Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Det finnes ingen tvil! Superman til N64.

Det spillet var bare ubeskrivelig dårlig. Jeg var bare en liten tass, og skulle for første gang faktisk FÅ et spill av foreldrene mine. Det var det eneste spillet jeg fikk tak i det året, og jeg ble sinnsykt skuffa over det. Grafikken var ganske dårlig, men det som var problemet var gameplayet. Det du skulle gjøre var utrolig boring. SIkker andre ting som var dårlige også, men jeg var liten som sagt.

 

Og coveret som var så kult :S

Kjøpte spillet utelukkende med tanke på hvor fett det måtte være å fly rundt omkring og skyte laser fra øynene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Soldier of Fortune: Payback..

 

Møkkaspill skal du lete lenge etter, dette er definisjonen av et møkkaspill. Fortjener ikke SoF navnet, spillet ble og blir(!!) solgt bare på grunn av det velkjente navnet, men til gjengjeld blir det bare et møkka(spill). Vet ikke om det fortjener det heller, skuffende :(.

Lenke til kommentar
Jeg må kanskje svare Republic: the Revolution. Det spillet hadde jeg sett frem til i lang tid, men jeg skjønte ikke bæra av det. Og det krevde sin maskin i tillegg.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Republic:_The_Revolution

 

Var enig med deg før, men så satte jeg med ned med spillet et år etter at jeg kjøpte det og ble forelsket. Spillet er faktisk veldig bra bare man gidder å sette seg ned med det og forstår det.

Lenke til kommentar
Det finnes ingen tvil! Superman til N64.

Det spillet var bare ubeskrivelig dårlig. Jeg var bare en liten tass, og skulle for første gang faktisk FÅ et spill av foreldrene mine. Det var det eneste spillet jeg fikk tak i det året, og jeg ble sinnsykt skuffa over det. Grafikken var ganske dårlig, men det som var problemet var gameplayet. Det du skulle gjøre var utrolig boring. SIkker andre ting som var dårlige også, men jeg var liten som sagt.

 

Og coveret som var så kult :S

Kjøpte spillet utelukkende med tanke på hvor fett det måtte være å fly rundt omkring og skyte laser fra øynene :)

Sinnsykt enig med deg der, verste spill som noen gang er laget. Brukte jo nesten et år på og lette fra bakken eller og plukke opp en bil.

Lenke til kommentar
Soldier of Fortune: Payback..

 

Møkkaspill skal du lete lenge etter, dette er definisjonen av et møkkaspill. Fortjener ikke SoF navnet, spillet ble og blir(!!) solgt bare på grunn av det velkjente navnet, men til gjengjeld blir det bare et møkka(spill). Vet ikke om det fortjener det heller, skuffende :(.

 

Funnet det på nettet? Hva var dårlig med det?

Lenke til kommentar
Soldier of Fortune: Payback..

 

Møkkaspill skal du lete lenge etter, dette er definisjonen av et møkkaspill. Fortjener ikke SoF navnet, spillet ble og blir(!!) solgt bare på grunn av det velkjente navnet, men til gjengjeld blir det bare et møkka(spill). Vet ikke om det fortjener det heller, skuffende :(.

 

 

Bra du klarer å hate et spill som har egentlig world release om 3 dager. Men er uansett ikke det dårligste ever, kanskje skuffer det i forhold til SoF 1 osv men, det finnes uttallige spill som aldri skullet funnet sin vei til Spillhyllene. Ikke verdensdårligste spill, men ihvertfall et spill som virkelig gjør skam på forgjengerene sine er Lords of the Realm 3.

Lenke til kommentar
Soldier of Fortune: Payback..

 

Møkkaspill skal du lete lenge etter, dette er definisjonen av et møkkaspill. Fortjener ikke SoF navnet, spillet ble og blir(!!) solgt bare på grunn av det velkjente navnet, men til gjengjeld blir det bare et møkka(spill). Vet ikke om det fortjener det heller, skuffende :(.

 

 

Bra du klarer å hate et spill som har egentlig world release om 3 dager. Men er uansett ikke det dårligste ever, kanskje skuffer det i forhold til SoF 1 osv men, det finnes uttallige spill som aldri skullet funnet sin vei til Spillhyllene. Ikke verdensdårligste spill, men ihvertfall et spill som virkelig gjør skam på forgjengerene sine er Lords of the Realm 3.

 

Hørt om nedlasting? Neida, er ikke en pirat, men ble fristet over å prøve det. "World release", den har da strengt tatt kommet ut i USA? Blir vel ikke world da? :p.

