Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Hate freedom figthers 100% amrikansk for faen finn på nokka nytt en masse amrikanera som e i krig og vinn alt! :thumbdown:

6721014[/snapback]

 

Med andre ord hater du spillet fordi du hater USA? Mildt sagt latterlig, om jeg får lov til å si det. Jeg elsker forøvrig spillet. Ja, det er patriotisk, men det gir jeg blanke faen i. Mer enn nok andre spill er også patriotiske. Gameplay'et er fortsatt ikke dårlig. Freedom Fighters er et ekstremt undervurdert spill. En av mine favoritter når det kommer til taktisk action.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hate freedom figthers 100% amrikansk for faen finn på nokka nytt en masse amrikanera som e i krig og vinn alt! :thumbdown:

6721014[/snapback]

 

Med andre ord hater du spillet fordi du hater USA? Mildt sagt latterlig, om jeg får lov til å si det. Jeg elsker forøvrig spillet. Ja, det er patriotisk, men det gir jeg blanke faen i. Mer enn nok andre spill er også patriotiske. Gameplay'et er fortsatt ikke dårlig. Freedom Fighters er et ekstremt undervurdert spill. En av mine favoritter når det kommer til taktisk action.

6725632[/snapback]

 

ja det er kjempe gøy runna det MANGE ganger

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mario Kart 64 (en eller annen Nintendo-fanboy som tror han har monopol på meninger, kommer til å hoppe i taket nå).

 

Spillet hadde ingen fartsfølelse i det hele tatt, i tillegg til at styringen var altfor brå.

 

Mall Tycoon

 

Trodde dette var et heftig spill der man kunne styre butikker o.l., men der ble jeg skuffet. Det eneste man kunne gjøre, var å sette opp et par butikker som man ikke på noen måte kunne styre.

Lenke til kommentar
Mario Kart 64 (en eller annen Nintendo-fanboy som tror han har monopol på meninger, kommer til å hoppe i taket nå).

 

Spillet hadde ingen fartsfølelse i det hele tatt, i tillegg til at styringen var altfor brå.

 

6862494[/snapback]

 

Realismen suger, styringer er sikkert dårlig den og. Men underholdnings verdien når du spiller flere sammen er uslåelig.

 

Nei jeg er ingen nintendo fanboy.

Lenke til kommentar
Mario Kart 64 (en eller annen Nintendo-fanboy som tror han har monopol på meninger, kommer til å hoppe i taket nå).

 

Spillet hadde ingen fartsfølelse i det hele tatt, i tillegg til at styringen var altfor brå.

 

6862494[/snapback]

 

Nei, her blir man jo lovet en super-realistisk bilsimulator og alt. Makan til skuffelse.

 

Jeg bare lurer; har du noen gang sagt noe positivt om Nintendo?

 

Selv om du sier du ikke er det, så er du en liten Sony-fanboy.

 

Måtte bare få det ut. Blir lei av nintendo-hetsinga fra Dragon Hunter.

 

(Selv stiller jeg meg selv nøytral i denne konsollkrigen. Om jeg må nevne det, så har jeg både en DS og en PSP, jeg har hatt både Gamecube, N64 og den første Playstationen)

Lenke til kommentar
Mario Kart 64 (en eller annen Nintendo-fanboy som tror han har monopol på meninger, kommer til å hoppe i taket nå).

 

Spillet hadde ingen fartsfølelse i det hele tatt, i tillegg til at styringen var altfor brå.

 

6862494[/snapback]

 

Nei, her blir man jo lovet en super-realistisk bilsimulator og alt. Makan til skuffelse.

 

Jeg bare lurer; har du noen gang sagt noe positivt om Nintendo?

 

Selv om du sier du ikke er det, så er du en liten Sony-fanboy.

 

Måtte bare få det ut. Blir lei av nintendo-hetsinga fra Dragon Hunter.

 

(Selv stiller jeg meg selv nøytral i denne konsollkrigen. Om jeg må nevne det, så har jeg både en DS og en PSP, jeg har hatt både Gamecube, N64 og den første Playstationen)

6864678[/snapback]

 

Greit nok at det ikke er realistisk, men et av de viktigste kriteriene for et godt racingspill er fartsfølelse. Er ikke Sony-fanboy, har aldri hatt verken PS1, eller PS2. Den eneste Playstation-en jeg har hatt, er PSP. Jeg har også hatt en Gameboy Color, dermed har jeg hatt like mange Nintendo-konsoller som jeg har hatt Sony-konsoller.

 

Og ja, jeg har sagt noe positivt om Nintendo, jeg har flere ganger uttalt at Wii virker spennende, at jeg hadde kjøpt DS hvis ikke PSP hadde eksistert, og at det ikke var selve GC-konsollen som var dårlig, men spill-utvalget.

 

Var ca. 9 år da jeg prøvde Mario Kart 64 i en butikk, ble skuffet, til tross for at jeg ikke kunne sette fingeren på hvorfor, slik jeg kan i dag.

 

At jeg foretrekker PSP, betyr ikke at jeg hater DS, og heller ikke at jeg er Sony-fanboy. At jeg foretrekker spillene på PS2 og XBOX framfor spillene på GC, betyr heller ikke at jeg hater GC. Desverre er det en uskreven regel skapt av Nintendo-fanboys som går ut på at dersom man foretrekker noe framfor Nintendo, er man fanboy.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar
Mario Kart 64 (en eller annen Nintendo-fanboy som tror han har monopol på meninger, kommer til å hoppe i taket nå).

 

Spillet hadde ingen fartsfølelse i det hele tatt, i tillegg til at styringen var altfor brå.

 

6862494[/snapback]

 

Nei, her blir man jo lovet en super-realistisk bilsimulator og alt. Makan til skuffelse.

 

Jeg bare lurer; har du noen gang sagt noe positivt om Nintendo?

 

Selv om du sier du ikke er det, så er du en liten Sony-fanboy.

 

Måtte bare få det ut. Blir lei av nintendo-hetsinga fra Dragon Hunter.

 

(Selv stiller jeg meg selv nøytral i denne konsollkrigen. Om jeg må nevne det, så har jeg både en DS og en PSP, jeg har hatt både Gamecube, N64 og den første Playstationen)

6864678[/snapback]

 

Greit nok at det ikke er realistisk, men et av de viktigste kriteriene for et godt racingspill er fartsfølelse. Er ikke Sony-fanboy, har aldri hatt verken PS1, eller PS2. Den eneste Playstation-en jeg har hatt, er PSP. Jeg har også hatt en Gameboy Color, dermed har jeg hatt like mange Nintendo-konsoller som jeg har hatt Sony-konsoller.

 

Og ja, jeg har sagt noe positivt om Nintendo, jeg har flere ganger uttalt at Wii virker spennende, at jeg hadde kjøpt DS hvis ikke PSP hadde eksistert, og at det ikke var selve GC-konsollen som var dårlig, men spill-utvalget.

 

Var ca. 9 år da jeg prøvde Mario Kart 64 i en butikk, ble skuffet, til tross for at jeg ikke kunne sette fingeren på hvorfor, slik jeg kan i dag.

6864781[/snapback]

 

Ok, da beklager jeg mitt lille "angrep". Fra de postene jeg har lest fra deg -- de som angår konsollkrigen, altså -- så fikk jeg det for meg at du var en av "jeg hater nintendo, og alt fra nintendo suger"-typene.

 

EDIT:

 

At jeg foretrekker PSP, betyr ikke at jeg hater DS, og heller ikke at jeg er Sony-fanboy. At jeg foretrekker spillene på PS2 og XBOX framfor spillene på GC, betyr heller ikke at jeg hater GC. Desverre er det en uskreven regel skapt av Nintendo-fanboys som går ut på at dersom man foretrekker noe framfor Nintendo, er man fanboy.

 

Hehe, ja. Jeg foretrekker også for eksempel PSP på grunn av mulighetene, men alikevel syns jeg DS er en klar vinner (på spill) pga. spillutvalget. Dette varierer jo selvfølgelig fra person til person.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

mest overvurdere/dårligste spillet jeg har spilt til nå må vel være siste versjon av reservoar dogs... det er grusomt!

 

De som sier at Final Fantasy-serien er dårlig bør kastreres og bli fratatt stemmeretten :D

 

neida men, jeg syns FF spillene er noe av det beste som noengang har vært i en playstation i cd form :p grafikken var årevis forut sin tid... bare se på ff8 alt som er animert... så ser du når det var produsert... trodde aldrig at det var mulig og presse ut eyecandy fra en ps1.. men FF beviste at jeg hadde feil..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Skaper liv i denne tråden jeg!

 

FightClub til X-Box eneste man trengte å gjøre var å trykke på a og b taste fort etter hverandre å hvis du ikke brukte denne kombinasjonen fikk du rund juling, å man går igjennom spiller på under en time å kjøpe et spill til 500kr for å så glede seg til å spille seg igjennom noen heftige slåstekamper, for å så banke mannskiten av de 10-15 stykkenene på 45minutter å gå igjennom spillet.

 

Spillet er serriøst værre enn ei blanding av three little pony's og WoW.

Lenke til kommentar

Spyro: Enter The Dragonfly (PS2)

 

Spyro gikk rundt skitsakte (måtte charge rundt hele tiden), allt for få dragonflies (90 til de 151 dragebabyene fra det forrige spillet), bare tre bosser som kun kunne åpnes ved å mekke en hviss prosent av spillet, middelmådig grafikk, kjedelig, tidenes lastetider (får Motorstorm til å virke som et poff, kunne gå på do i etarsjen under før de var ferdige), teite figurer, grafiske bugs, bubblebreath FTWTF!? kjipe verdener, så og si allt som gjør et spill dårlig. utrolig nok sleit jeg skjeldent med kameraet....men lastetidene, seriøst, de er MYE værre enn Motorstorm! Mens du venter kan du finne frem et leksikon og lese det ferdig før et enkelt level har lastet ferdig...hvis du ser dette coveret i butikken, LIGG UNNA! HUSH! VEKK!! DET ER ET TORTURREDSKAP, FOR FAEN!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Vanskelig å plukke ut det verste spillet... Så jeg tar heller et spille jeg hater.

 

Star Wars Galaxies...

 

Nå har ikke jeg spelt det på et 9mnd så de følgende påstander stemmer sikkert ikke den dag i dag.

 

- Alt for mange hus i spillet. Sleit med å finne rikktig vei når jeg skulle ut fra en by.

Det var hus overalt. Det var omtrent ikke et sted du måtte navigere deg rundt mellom husveggene for å finne et eller annet du kunne drepe.

 

- Grinding... Er ikke så gøy å MÅTTE være master weapondsmith for å kunne lage et våpen som kanskje noen kjøpte. Du må ha alle de fordømt experiment poenga for å kunne lage noe bra som kunne måle seg med det som de beste weapondsmithene lagde. Og selvfølgelig så solgte de det 10x billigere enn deg fordi de hadde en hau av folk som ga dem tomtene sine, så de kunne skaffe seg metall og sånt nærmest gratis i forhold til deg.

 

- PvP... Hvis det kom en tullig med en sånn "Jawa Ion Rifle", som hadde "stun" som "våpen type" hadde du ikke en kjangs til å stikke av eller slå han. Med mindre du hadde hjem med "stun layers" som beskytter mot "stun våpen". Og naturligvis var det blodpris for disse. Som de fleste som bare spelte noen timer hver dag ikke kunne betale for. Dette samma var det generelt med folk som hadde "stun våpen".

 

- Jedi(er)... Sinnsykt mange jedier som løpte rundt om kring. Hvis jeg husker riktig så sa Yoda i episode 5 eller 6 at Luke Skywalker var den eneste jedien. Han sa ikke noe om at det var noen tusen jedier som løp rundt på Endor mellom noen busker og drepte Evoks... eller noe sånt.

 

Som sagt stemmer sikkert ikke alt dette nå. men alikvell så hater jeg Star Wars Galaxies av hele mitt hjerte.

3402635[/snapback]

 

Er tydelig at det er en stund siden du har spillt SWG ja... ER blit mye bedre nå...

 

On-topic:

Det verste spillet for meg må bli tro det eller ei det populære World of Warcraft.

Grunnen er at du er nødt til å løpe rundt allt for mye, og har ikke tilgang til hest før senere ut i spillet, så allt du gjør tar for mye tid... Grafikken er heller ikke på topp, og det er allt for dårlig character customization også, med for få valg muligheter...

En annen ting er at updates tar evigheter selv med bredbånd...

 

Nei, da er SWG mye bedre, du har tilgang til rides helt fra starten av, noe som gjør det mye lettere å komme seg rundt omkring i spill verdenen, og grafikken er mye bedre etter min mening...

 

Og så litt off topic igjen: Go Halo 3 :dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...