Gå til innhold

Adgang til CloakWood i Baldurs Gate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt spørsmål. Har du sett på noen walkthroughs e.l?

Er det noen her som foresten vet om spillet krever DirectX for å kjøre?

Jeg tørr ikke se på noen walkthroughs i fall jeg skulle komme over en spoiler. Jeg har rundet spillet før men det er lenge siden, vil bevare spenningen uten å spoile noe.

Jeg kjører spillet fint på nyeste directX versjon med den nyeste patchen. Her er foresten alle patchene til bg inkludert en directX 8+ patch. Jeg tror spillet krever en form for directX for å fungere ja.

http://www.bioware.com/games/baldurs_gate/support/patches/

Edit:

Jeg kom nermest tilfeldig over dette på en side:

Before you finish Chapter 4 (cleaning the Cloakwood Mines), this soldier tells you, bla bla bla.....

Jeg er på chapter 3 altså må jeg følge historien et stykke til før jeg på en eller annen måte får adgang til cloakwood området i chapter 4 vistnok. Så da er det bare å følge historien videre. vel vel......

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar

For aa komme deg til Cloackwood maa du foerst klare Bandit Camp. Foerst maa du gjoere Nashkel mines. Naar du er i Banditcamp maa du snakke med fangen i det store teltet, han gaar under navnet Endar Sai. Men pass opp for fiendene i teltet, Britik (38 hp, lvl 4), Hakt (30hp, lvl 5) Raemon (35hp, lvl 5) og Venkt (31hp lvl 6). Det finnes ogsaa noen feller paa kistene.

Haaper det hjelper :thumbup:

Lenke til kommentar
For aa komme deg til Cloackwood maa du foerst klare Bandit Camp. Foerst maa du gjoere Nashkel mines. Naar du er i Banditcamp maa du snakke med fangen i det store teltet, han gaar under navnet Endar Sai. Men pass opp for fiendene i teltet, Britik (38 hp, lvl 4), Hakt (30hp, lvl 5) Raemon (35hp, lvl 5) og Venkt (31hp lvl 6). Det finnes ogsaa noen feller paa kistene.

Haaper det hjelper  :thumbup:

aah, takker for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Godt spørsmål. Har du sett på noen walkthroughs e.l?

Er det noen her som foresten vet om spillet krever DirectX for å kjøre?

Jeg kjører spillet fint på nyeste directX versjon med den nyeste patchen. Her er foresten alle patchene til bg inkludert en directX 8+ patch. Jeg tror spillet krever en form for directX for å fungere ja.

http://www.bioware.com/games/baldurs_gate/support/patches/

Ah, tusen takk! :)

... og lykke til! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...