Sir_cruz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Tror det er kule lageret , den bårker i allefall noe sinnsykt det går vekk etter ikke så lenge men den slutter ikke før jeg slår et svakt slag på toppen av kabinettet , noen som vet om hva jeg kan gjøre ? Det er bare litt irriterende :!: Endret 5. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Om det er chipsett kjølern på hovedkortet så kan du jo bytte den ut med en passiv kjøling. Da slipper du jo støy. Finnes jo også dem som har 18dB støy.. Det er lite Swiftech chipsetkjøler, m/vifte Den skal nok bli bedre enn den du har. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) det er ikke mulig og fikse den jeg har da ? Endret 5. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 har du renset den da? Er vel kanskje et tegn på alderen og levetiden hvis den begynner å bråke. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Pcen er snart et år gammel, og den har bråket i et halv år Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er det støv på vifteblarne? Det får slike små vifter til å hyle samt at det skaper ubalanse i vifta. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det skal gå ann å løsnevifte bladet, kanskje det hjelper å ta det av, å sette på igjen. Kanskje du finner en feil der! Lenke til kommentar
bassej Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 tør jeg gjette på abit hovekort? har iallefall hatt to abit som jeg har måttet bytte vifte på...kjedelig... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Det er et soltek HK , det er ikke vifte bladene men kule lageret eller noe, den bråker Mye mere når den er kald f.eks Når jeg har opp vinduet\døra om natten og slår den på om morran eller senere så er det helt sykt Lenke til kommentar
WEXP Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 tør jeg gjette på abit hovekort? har iallefall hatt to abit som jeg har måttet bytte vifte på...kjedelig... Samme her. Jeg bruker en mini-kjøleribbe egentlig laget for et PII-hovedkort, men chipsetet ligger på rundt 23 grader... Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 kan jo bare ta ut hk da...så slipper du probleme Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ta av klistremerke på viften og fyll hullet med litt vaselin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå