombinasjonen MX510 og fUnc 1030, og er meeget fornøyd. Om man spiller på et noenlunde greit nivå der slike ting er viktigere, er man avhengig av så få distraherende elementer som mulig; man må finne noe som passer perfekt til ens bruk. Jeg spiller quake 3 som hovedspill, og har en relativt høy oppløsning samt mus-akselerasjon, så jeg trenger ingen gigantisk musmatte; func er perfekt for meg. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Selv bruker jeg fUnc sUrface 1030. Er meget fornøyd. Har testet Icemat, men var ikke helt gla i den pga. den bråket når jeg brukte musa på den. Har ikke testet noen andre musematter så skal ikke si hva som er best (veldig farlig å uttale noe man ikke kan ) men iallefall jeg er fornøyd med fUnc, syns ikke den ble no særlig møkkete (tenker på FuXxY^), den er heller ikke for liten for meg, men sånt er jo alltids smak og behag Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Selv bruker jeg fUnc sUrface 1030. Er meget fornøyd. Har testet Icemat, men var ikke helt gla i den pga. den bråket når jeg brukte musa på den. Har ikke testet noen andre musematter så skal ikke si hva som er best (veldig farlig å uttale noe man ikke kan ) men iallefall jeg er fornøyd med fUnc, syns ikke den ble no særlig møkkete (tenker på FuXxY^), den er heller ikke for liten for meg, men sånt er jo alltids smak og behag Har du prøvd DKT eller Qpad? Hvis du prøver en av dem en gang så endrer du mening fort!!! ( FuXxy? ) Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har brukt; fUnc, Ice Mat, Steelpad 4D og Q-Pad XXL Jeg anbefaler Q-Pad (samme hvilken versjon). Enkel å holde ren, sliter ikke på teflontapen, eller slitasje generelt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg synes det er tull å bruke SÅ mye penger på en lita tøybit, bruk det på noe mer nyttig. Tøybit? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg kjører en combo av MX510 og Icemat 2.Edition, det er sant at matta lager litt lyd, men bortsett fra det er det en bra matte, forresten så hører jeg ikke noe til den lyden lengre fordi CPU kjøleren overdøver alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå