Azizel Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har hatt trøbbel med alle nettlesere og MSN. Nettleserene fungerer en liten stund etter jeg har startet maskinen, deretter kommer det bare beskjed om at den ikke finner siden. Flere servertools fungerer normalt. Msn fungerer til jeg logger av, så klarer jeg ikke logge på igjen. Alt fungere okay når jeg IKKE har explorer prosessen og mange andre prosesser startet. Kan det vere en prosess som hundrer meg ??? Forhånd takk Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 har anti spy å virus.. å sp2 Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Kan noen hjelpe meg??? Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Haaallllllooooo????? er det ingen som har peiling?? død tråd må prøve å livne den igjen Lenke til kommentar
friskies Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Høres ut som spyware ja. Hvis du ikke finner noe, så prøv å installer windows på nytt Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hvilke anti spyware progarmmer bruker du da? Jeg bruker ad-aware og spybot search and destroy. Det den ene ikke finner, finner den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå