opresterud Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noen som har testet 6630 over UMTS med datakommunikasjon mot PDA eller laptop? Funker dette bra, og hvilke hastigheter har man fått i praksis? Skal investere i mobil med dette for øyet, og hadde tenkt meg 6230+EDGE, men 6630 er ikke så mye dyrere slik at det kan være ett alternativ for å evt. få en raskere tilgang. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hastiheten ligger "like" under ADSL. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hastiheten ligger "like" under ADSL. Det var vel ikke så nøye forklart. ADSL kan jo variere. De fleste billige ADSL-hastigheter ligger på det dobbelte av 3G. Du kan forvente ca. 300 kbps hastighet med 3G. Sannsynligvis litt under hvis det er stor pågang, noe jeg tviler på de første ukene. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Jeg er mest ute etter om noen allerede har praktisk erfaring med dette, ikke hva jeg kan forvente Jeg vet hva teorien tilsier at jeg skal få av hastighet, men vet også at "i praksis" ofte teller mere... Endret 4. desember 2004 av opresterud Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hastiheten ligger "like" under ADSL. Det var vel ikke så nøye forklart. ADSL kan jo variere. De fleste billige ADSL-hastigheter ligger på det dobbelte av 3G. Du kan forvente ca. 300 kbps hastighet med 3G. Sannsynligvis litt under hvis det er stor pågang, noe jeg tviler på de første ukene. Æsj, jeg har 384/128 linje fra tiscali Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg er mest ute etter om noen allerede har praktisk erfaring med dette, ikke hva jeg kan forvente Jeg vet hva teorien tilsier at jeg skal få av hastighet, men vet også at "i praksis" ofte teller mere... Det spiller uansett liten rolle hva slags hastighet andre har hatt rett og slett fordi det er avhengig av dekning, antall brukere osv hvor høy hastighet du får. Sånn ca. vil det ligge mellom 250 kbit/s til 350 kbit/s. Det er ikke så lenge siden jeg så en tråd her der en fyr hadde kjørt speedometertesten med en Z1010 i Oslo (tror jeg) og han lå jevnt på 320 kbit/s mener jeg å huske... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kanskje det er denne du mener tbone? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Der var den ja..Søkte i feil forumdel jeg gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå