Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Leisure suit larry spillet, i 3d elns.

Dårlig grafikk, kjedlig lite engasjerende, dårlig kontroll og kamera:)

 

For noen år siden hadde jeg svart starcraft, men så fikk jeg testet det. Og det var mye bedre enn jeg trudde.

(Før hadde jeg bare SETT på at andre spilte det, ergo jeg misslikte spillet for det SÅG kjedlig ut)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Virtual Skipper" tar virkelig kaka, det FINNES ingen dårligere spill.

 

Hvorfor nevnes det mange kongebrae spill her? Man skal ikke nevne spill av personlige preferanser som man ikke "liker", da hadde jeg nevnt Rayman 2 som jeg mener er et drittspill. Alle spill man ikke liker har faktisk sine pluss, men uansett hvordan man vrenger eller vrir på det så er det INGENTING som slår Virtual Skipper.

 

Forøvrig kan jeg vel også nevne "Trophy Bass 4", har man ikke spilt det så kan man ikke si at man har spilt et dårlig spill.... Var jo litt gøy å kjøre båten da, i en 80 kvadratmeter stor damm.

Lenke til kommentar
Crysis

 

Hadde skyhøye forventninger til spillet, men det skuffet totalt. Produsentene har klippet ut høydepunkter og høyt detaljerte steder i sine trailere for å gi godt inntrykk. Styringen er helt håpløs, og mange av elementene i spilelt er ikke særlig bra gjennomførte. De har satset for høyt på grafikk enda grafikken er ganske så ustabil. Selve demostoryen var jo ræva også. Man skulle nesten trodd at de fullførte spillet i fylla.

 

Så ikke ha så enormt til forventninger til helversjonen.

 

Huff håper du mistet hele forumets respekt etter det innlegget. Å i det hele tatt kategorisere det under verste spill vil være det samme som å si at Ringens Herre er den dårligeste filmen som er laget; antakligvis noen smaksløse idioter som synes det, men det kan ikke katergoriseres som en okei smak, men antakligvis den dårligste smaken man kan få i verden. Akkurat sånn er smaken din hvis du synes det, og vi du synes det spillet er så dårlig hadde jeg vært flau på dine vegne, og ville aldri vært på LAN med deg, og det tror jeg heller ikke over halve forumet ville hvert heller. Jeg sier ikke at du nødvendigvis MÅ like spillet, men blir bare lei meg av sånne som det som sier det er det verste som finnes, maken til dårligere smak skal man lete lenge etter..

 

Her er ihvertfall noen av mine verste spill:

 

Transformers: The game

Fotball manager (serien)

Reservoir Dogs

Spiderman 2(PC, og kun PC)

Lenke til kommentar

Dere har faen ikke spilt nok spill til å vite hva som er dårlig hvis dere kommer trekkende med Diablo-serien eller Crysis som dårlige.

 

Det er forskjell på hvorvidt et spill virkelig er dårlig, og hvorvidt det bare var skuffende og / eller ikke levde opp til hypen.

 

Dårlige spill, tjah, alle de billige Transport Tycoon - spinoffsa, som Airport Tycoon, Hamburger Tycoon, Construction Tycoon, Ship Tycoon, You Mama Tycoon, Shitbreak Tycoon, ... ingen av de har dybde, spillbarhet, grafikk, lyd, eller et konsept man gidder å bruke mer enn en time på å mestre, denne dritten er utgitt kun for å prøve å skrape bucks av Tycoon - navnet.

 

De aller aller fleste adventurespill som har kommet de siste åra har vært temmelig rævråtne; med et par hederlige unntak...fantasiløse historier, bedriten grafikk og elendige kontrollsystemer all around.

 

Heldigvis har vi en OK spillhøst nå, selv om noen titler blekner i forhold til de store (BlackSite var ikke noe særlig et par dager etter å ha prøvd Crysis).

Lenke til kommentar
Dere har faen ikke spilt nok spill til å vite hva som er dårlig hvis dere kommer trekkende med Diablo-serien eller Crysis som dårlige.

 

Det er forskjell på hvorvidt et spill virkelig er dårlig, og hvorvidt det bare var skuffende og / eller ikke levde opp til hypen.

 

Dårlige spill, tjah, alle de billige Transport Tycoon - spinoffsa, som Airport Tycoon, Hamburger Tycoon, Construction Tycoon, Ship Tycoon, You Mama Tycoon, Shitbreak Tycoon, ... ingen av de har dybde, spillbarhet, grafikk, lyd, eller et konsept man gidder å bruke mer enn en time på å mestre, denne dritten er utgitt kun for å prøve å skrape bucks av Tycoon - navnet.

 

De aller aller fleste adventurespill som har kommet de siste åra har vært temmelig rævråtne; med et par hederlige unntak...fantasiløse historier, bedriten grafikk og elendige kontrollsystemer all around.

 

Heldigvis har vi en OK spillhøst nå, selv om noen titler blekner i forhold til de store (BlackSite var ikke noe særlig et par dager etter å ha prøvd Crysis).

 

Du skal ikke rakke ned på Airport Tycoon... Brukte tonnehvis av timer på det. Var alltid like gøy å få store kontrakter med flyselskaper.

Lenke til kommentar

Det var mye elendige kommentarer her i tråden, ja. Jeg kan godt nevne spill jeg misliker, som f.eks. World of Warcraft, CS og Hellgate London, men jeg har intelligens nok til å skjønne at det kun er min personlige mening at jeg ikke er spesielt glad i de spillene, og forstår at ingen av de spillene kan regnes som en av de verste noensinne. Når man snakker om et dårlig spill så blir det spill som Superman 64 og Big Rigs: Over the road racing.

 

Jeg skulle virkelig ønske at det var flere som skjønte det. Bare fordi jeg syns et spill er overhypet så vil det ikke si at det er dårlig.

 

Men tilbake til topic. Det dårligste spillet jeg har spilt er sannsynligvis BMX XXX. Det var dårlig gameplay uten noe spenning, og jeg fikk ikke engang se noe skikkelig XXX :(

Lenke til kommentar

Belisarius:syns ikke du ga et godt svart nå, du sa ingen historie?(uenig med den, men det er en annen sak)

men jeg kjøpte meg Halo 3 her om dagen, ikke helt min type spill , men er det dermed sagt at spillet er dårlig?

 

Half Life er noe av det beste som har skjd i spillverden!EVER!

Lenke til kommentar

Njå, har begynt og hate Css veldig mye fordi det er mest koreanere også for mange folk som ikke kommuniserer eller kan engelsk. Også det er ikke et bra nybegynner spill siden nesten alle som spiller det blit owna av koreanere eller tyske mennesker fordi de spiller css 24/7, også jeg får faen meg ikke spilt fordi alle sammen er så jævla gode. Også hvis jeg dreper en jævla admin blir jeg faen meg banna for: Hacking, det er faen meg løgn

 

Sorry for stygge ord :O

Lenke til kommentar
Tror Airport Tycoon er det dårligste spillet jeg noen gang har prøvd.

Husker ikke helt hvordan det var, men vet jeg prøvde det i noen minutter å det var verste jeg har prøvd

 

Vel, som de fleste spill der du skal bygge opp imperiumer så må du faktisk bruke litt tid på det. Jeg kan LOVE deg at Airport Tycoon ikke er et av de dårligste spilla noen gang. Har som sagt brukt over 50 timer på det og tar det opp i ny og ne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...