Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Nå får dere enten skjerpe dere, eller skifte topic til: "Hvilke spill synes du er de mest overvurderte?". .. eller gjøre som jeg skrev, begrunn hvorfor xxx er så bedritent. Endret 5. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 største dritten jeg har spilt på lang lang tid må være doom3 begrunnelse: Kjedelig historie, ensformige levels, platte monster, kjipt gameplay. pluss at det ble så hypet opp før det kom. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tåpelig når folk skriver HL fordi det ikke har historie osv. Jeg liker (likte) ikke Civilization versjon x, fordi jeg ikke skjønte noe av det da jeg spillte det første gang. Tror jeg var 9 år. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg mener: -Superman 64 -Airport Tycoon 2 -David Beckham Soccer -MTV's Celebrity Deathmatch Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Skal jeg fortelle hvorfor Rebel Assault 2 er så jævla dårlig? #1: Spillbarheten er lik null. Men du kan faktisk styre siktet på skyteren til personen som gjemmer seg bak hjørnet innimellom da, og bevege romskip i fine bakgrunnsbilder. #2: Grafikken er løgnaktig. Det er bare "bakgrunnsmalerier" hele dritten, hvis det kan kalles det. Ikke noe interaktivt. #3: Historien er dårlig. Ikke noe skikkelig Star Wars-atmosfære. #4: Spillbarheten fortjener å bli nevnt én gang til. Dette må være det spillet med minst spillbarhet i verden. #5: Spillet lar seg runde på to timer. Og etter det er det bare enda dårligere enn før. #6: Skuespillet er slett. Spillutviklerne kunne ikke ha funnet andre skuespillere enn sine egne søsken og ektefolk? (Jeg tvinges til å anta at dette er tilfellet). #7: Helhetsvurderinga av spillet er RAN! Du føler deg rana etter å ha kjøpt dette uendelig dårlige makkverket. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 -Superman 64 Tror du faen ikke jeg valgte dette i stedet for Mario Kart, Zelda og Goldeneye? Herregud det er mye rart som kan skje med en 11 åring på ferie.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 - Turok 4 Evolution (evolution my ass) - Terminator (Nintendo 8bit) - Transformers (Nintendo 8bit) Latterlig vanskelig! Kommer ikke på flere akkurat nå, men det er nok mange flere... De som poster en eller flere klassikere som Starcraft, Final Fantasy, Red Alert osv. har ikke peiling på spill i det hele tatt. Selv om du ikke liker spillene gjør de ikke direkte dårlig. Jeg liker ikke Final Fantasy, men jeg har respekt for spillet ellers.. finnes jo en grunn til at millioner liker spillet! Enten postere dere bare for å ødelegge, eller bare for å prøve å være "tøff". Så unngå om du ikke kan poste en skikkelig post. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) *Sensible Soccer 98 - oppfølgeren til kultspillet Sensible World Of Soccer. Elendig forsøk på 3d-grafikk, elendig kontroll (klarte bare styre spillerne med 90 grader nøyaktighet), kræsjet til desktop hver gang etter første kamp i 2 forskjellige OS. Drittspill. Ble tatt av markedet etter kort tid, viste seg i praksis å være en buggy alpha-versjon. Edit: og for Guds skyld, ikke kjekk dere til ved å nevne klassikere som Warcraft3, Red Alert, Half-Life og Championship Manager-serien. Det er desidert ikke de største drittspillene. Endret 6. desember 2004 av Saftis Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Constuction Deconstucon eller noe i den duren hele spiller gikk ut på å kjøre lastebil/bulldoser og slike marskiner og rive og bygge ting ordentlig råtten grafikk Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Colin Mcrae 04 og 05.. 02 og 03 var spillbare men når skal codemaster forstå at vi ble virkelig lei av å kjøre rundt på lukka baner og gjøre AKKURAT det samme hver for***** gang !! Synes ikke grafikken strekker til dagens mål i 05 heller.. Så og si akkurat det samme som forgjengerne.. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Mar spilt en del dårlige spill. Men jeg tror det spillet som har skuffet meg mest, i forhold til forventningene, det må være Men of Valor. Det ble en skikkelig nedtur. