Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Alt jeg har sett til nå er kjempe spill i forhold til Big Rigs

Big Rigs er tidenes værest spill

http://www.gamespot.com/video/919220/6111952/videoplayerpop?

Det er faktisk så gale at det er populert fordi det er så dårlig.

Folk kjøpre det bare for å prøve noe som er så totalt for søpplet. Jeg spøker ikke på noen som helst måte

 

Sjekk spillet ut, og dere vet at dere har funnet vinneren av DÅRLIGSTE SPILLET LAGET NOEN SINNE.

 

Når jeg tenker meg om, Big Rigs er kansje på andre plass etter et spill som hett Action 52 vist noen husker det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt jeg har sett til nå er kjempe spill i forhold til Big Rigs

Big Rigs er tidenes værest spill

http://www.gamespot.com/video/919220/6111952/videoplayerpop?

Det er faktisk så gale at det er populert fordi det er så dårlig.

Folk kjøpre det bare for å prøve noe som er så totalt for søpplet. Jeg spøker ikke på noen som helst måte

 

Sjekk spillet ut, og dere vet at dere har funnet vinneren av DÅRLIGSTE SPILLET LAGET NOEN SINNE.

 

Når jeg tenker meg om, Big Rigs er kansje på andre plass etter et spill som hett Action 52 vist noen husker det.

Så den der og holdt på å le meg i hjel, manglet kolisjons med bygninger, greit nok, men ikke når bygningene er bruer, du kjørte ut på en bru rett igjenom den og ned i dalen eller fjorden og opp på andre siden. Du kunne kjøre overalt også opp og sidelengs stupbratte fjellsider. Toppen var imidlertid at om du svinget så snudde du deg som i en persjon ikke som en bil, lo seriøst når du kunne få bilen til å rotere flere ganger i sekundet og den fortsatte når du slapp knappene.

At spillet også manglet oppdrag, motstanderere og handling er mindre alvorlige feil i dette spillet.

jeg kan ikke fatte at det ble publisert, lignet på en pre alfa demo på meg.

 

Gogglet Action 52 og det høres faktisk bedre ut, flere av spillene var spillbare.

 

Husker flere total meningsløse spill på C64 men ingen navn, men der var det mye søppel, det var imidlertid i en helt annen tidsalder en Big Rigs.

Lenke til kommentar
Crysis

 

Hadde skyhøye forventninger til spillet, men det skuffet totalt. Produsentene har klippet ut høydepunkter og høyt detaljerte steder i sine trailere for å gi godt inntrykk. Styringen er helt håpløs, og mange av elementene i spilelt er ikke særlig bra gjennomførte. De har satset for høyt på grafikk enda grafikken er ganske så ustabil. Selve demostoryen var jo ræva også. Man skulle nesten trodd at de fullførte spillet i fylla.

 

Så ikke ha så enormt til forventninger til helversjonen.

 

Huff håper du mistet hele forumets respekt etter det innlegget. Å i det hele tatt kategorisere det under verste spill vil være det samme som å si at Ringens Herre er den dårligeste filmen som er laget; antakligvis noen smaksløse idioter som synes det, men det kan ikke katergoriseres som en okei smak, men antakligvis den dårligste smaken man kan få i verden. Akkurat sånn er smaken din hvis du synes det, og vi du synes det spillet er så dårlig hadde jeg vært flau på dine vegne, og ville aldri vært på LAN med deg, og det tror jeg heller ikke over halve forumet ville hvert heller. Jeg sier ikke at du nødvendigvis MÅ like spillet, men blir bare lei meg av sånne som det som sier det er det verste som finnes, maken til dårligere smak skal man lete lenge etter..

 

Her er ihvertfall noen av mine verste spill:

 

Transformers: The game

Fotball manager (serien)

Reservoir Dogs

Spiderman 2(PC, og kun PC)

 

Si meg, tenker du bare på grafikk og design? Greit nok, grafikken var vill noen steder, men den var av lav kvalitet noen steder, MAO. slørving. Spillbarheten er jo helt på trynet. Greit nok at det er litt Science Fiction, men det må da for faen være LITT realisme i sbillbarheten. Det er jo akkurat det samme som da Far Cry kom ut i 2004(?). Ganske fet grafikk, men spillbarheten var jo til å le av.

 

Så "maken til dårligere smak skal man lete lenge etter.." kan du spare deg for.

Lenke til kommentar
Så.... hvis de bare hadde kutta ut multiplayer så hadde spilelt vært helt ok?

 

Ja, spillet hadde vært "helt ok" om det bug infiserte makkverket av en multiplayer hadde vært kutta. Som sagt, det er det verste spillet jeg har spilt, ikke fordi story, grafikk osv. var spesielt dårlig. Men fordi en stor porsjon av spillet overhodet ikke fungerte.

Lenke til kommentar
Si meg, tenker du bare på grafikk og design? Greit nok, grafikken var vill noen steder, men den var av lav kvalitet noen steder, MAO. slørving. Spillbarheten er jo helt på trynet. Greit nok at det er litt Science Fiction, men det må da for faen være LITT realisme i sbillbarheten. Det er jo akkurat det samme som da Far Cry kom ut i 2004(?). Ganske fet grafikk, men spillbarheten var jo til å le av.

 

 

Ehm, er ikke bare graffikken som er bra, men hele spillet. Gameplayet er driiit fett, og med det heftige graffikken, fysikken og en grei historie gjør det spillet DRIT bra. Synes synd på deg hvis du ikke kan like dette..

 

Så "maken til dårligere smak skal man lete lenge etter.." kan du spare deg for.

 

Vel, ifølge Gamespot.com synes 45% at dette spillet er perfekt, og 37% at det er drit bra, det tilsvarer altså at minst 82 % synes dette spillet er helt fantatisk, også er det "hele" 4 % eller mindre som synes det er helt jævlig(og kan jo bare spørre hvor mange på dette forumet som digger dette spillet også). Det vil altså si at flertallet har god smak, og du er tydlivis ikke en av dem.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Var det noe galt i det med mine egne meninger om spillet?

 

Vel, en ting er at et spill er dårlig, men å være det verste spillet skal være ganske ille. Du får ha åssen meninger du vil, men når du nominerer det folk flest mener er er drit bra spill, og muligens tidens beste synes noen, til det du mener er tidenes verste, kan man jo begynne å lure åssen spill du liker, eller åssen merklig smak du har..sorry, men blir bare veldig provisert av sånt :ermm:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Hvis han synes det er det værste spillet som finnes, så synes han det.

 

Hvem bryr seg om hva ny-konfirmantene som har brukt alle pengene sine på ny pc synes?

 

Noen av oss er interissert i spillbarhet, og ikke bare det grafiske.

 

Så Mrlg, hvis du blir provosert av dette bør du komme deg ut av kjelleren din, ihvertfall titte ut av vinduet.

Lenke til kommentar
Hvis han synes det er det værste spillet som finnes, så synes han det.

 

Hvem bryr seg om hva ny-konfirmantene som har brukt alle pengene sine på ny pc synes?

 

Noen av oss er interissert i spillbarhet, og ikke bare det grafiske.

 

Så Mrlg, hvis du blir provosert av dette bør du komme deg ut av kjelleren din, ihvertfall titte ut av vinduet.

 

Vel, i så fall så bør de menneskene kunne argumentere for at F. eks Crysis nettop er det værste spillet de har prøvd. Hvis de har spilt Sim Safari, så bør de si hvorfor Sim Safari er bedre enn Crysis.

Lenke til kommentar
Årets største skuffelse for min del, var Soldier of Fortune - Payback.

Herregud, for noe jalla!

Utviklerstudioet som ble satt til å lage det spillet suger så hardt. Har sett filmer av spillet, ser bare dårlig ut. De har også laget et annet absurd dårlig spill; Conan (2004). Spilte en demo på Xbox, og det var helt utrolig dårlig laget.

Lenke til kommentar

Runescape. Jeg hadde hørt det var et "MMORPG", så jeg prøvde det ut. Skjønte fort at det spillet var helt på trynet, da jeg ikke engang fant ut hvordan jeg skulle komme meg ut en dør. :D

 

Ellers bare helt håpløs grafikk, gameplay, huff.. Dog kan man vel kanskje ikke forvente seg bedre av et spill som man ikke engang trenger å installere på PC-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...