Anders Leipsland Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Dette emnet har jeg tatt opp en gang før, men da ble det null respons. Er det mulig å få lagt til en "ignore user" feature? Hadde gjort forumet veldig mye mer behagelig å lese :smile: _________________ -BBcode har en quote tag. Bruk den! -Quote kun det som er relevant -Ikke quote quota tekst -Om quoting(usenet) [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-06-01 12:18 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hehe... Har faktisk tenkt det selv. Hadde vært kjekt (bruker det flittig på Usenet), men vil kanskje bli litt vanskelig å implementere her på web? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hadde ikke vært så dumt det..hehe Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Kunne faktisk ha tenkt meg at hver enkelt bruker kunne ha valgt hvilke kategorier som vises i "Siste meldinger". Jeg er for eksempel ikke så interessert i bl.a. Visual Basic, Kjølere, case mods, bærbare maskiner osv. Kunne ha vært greit å fått filtrert ut de man ikke vil vise. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 13:06, borre skrev:Kunne faktisk ha tenkt meg at hver enkelt bruker kunne ha valgt hvilke kategorier som vises i "Siste meldinger". Det hadde vært en skikkelig knallfeature ja :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Killfilter på hw.no. Hvor skal dette ende.... :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg synes jeg hører lyden av *plink* og *plonk* i det fjerne..... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 12:16, Anders Leipsland skrev:Er det mulig å få lagt til en "ignore user" feature? Jepp det hadde vært fint. Hadde vært deili å kunne surfe forumet uten alt tullet ditt, borres og sir hartges :wink: (En spøk..) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 23:21, PanzerFaust skrev:Jepp det hadde vært fint. Hadde vært deili å kunne surfe forumet uten alt tullet ditt, borres og sir hartges :wink: (En spøk..) Har hørt at korrekturlakk fungerer godt. Bare dekk ca. 4% av skjermen - det utgjør andelen vi tre har skrevet Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 23:27, borre skrev:Har hørt at korrekturlakk fungerer godt.Bare dekk ca. 4% av skjermen - det utgjør andelen vi tre har skrevet Finnes det korrekturlakk med scrollfunksjon? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 23:27, borre skrev:Har hørt at korrekturlakk fungerer godt.Bare dekk ca. 4% av skjermen - det utgjør andelen vi tre har skrevet Hehe, tenkte jeg skulle kommentere det. Dette er visst en tråd for de med 2k+ posts.. Korrekturlakk? nei, det er dame-metoden.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 23:29, Dan Hansen skrev:Finnes det korrekturlakk med scrollfunksjon? Ja, har du ikke hørt om det? Quote: Den 2002-06-01 23:34, PanzerFaust skrev:Hehe, tenkte jeg skulle kommentere det. Dette er visst en tråd for de med 2k+ posts..Korrekturlakk? nei, det er dame-metoden.. Neida... "dere" får lov til å skrive dere også - så lenge dere er enige selvfølgelig! Og hvis du synes korrekturlakk er en damemetode, så kan du jo prøve maling eller noe lignende da :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå