Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner å lure på om flertallet her inne begynte å spille dataspill i fjor!?

 

Jeg likte f.eks ikke Doom3, men å rangere det som det dårligste man har spilt er vel litt drøyt.

Husker jeg kjøpte et spill som het Virus for noen år siden. Dette må ha vært det desidert verste spillet jeg noen gang har kjøpt. Skulle liksom simulere virus på datamaskinen min som jeg skulle fjerne. For meg virket det som om maskinen min var infisert med kald pizza. Spillet og boksen har jeg enda dersom jeg ikke tar helt feil for å minne meg selv på å sjekke skikkelig før jeg kjøper noe.

 

Er flere spill jeg kunne nevnt, men husker ikke navnet på dem for øyeblikket

Nå begynte jeg å spille dataspill på det glade 80-tall med C64, men jeg kan ikke si at jeg har spilt ALLE spillene som er lagd siden da...

 

Så Virus har jeg f.eks. ikke prøvd. Hørtes kjedelig ut btw.

 

Ta den tiden de enkelte spill ble lagd i betraktning så synes JEG at Doom3 er det dårligste JEG har spilt...

 

Tar ikke spill jeg ikke har spilt i betraktning....

 

 

Så når temaet hva det dårligste spillet DU har spilt kommer opp, så skal jeg spørre....eller kanskje du bare kan få svare selv.

 

Doom3 suger big, bigger, biggest...av alle spill JEG har spilt...

Lenke til kommentar

Syke syke mennesker...

 

Største dritspill må være Supermann til N64...

 

Men så kan jeg jo ramse opp spill jeg ikke liker siden det tydeligvis er noen som tror det er synonymt med dritspill.

 

-Sacred + alle hack and slash rollespill

-Doom3

-Metal gear solid

-C&C Generals

-TIF

-CM

-Q2

-Grand turismo

-Alle formel 1 spill

Lenke til kommentar

Selv om jeg har spillt dataspill i 10 år :blush: må jeg bare si at Doom3 må være det værste EVER... Det var bare for TEIT... doom 1 var kult, nyskapende og heftig da det kom. Doom 3 synes jeg bare var mørkt, trist, skummelt og plagsomt lineært gameplay...

 

Ellers er det verdt å nevne:

 

Heart of Darkness (herregud så kjedelig)

Den lengste resien aka The longest journey (TTT - Ting Tar Tid)

Minesveiper...

Lemmings

 

Edit: Sportsspill som Fotball, bakset, hockey, rugby, golf, sykling, OL/VM spill etc...

 

Det er kun ETT sportsspill som er fett: Wintergames... ja det gamle DOS spillet med lyder som kommer rett fra pcen... haha det er konge!

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Doom 3 synes jeg bare var mørkt, trist, skummelt og plagsomt lineært gameplay...

mørkt, trist og skummelt er vel ikke faktorer som gjør et spill dårlig. Plagsomt lineært gameplay derimot.

 

Synes folk velger helt greie spill å hakke på altså. Doom3 har jo en revolusjonerende grafikk, og de aller fleste er enige om at det er skummelt. Er umulig det verste spillet dere har spilt. Hvis dere har spilt mer enn det ene spillet da. Har ikke prøvd det selv, så jeg skal ikke si noe mer.

 

Det dårligste spillet jeg har spilt er...*trommevirvel*..næsj. Er ikke sikker jeg. Superman 64 på Nintendo 64 var jo en temmelig sugen opplevelse. Dårlig kontrol, forferdelig grafikk, dårlig AI og teite oppdrag. South Park spillet til Nintendo 64 var også en fryktelig laber sak.

Lenke til kommentar
CS aka Counter Strike

 

1) det finnes ingen single player

2) ikke kan du "runne" det heller.

 

ahahah! CS:CZ er for de som vil spille CS i single... ellers finnes det bots :thumbup:

 

At man ikke kan runde det... tja... bra argument egentlig :D har jeg aldri tenkt på...

menne... egentlig så runder man det hver runde! dreper alle fiendene også vinner man :D

 

Et spill til som bare MÅ nevnes for dets udugelighet:

SNAKE til Nokia telefoner... Her snakker vi 2d grafikk, 2 farger (svart, og skjermen som i seg selv er grå) Det finnes ingen story, lydkvaliten er under 0 og gameplayet er heller kjedelig...

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Et spill til som bare MÅ nevnes for dets udugelighet:

SNAKE til Nokia telefoner... Her snakker vi 2d grafikk, 2 farger (svart, og skjermen som i seg selv er grå) Det finnes ingen story, lydkvaliten er under 0 og gameplayet er heller kjedelig..

Heey, ikke diss snake! En av de første/ det første mobilspilla jo! :p

 

Husker den første gangen jeg fikk høre at man kunne spille spill på mobilen. Da ble jeg overraska! Så etterhvert når alle i familien hadde fått "spillmobiler" gjorde vi nesten ikke noe annet enn å spil. :love::w00t:

Lenke til kommentar
CS aka Counter Strike

 

1) det finnes ingen single player

2) ikke kan du "runne" det heller.

 

ahahah! CS:CZ er for de som vil spille CS i single... ellers finnes det bots :thumbup:

 

At man ikke kan runde det... tja... bra argument egentlig :D har jeg aldri tenkt på...

menne... egentlig så runder man det hver runde! dreper alle fiendene også vinner man :D

 

Et spill til som bare MÅ nevnes for dets udugelighet:

SNAKE til Nokia telefoner... Her snakker vi 2d grafikk, 2 farger (svart, og skjermen som i seg selv er grå) Det finnes ingen story, lydkvaliten er under 0 og gameplayet er heller kjedelig...

Ja, hva er det som er så ekstremt morsomt med det? For noen år siden var det jo full Snakesyke! Jeg for min del holdt meg til et sånt Space-spill. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...