Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det største møkkaspillet jeg noensinne har prøvd, er et spill ved navn "Critical Combat"

Regner ikke med noen har hørt om det? Uansett, det er første generasjons Playstation 1 spill. Og grunnen til at jeg i det hele tatt kjøpte elendigheten er at den lokale spaceworld-sjappa, var utsolgt for alle de store lanseringsspillene. Både Ridge Racer, Tekken, Destruction Derby og Battle Arena Toshinden var utsolgt. Så jeg måtte nøye meg med et annet slåssespill, nemlig Critical Combat. Makan til kjedelig spill skal man lete lenge etter.

Etter en stunds spilling, så jeg en annonse i et spillblad, hvor man kunne bytte inn brukte spill. Leverte man inn 2-4 stk, kunne man få et nytt gratis. Jeg tok opp telefonen og ringte. Kommer aldri til å glemme kommentaren jeg fikk tilbake når han fikk vite om Critical Combat. Han sa noe sånt som dette: "Å herregud, det spillet vil vi ikke ha i det hele tatt. Det må være spillverdenens dårligste spill noensinne!" :!:

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

F*** at det skal være så mange med fjortis hjæner her på gamer.no, gledet meg til denne posten , men det står jo nesten bare bull. Ingen argumenter eller noen ting, ikke hvorfor de er dårlige, ikke hvorfor dette er dems sin type spill, jaja, trist lesning.

Jeg tenker så det knaker, men det var faktisk vanskeligere en jeg trodde, men husker ivertfall at cc renegade skuffet meg noe enormt etter strategi opplevelsen jeg hadde med RA 2. Men at det er det dårligeste er å ta litt hard i. Tror jeg må tenke mer på den.

Lenke til kommentar
diablo...gå rundt å drepe enn million stygginger-neste brett...drep 2 million stygginger- neste brett...sånn fortsetter spillet til du garantert blir gal i hodet ditt....

Hahahaha, den var god. Har diablo1. Ble helt gal, gikk mæ vill, spillte f***så lenge og klarte til slutt ingenting(var warrior). Så satt lillebroren min sæ ned for å prøve. Mindre en ei uke etterpå hadde han klart spillet(han var rouge eller archer, husker ikke helt ka det het). Og æ har ennå ikke kommt igjennom det :blush: , drit vanskelig hvis du er warrior..........

Lenke til kommentar
F*** at det skal være så mange med fjortis hjæner her på gamer.no, gledet meg til denne posten , men det står jo nesten bare bull. Ingen argumenter eller noen ting, ikke hvorfor de er dårlige, ikke hvorfor dette er dems sin type spill, jaja, trist lesning.

Damn right!

Jeg tenker så det knaker, men det var faktisk vanskeligere en jeg trodde, men husker ivertfall at cc renegade skuffet meg noe enormt etter strategi opplevelsen jeg hadde med RA 2. Men at det er det dårligeste er å ta litt hard i. Tror jeg må tenke mer på den.

Jeg la ut en post tidligere, om Big Rigs, og det tror jeg skal sette en liten stopper for tenkinga di... :p

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=3255789

Lenke til kommentar

Herregud! Det blir bare flere og flere tull-poster her!

Battlefield Vietnam.... pga ALLLLLE buggene!

BF:V Har slettes ikke mange bugs, og i allefall ikke mye mer enn alle andre vanlige spill!

Mange andre teite innlegg her også!

Blant annet han som sa at Diablo var så dårlig fordi at man måtte drepe "2 millioner fiender og så gå videre til neste level for å gjøre akkurat det samme."

Det viser bare til at du ikke liker denne typen spill, men det gjør da slettes ikke Diablo til et dårlig spill!

Diablo var en av de største spillene på sin tid.

Smaken er som baken, men om man ikke liker et spill, så kan man jo egentlig ikke bare si "det suger! omfg rofl mao som jeg hater spillet! spillet krever for mye! det er RPG! Det er RTS! Det er FPS! fysikken er ikke like god som HL2!"

Slike grunner (og lignende) er jo bare tåpelige å komme med.

Se heller på Big Rigs, som har fått dårligste karakter (1.0, som er den laveste mulige karakteren) i Gamespot's historie.

Det er ingen grafisk kondisjon, ingen fysikk, ikke noe gameplay og ingen lyd-effekter.

Opponentene står i ro! Utvikler lovet politi, noe som ikke finnes! På coveret får du se concept art bilder! Du kan vinne et løp helt i starten av det! Du kan kjøre igjennom alt av objekter! (hus, bruer, lyktestolper, gjerder osv)! Du kan kjøre opp en fjellvegg uten å miste noe fart, uavhengig av hvor bratt den er! Desto lengre du holder inn rygge-knappen, desto raskere rygger du (speed-o-meteret går over seg selv hele tiden)! Om du slipper rygge-tasten, stopper bilen momentant!

DETTE er grunner for hvorfor et spill kan være SÅ dårlig!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Jeg mener EVE er utrolig dårlig.

Ikke bare crappy grafikk, men det er ikke et spill, det er jobb.

Man spiller ikke EVE, man jobber.

Enig med deg. EVE var bare slitsomt. Frem og tilbake, frem og tilbake, hente ting, selge ting. Jeg hadde håpet at man kunne gå ut av skipet å rusle rundt på romstasjoner o.l men det kunne man jo ikke..

Ellers er det trist å se at de spillene jeg syns er best av alle blir nevnt i fleng her: RA, Generals, Starcraft osv..

Lenke til kommentar
Jeg mener EVE er utrolig dårlig.

Ikke bare crappy grafikk, men det er ikke et spill, det er jobb.

Man spiller ikke EVE, man jobber.

Enig med deg. EVE var bare slitsomt. Frem og tilbake, frem og tilbake, hente ting, selge ting. Jeg hadde håpet at man kunne gå ut av skipet å rusle rundt på romstasjoner o.l men det kunne man jo ikke..

Ellers er det trist å se at de spillene jeg syns er best av alle blir nevnt i fleng her: RA, Generals, Starcraft osv..

Noen liker EVE, andre ikke.

Dette er også en smakssak!

Det er derfor det blir laget forskjellige spill hele tiden! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...