Men men, skjems over at jeg lastet ned noe ulovlig, når jeg ser meg tilbake så er jeg glad for at jeg IKKE kjøpte den. Mange som vil bli skuffet, jeg advarer dere, dette spillet suger. Gi meg de 30 minuttene tilbake fra livet mitt som gikk på å prøve SoF:Payback :(.

Endret av Lakrits
Lenke til kommentar

Det verste spillet jeg har spilt er "Restricted Area". Hvis jeg ikke husker helt feil er den en stor bug som er utviklet i Tyskland.

 

På singleplayer er det "OK", man blir lei etter en stund da det er veldig lineært. Men på multiplayer, gosh. Jeg fikk ikke testa det skikkelig på lan multiplayer. Vi var tre stykker som skulle spille det, og spillet støttet (ifølge seg selv) 2-4 stykker.

 

Men her begynte bugene å vise seg. Når alle 3 var inne kunne man aldri se den 3. Altså, jeg kunne se person A, men ikke B. Person A kunne se B men ikke C. Person B kunne se C, men ikke A.

Forbanna makkverk.

Lenke til kommentar
Det verste spillet jeg har spilt er "Restricted Area". Hvis jeg ikke husker helt feil er den en stor bug som er utviklet i Tyskland.

 

På singleplayer er det "OK", man blir lei etter en stund da det er veldig lineært. Men på multiplayer, gosh. Jeg fikk ikke testa det skikkelig på lan multiplayer. Vi var tre stykker som skulle spille det, og spillet støttet (ifølge seg selv) 2-4 stykker.

 

Men her begynte bugene å vise seg. Når alle 3 var inne kunne man aldri se den 3. Altså, jeg kunne se person A, men ikke B. Person A kunne se B men ikke C. Person B kunne se C, men ikke A.

Forbanna makkverk.

 

Så.... hvis de bare hadde kutta ut multiplayer så hadde spilelt vært helt ok?

Lenke til kommentar

Liker heller ikke WoW noe særlig, men respekterer at andre folk liker å sitte og svette hele dagen på et spill som du ikke barå kjøpe......men også betale månedtnlig(eller for to måneder) :no:

 

 

Topic:verste spill må være Phantasy Star Universe på 360. Kjøpte dette makkverket og orket ikke å spille mer en 30 min. rett og slett dritkjedelig. tidenes verste kjøp:hrm:

Lenke til kommentar
Ridge Racer 7(?) må nok det være ja, fyttigrisen for et dårlig bil spill. Mistet jo ikke speed når man traff veggene eller sladdet, veldig overdrevet var det også
Det er jo nesten identisk med forgjengeren, Ridge Racer 6, samme baner osv :p Jeg hadde det på 360, kom meg ganske lagt, 200 løp ut i den career-moden sikkert. Auto catchup-en ble for sterk til slutt :/
Lenke til kommentar

Jeg kan hvertfall advare mot følgene nye spill på markedet:

Hellgate: London - Monotomt

Soldier of Fortune: Payback - Ikke verd å prøve demo av engang.

Kane & Lynch - Hmm, vent på en demo, dette var trauste saker

 

 

Anbefaller dog:

Crysis - Eye-candy og forholdsvis underholdene.

Gears of War - Noe monotomt, men har en eller annen sjarm.

Tabula Rasa - Flott MMORPG, mye action.

Everquest 2: Rise of Kunark - EQ2 expansion av topp kvalitet. Vistnok en kopi av Kunark i Everquest 1 som var en av de mer populære områdene der, dette kan jeg ikke uttale meg om, men jeg stortrives hvertfall med EQ2 Kunark :)

Lenke til kommentar

Disse spillene kan du se vekk ifra og eller skaffe dem som er anbefalte :p

 

Red Steel: Makan til uferdig spill skal du lete lenge etter, kan si så si alt var bugga til tusen, utenom du kunne vri mini smg og pistol som var det eneste kule med red steel

Hellgate London: Ble så mye snakk om att det skulle eie alle konsollspill, noe som det ikke gjør

Crysis: Krever en fet lommebok som har over 7500kr i spenn og da får du ca spille det på LoW, kjedeligt gameplay, siden jeg ikke likte FarCry som var repeterende etter jungelbanene, kjedelige våpen, døll historie

 

Spill som anbefales:

 

Gears Of War: Trenger ikke lete lenge etter ett mesterverk av ett spill

Galaxy: Beste Mario spill av alle som har kommet

Call Of Duty 4: Makan til bra story og super multiplayerdel

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...