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Edit: og for Guds skyld, ikke kjekk dere til ved å nevne klassikere som Warcraft3, Red Alert, Half-Life og Championship Manager-serien. Det er desidert ikke de største drittspillene. Greit, jeg synes Warcraft3, Red Alert, Half-Life og Championship Manager-serien er de verste spillene ever. ....................................... Uhm, du har kanskje ikke lagt merke til at dette er et høyst _subjektivt_ emne, altså? Poenget med det er at man legger frem sin mening her, det hjelper faen meg ikke om nevnte spill så hadde vært førstevalg hos samtlige jordboere; JEG kan likevel synes at det suger eselballe. Skjønner du såpass,eller? -Det største "drit spille" (som topicnavnet så elegant sier) som jeg har spilt, må være Wreckless: The Yakuza Missions på GC. Hybrid av racing, fantasy og fanden vet hva; men det funket ikke. Grafikken var ikke akkurat på topp, og jeg tok ikke helt poenget med spillet. Endret 6. desember 2004 av Shinobi Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) The Getaway... Makan til møkkespel har eg aldri prøvd! *Styringa er ræva, både til fots og i bil. *Aimingen.. *Du har ingen stats, der du kan sjå kor mykje liv eller ammo du har. *Ikkje ein gong ein radar har du.. Skjønner ikkje at nokon meinte dette var årets spel.. Edit: leif. Endret 6. desember 2004 av Riotguy Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Edit: og for Guds skyld, ikke kjekk dere til ved å nevne klassikere som Warcraft3, Red Alert, Half-Life og Championship Manager-serien. Det er desidert ikke de største drittspillene. Greit, jeg synes Warcraft3, Red Alert, Half-Life og Championship Manager-serien er de verste spillene ever. ....................................... Uhm, du har kanskje ikke lagt merke til at dette er et høyst _subjektivt_ emne, altså? Poenget med det er at man legger frem sin mening her, det hjelper faen meg ikke om nevnte spill så hadde vært førstevalg hos samtlige jordboere; JEG kan likevel synes at det suger eselballe. Skjønner du såpass,eller? -Det største "drit spille" (som topicnavnet så elegant sier) som jeg har spilt, må være Wreckless: The Yakuza Missions på GC. Hybrid av racing, fantasy og fanden vet hva; men det funket ikke. Grafikken var ikke akkurat på topp, og jeg tok ikke helt poenget med spillet. Helt enig i alt unntatt HL HL2 er jævlig bra og er ikke drittspill, men ellers ser det bra ut. Kan deg på spill du ;D Halo 1 suger litt det og. Tror 2'eren er bedre ^^ Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 killerzevs: -_- Det var bare eksempler, jeg sa ikke noe av det der. Greit nok at du synes det.. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det største drtt spelet eg har spelt må vere flysimulatoren fly! *Grafikken er elendig! *Når du styrer haleroret må du trykke for kver grade du skal snu det slik at det er nesten komplett umulig å få flyet til å gå rett fram. Det og fordi haleroret ikkje stiller seg automaisk tilbake til 0 grader *Det er ikkje fleire enn 5 fly du kan køyre og alle er små privatfly. *I tillegg er cockpiten heilt 2d, ikkje antydingar til 3d omtrent... *Grafikken på bakken er vel den verste eg har sett på dei flyspela eg har spelt Alt i alt er fly! det verste seplet eg nokon sinne har kjøpt, men så kjøpte eg det når eg var 11 år då.. Lenke til kommentar
sindretorp Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Empire Earth !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! selv om jeg digger sjangeren så er det helt latterig dårlig... Lenke til kommentar
Owz Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) (redflame @ 05/12/2004 : 22:05) -Superman 64 Tror du faen ikke jeg valgte dette i stedet for Mario Kart, Zelda og Goldeneye? Herregud det er mye rart som kan skje med en 11 åring på ferie.. jeg skjønner deg... det er mye en dum 11 åring kan gjøre... men, som de sier: u got to live on! Endret 6. desember 2004 av Owz Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Driv3r. Rett og slett helt utrolig. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Liker ikke: Diablo 1 og 2, Halflife 1 og 2, Doom 1,2,3. Starcraft. Du messer ikke med starcraft!!!!! Det mest sugne jeg har spillt er Blitzkrieg!! Fy faen å skuffa jeg ble av det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå