Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=07/12/2004 : 17:41] Herregud da folkens! Mesteparten av alle de spilla som er blitt nevnt her er jo ganske gode spill!

Bare fordi at dere ikke liker dem, betyr det jo ikke at de er dårlige!

Menmen, hver sin smak...

er litt enig her. kom med en grunn ikke bare hl2,domm3, icy tower osv

kom med en god grunn.

eks

wolfenstein 3d

grafikken er til å bli kvalm av. sugne lyder

alt er rett og slett gammelt og dårlig.

Lenke til kommentar
[iC,07/12/2004 : 17:41] Herregud da folkens! Mesteparten av alle de spilla som er blitt nevnt her er jo ganske gode spill!

Bare fordi at dere ikke liker dem, betyr det jo ikke at de er dårlige!

Menmen, hver sin smak...

er litt enig her. kom med en grunn ikke bare hl2,domm3, icy tower osv

kom med en god grunn.

det er riktig nok bra å begrunne svarene men det noen tydeligvis har VELDIG vanskelig for å forstå er at folk i følge topic skal si hvilke spill de synes er dårlige og ikke hvilke spill som er blitt stemplet som dritt av noen "offentlige sider" el.l.

Om noen sier HL2 er et møkkaspill og kan begrunne det eller ei så kan ikke noen komme å si til den personen at han/hun må synes det er et bra spill pga rosende omtaler (det er dette noen tydeligvis prøver å gjøre), da forsvinner hele poenget med tråden :roll:

Lenke til kommentar

Ikke misforstå, det er helt greit at folk har forskjellig smak :yes:

Jeg bare sier min subjektive mening, det er alt. Det er vel i grunn ingenting dumt med å knerte Diablo, det er bare det at jeg synes det er tåpelig handling i spillet. Jeg har spilt det med en kamerat en hel dag, og etter 15 min var jeg lei.

Edit: Grunnen til at folk kaller HL2 et møkkaspill, er vel rett og slett fordi de er skuffet. Jeg har HL2 jeg, og det er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt! Grafikken og fysikken i spillet er fortryllende.

Endret av Mozilla
Lenke til kommentar

Mest oppskrytte spillene jeg har spilt (men ikke nødvendigvis de dårligste) må vel være:

Gothic2 og Giants.

Ifølge mange andre skal disse spillene være så bra, men etter min mening så er det noen av de grunneste spillene jeg har prøvd. Gothic2 var vel så dårlig at det nesten ikke er spillbart.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
TRS: problemet er gjerne det at folk ikke begrunner noe som helst.

ja det vet jeg, og jeg er helt med på at folk bør begrunne sine svar (selv om jeg går på den lille smellen selv av og til og glemmer det), men om folk ikke begrunner sine svar (selv om de kansje har en god grunn til å ikke like noe) så er det ikke med det sagt at personen automatisk ikke har lov å synes det er et møkkaspill, noe som enkelte, indirekte sier.

Endret av TRS
Lenke til kommentar
TRS: problemet er gjerne det at folk ikke begrunner noe som helst.

Poenget er at folk ikke skjønner at feks. _jeg_ ikke trenger å begrunne hvorfor jeg ikke liker eksempelvis CounterStrike, og at folk derfor ikke trenger å flame meg bare fordi dette er min egen, subjektive mening. Jeg trenger ikke ha NOEN grunn i verden for å ikke like noe. Sjekk i en ordbok etter en definisjon på "å like".

Jeg er 100% enig med TRS, iogmed at han har rett. xD

Du er såpass oppegående at du skjønner dette, psilocybe. Old buddy old pow? :innocent:

Lenke til kommentar

Nei, for all del, folk skal få mislike de spillene de vil. Det blir bare drepende kjedelig å lese en drøss med innlegg hvor folk skriver at de hater!!oneone et eller annet relativt populært spill (CS, RA, Starcraft, Diablo, Morrowind, Half-Life 2, etc.).

Personlig liker jeg ikke Morrowind, selv om alle hyler og skriker om at det er det beste som er oppfunnet siden oppskåret brød. Grafikken er fin nok, og stemningen er bra, men personlig mislikte jeg at det var for fritt. Man får fint lite hjelp til å komme seg avgårde, og etter å ha brukt 5-6 timer på å prøve å få til noe, gav jeg opp.

Tråden blir kanskje litt mer underholdende å lese, om du skjønner. Sjekk gjerne i en ordbok etter "underholdende". :)

Lenke til kommentar
Nei, for all del, folk skal få mislike de spillene de vil. Det blir bare drepende kjedelig å lese en drøss med innlegg hvor folk skriver at de hater!!oneone et eller annet relativt populært spill (CS, RA, Starcraft, Diablo, Morrowind, Half-Life 2, etc.).

Tråden blir kanskje litt mer underholdende å lese, om du skjønner. Sjekk gjerne i en ordbok etter "underholdende". :)

Oi, jeg ble ikke bannet enda jeg faktisk SA noe! ;O Kudos til deg, psilocybe.

For å si det sånn, jeg har sett mindre underholdende topics med dårligere svar enn dette.

Poenget mitt var bare å definere denne betydningen, det var da en nobel sak? ;)

Jeg liker forresten ikke oppfølgerspill-som-bare-er-laget-uten-noe-sjel-men-kun-for-få-inn-mer-penger-i-sekken type spill. Det finnes masse eksempler der.

Lenke til kommentar
Liker ikke: Diablo 1 og 2, Halflife 1 og 2, Doom 1,2,3. Starcraft.

Så du er en av dem typan... Ikke for å trakasere, men somme folk er så trangsynte. Ein eg kjenner er sånn, han er imot Microsoft for ein teit grunn, og da er alt automatiskt det som har med microsoft dårlig.

Starwars er drit fordi Startrek eksisterer.

HL2 er dritt fordi det ikke er sansynlig.

Ringenes herre sug fordi det ikke har skjedd i virkligheten.

Doom3 er dårlig fordi det har for store maskinkrav

osv...

Fyren har ikke vore borti med ein finger før han sier at ting er dårlig...

Måtte bare få det ut.

Ein anna kamerat syntest FarCry, doom3, HL2, max payne2 er dårlig fordi det er skummelt...

Topic: Matrix, mange andre "filmspill", nfs3

Latterkule. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...