Goodall Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Komplett har dette på tilbud til 1999,- (superweekend tilbud) Det jeg lurer på er om den støtter socket 939? Ser at den støtter 940, funker 940 festet på et 939 system? Min neste pc blir jo et 939 system og det er litt dumt å kjøpe vannkjøing til 2000 som ikke vil funke på den pc'en man skal kjøpe seg til sommern. Ja da jeg vet det er et halvt år til og jeg får brukt den på mtt socket a system til da, men 2000 er litt for mye å innvistere for ca. et halvt år bare Takker for svar, og svar gjærne før helgen er over for da er tilbudet over også edit: ja og hva med VGA kjølingen vil den funke på ati eller nvidia sine nyeste kort? står jo ikke noe om det? Endret 4. desember 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Ingen som vet? Nå er det ikke mange timer før tilbudet går ut? Hadde satt stor pris på om noen hadde noe svar Bare 4 timer igjen! Endret 5. desember 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå