numbnut Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei, Jeg er ute etter et headsett med masse bass og enda litt til... bruker nå ett par sennheiser hd500 på lan men de er litt for dyre. noe blllig som og kan brukes til mp3 spilleren, med masse bass.. MASSE Lenke til kommentar
Norraas Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det må jo være Koss Porta Pro! Billig og MASSE bass! Og livstidsgaranti! Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 og de får jeg hvor? mange takk-.. Lenke til kommentar
Norraas Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) komplett.no for 375,- Kjøper du dem i butikken, ligger de på 595,- Veil.utsalgspris skal visst være på 696,- !! Edit: de fleste CD-butikker, Spaceworld, Elkjøp o.l. har dem. Endret 4. desember 2004 av Norraas Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 igjen; takk! veldig bra.. hadde et par sony "inn i øret" plugger med masse bass. de er borte og da er spørsmålet.. vet du om noen som er litt mer diskret? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Det må jo være Koss Porta Pro! new_yes.gif Billig og MASSE bass! Og livstidsgaranti! Dette blir en stor skuffelse når du er vant til klokkene du har tro meg, sprø dårlig plast og høyt overvurdert produkt-går en del tråder her om dette alleredet, se på dem. Kjøp heller en billigere modell av merke du har du feks: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=307639&st=0 Endret 4. desember 2004 av simalarion Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Det må jo være Koss Porta Pro! new_yes.gif Billig og MASSE bass! Og livstidsgaranti! Dette blir en stor skuffelse når du er vant til klokkene du har tro meg, sprø dårlig plast og høyt overvurdert produkt-går en del tråder her om dette alleredet, se på dem. Kjøp heller en billigere modell av merke du har du veldig interessant.. har du noen ide om hva? edit: jeg trenger ikke mic.. rettere sagt, jeg vil ikke ha mic.. Endret 4. desember 2004 av gtbikes Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Beyerdynamic dt770pro 80ohms versjonen. Knallgode, og skikkelig bass. Du kjenner det i ørene. Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Beyerdynamic dt770pro 80ohms versjonen.Knallgode, og skikkelig bass. Du kjenner det i ørene. jepp.. de er et par bra hodetelefoner.. men jg bruker Stax Lambda Pro.. trenger ikke flere "stue-hodetelefoner".. men de du nenvte er bra.. Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 de er så Jeg vil og ha et par stax. :/ Men, Koss porta pro er da et godt valg Eventuelt sporta pro. God lyd, billige, og livstidgarantid har et sett sjøl, og bruker de på lan til spilling og sånn, beyerdynamicen er stress å ha halveis på øret, og har du de fult på, så hører du jo ingen andre Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 støgge "transforme normale smilies til bilder sak" :/ Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 støgge "transforme normale smilies til bilder sak" :/ nå er jeg ikke helt med men men.. Stax er best på pro musikk.. De som mener noe annet er helt "lost". (stakkars mennesker) Med fortrinnet til en AU117 og et par Lambda Pro.. la musikken leve sier nå jeg... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Salv har jeg Sennheiser HD497, og liker disse veldig godt. Grunnen er at de gir, for mitt ikke-audiofile øre, god lyd (betyr ikke at disse er dårlige for "audiofile". Faktisk var det på en slik side jeg fant disse. Med en preamp var de visst gode nok til toppkarakter - selv for audiofile.) De har laaaaang ledning (3m) - dette er perfekt for pc. Dessuten kan de byttes ut (dersom du vil ha noen kortere til "bærbar lyd", dersom de går i stykker, etc.) Du nevner at du skal ha et headsett med masse bass og enda litt til... mener du da headsett, eller headphones ? Vil det ikke være bedre å ha "flat" lyd og heller legge på bass med eq? Det er ikke alt som passer med mye bass, vet du... Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Salv har jeg Sennheiser HD497, og liker disse veldig godt. Grunnen er at de gir, for mitt ikke-audiofile øre, god lyd (betyr ikke at disse er dårlige for "audiofile". Faktisk var det på en slik side jeg fant disse. Med en preamp var de visst gode nok til toppkarakter - selv for audiofile.) De har laaaaang ledning (3m) - dette er perfekt for pc. Dessuten kan de byttes ut (dersom du vil ha noen kortere til "bærbar lyd", dersom de går i stykker, etc.) Du nevner at du skal ha et headsett med masse bass og enda litt til... mener du da headsett, eller headphones ? Vil det ikke være bedre å ha "flat" lyd og heller legge på bass med eq? Det er ikke alt som passer med mye bass, vet du... bra spørsmål.. jeg bruker en link opp til tastaturet for å koble til hodetelefonen. så lengden på kabelen er oppad 1 meter som krav. Så kjøpte jeg en mp3 spiller som egenlig skulle brukes til å flytte data..( ja ja...si hva dere vil .. jeg tåler det) Men plutselig kom jeg på at den kunne brukes til musikk og.. MEN, det er ett veldig flat lydbilde. kona mi nekter å bruke den grunnet det. da tenkte jeg; hva med ett par hodetelefonersom faktisk har litt bass? og her er vi nå... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 bra spørsmål.. jeg bruker en link opp til tastaturet for å koble til hodetelefonen. så lengden på kabelen er oppad 1 meter som krav. Så kjøpte jeg en mp3 spiller som egenlig skulle brukes til å flytte data..( ja ja...si hva dere vil .. jeg tåler det) Men plutselig kom jeg på at den kunne brukes til musikk og.. MEN, det er ett veldig flat lydbilde. kona mi nekter å bruke den grunnet det. da tenkte jeg; hva med ett par hodetelefonersom faktisk har litt bass? og her er vi nå... Den har altså ikke eq? Du kan jo heller legge til bass ved å legge til litt eq på mp3-filene? Dersom det er mp3-spillerens "feil", blir det litt dumt å kompensere ved å tilpasse alt mulig til den. Hva skjer dersom du går lei av bass, eller om du bytter ut mp3-spilleren? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7355 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå