Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det mye sørgelig lesning. Syntes emnet var morsomt og regnet med at her ville komme mange fine minner på bordet. De fleste postene tyder på at dette forumet er belastet med kollektiv, absolutt minnesvikt, med unntak av et par hederlige mennesker som faktisk kan huske et dårlig spill eller to de har opplevd de siste 20 årene. Lo forresten ganske godt av alle de fine navnene.

 

On topic:

 

Det dårligste spillet(eller skal jeg si spille?) jeg har spilt noen gang må være "D". Adventure, grøss, action. Fullstendig meningsløs historie, og når jeg kom til det jeg trodde var slutten på første kapittel, viste spillet seg å være helt slutt. Grafikken var også mildt sagt sørgelig. Heldigvis ga jeg bare noen få kroner for det.

 

Andre gode kandidater kan være

Postal(meningsløs vold og forferdelig styring)

Guardian of Darkness(ja, complete darkness)

Traitor's Gate(gjesp)

Druuna(tidenes mest forvirrende spill og styring)

Midnight Racing(NFS i -n'te, de klarte også å gjøre feil de få tingene NFS gjør riktig)Virtual MTV(opp og ned i heis uten mål og mening)

Turok(Grrrrr!)

Gangsters(klikk, pang, klikk, screech, klikk, pang, klikk, screech, klikk, klikk, klikk, klikk, game over)

Nocturne(oj! der var en vegg, og hvor ble jeg av nå, oj! det var skummelt, nå kom jeg pluselig ut der).

Og mange mange flere turkeys vi kan humre over, og gremmes av at vi i det hele tatt har brukt vår dyrkjøpte tid på.

 

Min største skuffelse må være Heroes 4, som en annen her nevner. Elsker treeren og spiller fortsatt ett brett i ny og ne, men 4eren klarte de å ødelegge fullstendig, omtrent på alle mulige vis, både estetisk og spillteknisk. En tragedie!

 

Avslutter med en liten liste med spill jeg mener er hypet for mye(og da mener jeg hele serier med spill): C&C, Halo, Doom3(og kun Doom3), Sims, Need for Speed, Final Fantasy, Leisure Suit Larry, Microsoft Flight Simulator, Unreal Tournament. Kunne sikkert hatt med mange fler, men jeg vil jo helst ikke bli uvenn med alle den første dagen her.

 

Sånn, da har jeg og fått sutra litt. Håper virkelig jeg tråkket på noen såre tær i slutten av innegget mitt. :p Smaken er jo som baken, hos noen helt ræva.

 

Ha en fin spillhelg folkens!

Endret av Himself
Lenke til kommentar

Hooters Road Trip. Det er så ufattelig dårlig at jeg blir dårlig bare av å tenke på det. En skulle jo ihvertfall tro at man fikk se litt "hooters" da, men neida. Bare et par dumme mellomsekvenser. Selve spillet har ingenting med "Hooters"-fenomenet å gjøre. Man kjører bil med ufattelig dårlig realisme, og grafikken er heller ikke mye å skryte av. Nei... uff og uff..

Lenke til kommentar
*snip*

Noen liker EVE, andre ikke.

Dette er også en smakssak!

Det er derfor det blir laget forskjellige spill hele tiden! :)

Det kan man si om alle spillene som er nevnt i denne tråden og da ville litt av poenget falt bort, så hva er vitsen å nevne det? :roll:

 

Poenget med tråden er at folk skal si hvilke spill de synes er dritt, med begrunnelse eller ei. Så la dem komme med kandidater og heller ignorer det som virker for tåpelig

Lenke til kommentar

Hmm...mulig jeg ikke har spilt like mange spill som flere av dere, men jeg mener nå å ha fulgt godt med i fps-sjangeren. Det er jo denne kategorien som faller mitt hjerte nærmest.

 

Har også spilt en del adventurespill gjennom tiden, samt noen rollespill og strategispill, flysimulatorer, bil og mc-simulatorer, slossespill a'la Tekken...

 

Likevel er det et relativt nytt fps-spill som havner på bunnlista mi...

 

Doom 3.

 

For et unyttig spill. Tilførte spillverden ingenting nytt...faktisk så klarte det ikke en gang å ta med ting som er kommet de siste 4-5 årene.

 

Dårlig story, lineær og forutsigbar. Mørk og kjedelig. Det var ikke engang skummelt. Hypa opp til tusen, men klarte ikke å innfri... Det hadde faktisk ikke innfridd hvis det ikke var hypa opp en gang.

 

Elendig multiplayer. Trenger jeg forklare denne? Håper ikke. Har ikke sett en så dårlig multiplayer på noen andre spill jeg har prøvd ennå.

 

Spilte meg jo gjennom det bare for å ha gjort det...men det er nå fjernet fra pc'n min som det viruset det er...

 

Doom 3 = :thumbdown:

 

Håper de som lagde spillet nå trekker seg tilbake da de ser de kan gjøre det bedre i andre yrker...

 

Tiårets store skuff...

Lenke til kommentar

Begynner å lure på om flertallet her inne begynte å spille dataspill i fjor!?

 

Jeg likte f.eks ikke Doom3, men å rangere det som det dårligste man har spilt er vel litt drøyt.

Husker jeg kjøpte et spill som het Virus for noen år siden. Dette må ha vært det desidert verste spillet jeg noen gang har kjøpt. Skulle liksom simulere virus på datamaskinen min som jeg skulle fjerne. For meg virket det som om maskinen min var infisert med kald pizza. Spillet og boksen har jeg enda dersom jeg ikke tar helt feil for å minne meg selv på å sjekke skikkelig før jeg kjøper noe.

 

Er flere spill jeg kunne nevnt, men husker ikke navnet på dem for øyeblikket

Lenke til kommentar

might and magic serien. den er dårlig.

jeg snakker ikke om heroes of might and magic som faktisk kan være morro.

 

og så true crime da!

det er noe av det teiteste jeg har vært borti. det begynnte ganske bra, nesten samme som gta3 men allikevel ganske bra. og så etter 5-6 omganger med de (nesten) samme aktene i spillet begynte det plutselig og dukke opp flygende skeletthoder og drager :!: :dontgetit:

Lenke til kommentar

Mye rare påstander her (har kun lest de 3 første sidene though), men å nevne spill som WarCraft, Championship Manager, Final Fantasy, Diablo osvosvosv, det blir... for å finne et beskrivelig ord... TULL!

 

Jeg likte/liker ikke Final Fantasy-spillene i det hele tatt, men herregud da folkens... Kvalitetsmessig er det jo genialt, det bare appellerer ikke helt til deres smak. Og jeg vedder en del kroner på at alle dere som har nevnt en, to eller flere klassikere har spilt spill som er vanvittig mye dårligere. Kanskje dere ble skuffet i FORHOLD til forventninger/andres meninger, men selv om jeg ikke liker CS vil/kan jeg si at det ikke er blant tidenes dårligste spill. Da hadde ikke x antall millioner mennesker giddet å sløse tid på grumset (la meg kalle det grums) hver eneste dag. Kvalitetsmessig og underholdningsmessig (er ikke av grafikkeralttypen) må LOTR: Two Towers og Enter the Matrix være noe av det verste... Å løpe rundt å slå, løpe litt til, slå, løpe enda et par skritt til å kanskje slå til perfect denne gangen er ikke verdens mest kreative idé, langt mindre er utførelsen av spillene gjort underholdende. Morsomt i 30 min. Så er det lavmål. Lenge.

Endret av RatmFan
Lenke til kommentar
might and magic serien. den er dårlig.

jeg snakker ikke om heroes of might and magic som faktisk kan være morro.

 

og så true crime da!

det er noe av det teiteste jeg har vært borti. det begynnte ganske bra, nesten samme som gta3 men allikevel ganske bra. og så etter 5-6 omganger med de (nesten) samme aktene i spillet begynte det plutselig og dukke opp flygende skeletthoder og drager :!: :dontgetit:

Might and magic er jo bra. Hvertfall 6 og 7 mener enig i at de andre blei dårligere !

 

Blei også skuffet over Heros 4 og Tiberian Sun !

Lenke til kommentar
Mye rare påstander her (har kun lest de 3 første sidene though), men å nevne spill som WarCraft, Championship Manager, Final Fantasy, Diablo osvosvosv, det blir... for å finne et beskrivelig ord... TULL!

HVorfor er det tull? Jeg nevnte FF-serien her. Det er absolutt ingenting med den serien som appelerer til meg. Historie, grafisk stil, combat-systemet. Jeg liker det rett og slett ikke.

Det er selfølgelig mange andre drittspill der te, og jeg har prøvd mange av dem. Men de fleste klarte nå ihvertfall å gi meg ett snev av underholdning i motsetning til FF.

Lenke til kommentar

Når man skal nevne drittspill, så kan man dra frem uendelig mange eksempler fra Nintendo (ja, den grå 8bit). Det finnes mange klassikere også, men jeg kan nevne haugevis av råtne spill:

 

- Karateka (gå i slowmotion, sparke, gå i slowmotion, slå, gå i.....)

- Airwolf (husker jeg var hekta på den serien da jeg var liten, men dette spillet tok hele konseptet og kasta det ut av vinduet, for så å lage en latterlig "simulator")

- Battle City (tanks-spill av dårligste sort)

- Duck Tales (flyspill, nesten like dårlig som airwolf, nuff said)

- Ferrari Grand Prix Challenge (funker bra så lenge man ikke trenger å svinge..)

- Flipull (wannabe teris eller noe sånt - meningsløst)

- Golf (gresset var grønt, mer golf var det ikke)

- James Bond Jr (værre enn tv-serien, dårlig forsøk på plattformspill)

- F-16 (værre enn airwolf - samme opplegg)

- Knight Rider (samme sjanger som Ferrari - litt bedre)

- Little Mermaid (havfruespill)

- Barbie (!)

- Megaman 1 (men 2 og 3 er sinnsykt bra)

- Megaman 4-* (etter 3 mista de all sjarmen)

- Q-bert (samme sjanger som Flipull, enda værre)

- Robocop (1,2,3,4 - begynte dårlig og ble værre)

- Simpsons (2 brett var umulig)

- Turtles 3 (dårlig fortsettelse etter den geniale 2'ern)

- Top Gun (la oss innse det: NES + fly = ikke bra)

- WWF (utallige varianter, som regel møkkaspill)

- Yoshi's Cookie (tetris versjon av mario, jippii)

 

Kan nevne mange fler, men nå får det holde ;)

Lenke til kommentar
jeg har prøvd så mange drit spill i mitt lange liv at det nesten er farlig!!!

de fleste er det enten dårlig grafikk på ellers er de silmpeltent kjedelige :sleep:

noen ganger får jeg bare lyst til å ødelege spillene :evil: men det er ikke så lurt... så det jeg vil fram til er: Hva er historiens værste data spill??! :hmm:

og hvorfor...??

det ultimate bullshitt spillet i verden er nok følgende

 

1:LUDO

2:KABAL

3:PACMAN :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...