Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

WoW må være et av de verste spilla jeg har spilt. Gjespet meg gjennom den tida jeg spilte det, makan til grindfest og dritkjedelig gameplay skal du lete jævlig lenge etter.

 

 

Er du helt sikker på et det er det verste spillet du har spillt? Jeg vet ingenting om din spillsmak, men du har ikke spillt mye (dårlige) spill dersom det er det verste du har vært borti... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Runescape er et av de dårligste jeg har spilt også, men WoW var det eneste jeg kom på i farta. Sikkert mange andre spill også, men husker dem ikke nå. Greit, WoW har grei grafikk, bra historie, enkel UI og mange spillere, men det var fortsatt drit kjedelig. Det virka mer som jobb enn et spill, et av århundrets største grindfests. Og det utviklerne gjør nå er å bare slenge på mer instancer man kan farme, mer våpen man kan få ved å farme, og selvfølgelig mobs for å farme, i stedet for å fikse litt på gameplayet, for ikke å snakke om class balance, sist jeg var borti WoW.

 

WoW oppsummert: Kill shit that drops shit, collect that shit and buy some shit.

 

BAH!

Lenke til kommentar

Det spørs litt hva man mener med spill, for det er mange pek-og-klikk-"spill" fra CD-rom-ens barndom og pubertet som er så sanseløst elendige at de kunne høre hjemme her, men jeg vil ikke gi slike interaktive pekebøker æren av omtale.

 

Det dårligste spillet jeg har prøvd i senere tid må være Wing Island. En fullpristittel til Wii som knapt hadde holdt som minigame i en husproduksjon fra Nintendo. Utviklerne har på ingen måte innsett Wiimotens begrensninger og har konstruert et kontrollsett som fordrer umulige bevegelser for å fungere optimalt. Det skal gå an å loope, men uten 360* rotasjon i håndleddet er det i overkant knot. "Historien" fortelles i tildels valgfri rekkefølge, og det nærmeste man kommer et klimaks er at et av oppdragene, jeg tror det skal være siste bossen, er litt mer dramatiske i underteksten enn de andre. Figurene man styrer etter beste evne har "personligheter" som beskrives i instruksjonsboka, men ikke på ett jævla sted kommer noe av dette til uttrykk under spillets gang. Nei, blæ for et sjarmløst makkverk av et spill.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

de verste spillene jeg noen gang har prøv må være dragon lore 2, sims, starfox til n64 og batan kaitos eller noe til gamecube... grunn: dragon lore 2.... latterlig rollespill med klikke funksjon og.... pur elendighet. sims har bare lamt gameplay, latterlig grafikk og mangle flow whatsoever, starfox... du flyr et fly oh skyter andre fly.. på en måte som et standard nes flyspill bare med mindre sjarm og trøttere graffik(!) og batan kaitos eller hva det var fordi... man slåss med å bruke kort! det burde være forklaring nok.

Lenke til kommentar

Det dårligste spillet jeg har prøvd i senere tid må være Wing Island. En fullpristittel til Wii som knapt hadde holdt som minigame i en husproduksjon fra Nintendo. Utviklerne har på ingen måte innsett Wiimotens begrensninger og har konstruert et kontrollsett som fordrer umulige bevegelser for å fungere optimalt. Det skal gå an å loope, men uten 360* rotasjon i håndleddet er det i overkant knot. "Historien" fortelles i tildels valgfri rekkefølge, og det nærmeste man kommer et klimaks er at et av oppdragene, jeg tror det skal være siste bossen, er litt mer dramatiske i underteksten enn de andre. Figurene man styrer etter beste evne har "personligheter" som beskrives i instruksjonsboka, men ikke på ett jævla sted kommer noe av dette til uttrykk under spillets gang. Nei, blæ for et sjarmløst makkverk av et spill.

Det der jeg så utrolig enig i. Her er hva jeg synes om "spillet". Vet ikke om jeg har postet her før.. orker ikke bla bakover.

 

Uansett er Wing Island det mest ræva jeg har tatt på!

Lenke til kommentar

Morsomt med karen som synes Ridge Racer 7 var overdrevet og urealistisk. Hint: Det kalles arcade-spill.

 

De dårligste jeg har spilt i tilfeldig rekkefølge:

 

Big Red Racing. Et gammelt PC-spill jeg ikke har spesielt gode minner fra. Grafikken var ræva allerede i 1996 og gameplayet var aldri det helt store heller.

Torin's Passage. Kjedelig pek-og-klikk-adventure jeg aldri orket å fullføre.

Panzer Dragoon Orta. Fullførte det, men det var mest på trass. Fantastisk grafikk, men langt fra min type spill.

Driver 3. Ganske morsomt til tider, men akk så frustrerende med alt av bugs og tull. Alle gangene jeg døde følte jeg det var spillets feil, ikke min.

Miami Vice: Til Xbox. Dette er så fantastisk dårlig at det er nesten bra. Gjennomført ræva. Kultkalkun.

Sonic Adventure 2. Sonic-brettene var gode, alt andre var direkte kjedelig. Tidenes verste kameravinkler.

 

Sikkert noen flere jeg kunne nevnt også, men tror jeg har fortrengt mange...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har prøvd mange sugbare spill i mitt liv, men det dårligste spillet som noen gang har

nådd denne planeten er:

 

Driving simulator 2009..

 

 

At det går ann å lage en slik simulator i år 09, er helt patetisk. Hadde dette spillet blitt introdusert i 99 hadde det vært en annen sak.

 

 

Løp å kjøp, det er garantert MANGE eksemplarer i butikk hyllene.

post-199034-1254988600_thumb.jpg

post-199034-1254988639_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har prøvd mange sugbare spill i mitt liv, men det dårligste spillet som noen gang har

nådd denne planeten er:

 

Driving simulator 2009..

 

 

At det går ann å lage en slik simulator i år 09, er helt patetisk. Hadde dette spillet blitt introdusert i 99 hadde det vært en annen sak.

 

 

Løp å kjøp, det er garantert MANGE eksemplarer i butikk hyllene.

 

Enig i den. Fantastisk dårlig spill. Kan da være at jeg har spilt dårligere, men dette havner på ''bunn'' fem lista. Grafikken er da tåpelig og så kjedelig gameplay. Følest ikke som du sitter i en bil i det heletatt. Bedre og være i trafikken på ekte ja.

Lenke til kommentar
DU tulle.

Starcraft er en de best strategi spel i fremtiden. Det eie btw. Og Diablo 2 suger ikke. Prøv å tenk før du legger noe ut i internett.

Folk må vel ha egne meninger? De har rett til å poste sin mening like mye som deg.

 

Værste spillet? Hmm... Eneste jeg kommer på i farta må være Battlefield Heroes, til å være gratis, må det være noe av det kjedeligste jeg har vært borti. Og ja, jeg HAR spillt mye i mitt liv, men BF:H var det eneste jeg kom på i farten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

95% av alt japansk laget. Grunn, veldig frustrerende gameplay eller overdrevent urealistisk. Flere spill er dessuten uforståelig om hva man skal gjøre i dem.

 

Gir pluss for noen spill. Dead Rising og Metal Gear Solid ++

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...