Gå til innhold

En god tøy matte ?

Anbefalte innlegg

Heisann! Er på utkikk etter en god tøy matte jeg, har en Steelpad 4d men lengter tilbake etter en god tøy matte, gjerne litt tykk sånn at den blir liggende. Er dette helt ute av markedet ? Har tenkt mego g kjøpe en Razer dimondblack itilleg. Jeg vet ikke om den kommer til og yte dårlig på en tøy matte ?

Liker tøymatte fordi er det den gode følsen av og dra musa frem og tilbake forhold til den sklinga på plast matter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enig ville gått for Q-Pad... Lowsense hvis du spiller CS og andre FPS spill som oftest bruker lav sens) mid for medium sens... (aner ikke hvilke spill) og high for spill som Warcarft 3, Command&Conquer Generals og sånt

og nei Q-Pad (som er en skikkelig tøymatte, ikke no tull til 19kroner på Nille) senker ikke ned Diamondbacken....

Off-topic: DB allerede solgt ut på netshop.. (de hadde 20 stk på lager i forgårs) :p

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Har selv razor diamondback som fugnerer til nå smertefritt med tøymatte. Tøymatten er ALLSOP som selges på Elkjøp og Spaceworld for 79,-

JA! det høres billig å grotesk ut MEN den er av den gode gamle sorten. Tung og antiskli under. Den kommer også i flere farger :w00t:

Så jeg hadde absolutt prøvd ut denne før du legger ut over 3 ganger så mye på en annen.

mmmm..... ALLSOP..... anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...