KRAN Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Jeg har en Hyundai ImageQuest Q910, men når jeg starter skjermen er det bare en tynn, lys stripe. Dette skjedde første gang da jeg slo hardt i pulten som skjermen sto på. Her er et bilde: Er det mulig å fikse det? Endret 4. desember 2004 av KRAN Lenke til kommentar
Humbo Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Skjer av og til det samme med en skjerm på jobben. Er bare å daske til den, så kommer bildet tilbake. Vet ikke om det vil hjelpe for deg, men er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
KRAN Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Funka dårlig Endret 4. desember 2004 av KRAN Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 klag på produktfeil og få tilsendt ny? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 sikker på at kontakta e heilt i Lenke til kommentar
Rekorden Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er trolig en dårlig kontakt ett eller annet sted, som får vertikalkretsen til å koble ut... Du kan prøve å forsiktig dytte borti ledningene inni med en lang linjal (plast) eller noe annet ikkeledende, og se om du kanskje får bildet til å poppe opp igjen. Kan hende at en kontakt inni har falt utav også... I verste fall er det elektronikken som har røket på en eller annen måte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå