Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

enkelte - ja

noen spill mister sin sjarm når de går over til 3D. Heroes og GTA SKAL være 2D.

Jeg vet ikke hvorfor dere tror at jeg vil at alle spill skal være 2D ut i fra det jeg har skrevet ettersom jeg skrev spesifikt at GTA og heroes skal være 2D.

6664535[/snapback]

GTA 1/2 var genialt, nå er det elendig. Helt enig. Heroes 1-3 var genialt, 4 er elendig og 5 er så der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårligste spillet jeg har spilt på data må vell være agent 006!

 

Men det dårligste førsteintrykket jeg har av et spill er av Tibia (www.tibia.com)

UO0491.jpg

 

Et gammelt bilde fra spillet har litt bedre grafikk nå men fortsatt 2d og uten lyd.

Hatet det på starten men en kammerat spilte det hele tia... har spilt det stort sett sammenhengende og nesten hver dag i 3år nå. Det har samme prinsippet som wow men har vært online siden 1997 da.

Alle dere som bare har prøvd mange spill som syns det er dårlig... kan fort bli bedre om man jobber litt for det. Personlig trur jeg ikke jeg kommer til og bruke mange timer på et spill som ikke er online noen gang mere. Har nesten ikke rørt min ps2 på 3 år med untak av sing star:P

Lenke til kommentar
På den lille tiden jeg spilte Gunz Online på LAN(har ISDN hjemme) så hadde jeg det veldig gøy.

 

Dessuten, et spill er ikke dårlig bare pga dårlig grafikk, det må være det dårligste argumentet på lenge. Gameplay er det som gjelder. Hvorfor tror du CS 1.6 fremdeles er så populært? På grunn av grafikken?

6689306[/snapback]

Jeg aner ikke hva du syns men jeg synes det blir ødelagt hvis det har for dårlig grafikk.

Lenke til kommentar
På den lille tiden jeg spilte Gunz Online på LAN(har ISDN hjemme) så hadde jeg det veldig gøy.

 

Dessuten, et spill er ikke dårlig bare pga dårlig grafikk, det må være det dårligste argumentet på lenge. Gameplay er det som gjelder. Hvorfor tror du CS 1.6 fremdeles er så populært? På grunn av grafikken?

6689306[/snapback]

Jeg aner ikke hva du syns men jeg synes det blir ødelagt hvis det har for dårlig grafikk.

6696128[/snapback]

 

På spill du sitter alene med som ikke er online er grafikk veldig viktig synd jeg, men på online spill teller gamplay og samfunnet mere enn grafikk... selv om spill med dårlig grafikk skremmer vekk mange ved første øyekast. Ekke mange her som fikk lyst til og teste Tibia etter det bildet jeg la ut her oppe kan jeg tenke meg:P

Lenke til kommentar

Elendig forklaring ja, men tro meg, spillet ER dårlig. I allefall om det er PC-versjonen han prater om. Spillet prøver å være noe à la Battlefield, men feiler på stort sett alle punkter, pluss noen til. Det er litt vanskelig å forklare selv for meg, da det er veldig lenge siden jeg har spilt det, men det var utrolig dårlig. Det var helt umenneskelig dårlig, faktisk. Les Gamespot sin omtale, så får du sikkert en idè om hvor dårlig det er. :)

Lenke til kommentar
Elendig forklaring ja, men tro meg, spillet ER dårlig. I allefall om det er PC-versjonen han prater om. Spillet prøver å være noe à la Battlefield, men feiler på stort sett alle punkter, pluss noen til. Det er litt vanskelig å forklare selv for meg, da det er veldig lenge siden jeg har spilt det, men det var utrolig dårlig. Det var helt umenneskelig dårlig, faktisk. Les Gamespot sin omtale, så får du sikkert en idè om hvor dårlig det er. :)

6700997[/snapback]

Du har overbevist meg allerede :)

 

800..

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Det mest elendige spillet jeg har spilt noensinne må være Terminator III, noe så vanvittig dårlig skal man lete lenge etter

6700748[/snapback]

Dette utdypet du kongelig bra :)

6700849[/snapback]

 

Kanskje ikke den beste formuleringen nei, vanskelig å finne lyspunkter i spillet det er bare rør alt sammen, virker som en dårlig paodi på BF. Et spill der så lite stemmer er vanskelig å forklare, det er bare tragisk...

 

Takk Hr. Jenssen, du reddet den dårlige forklaringen mesterlig :)

Lenke til kommentar

airport tychoon 2:

 

- hver gang jeg fikk en kontrakt og noen fly skulle lande ble den tidsforskyveren som gjorde slik at tiden gikk fortere satt tilbake! altså kom jeg aldri forrover. fatter ikke at jeg brute 300 på dette istede for Raven shield til 99-

 

ga det bort etter to dager.

 

- diverse nintendo spill ink. Pokemon :WAwrdwagmlfeabe<AK f4232

 

- FANS DRITT SPILL! løper rundt med sugen muskk i bakgrunnen og tar rare candy kode og skryter på skolen etc..

Lenke til kommentar

Brothers in arms (begge)

 

Jeg kan akseptere at det er umulig å treffe noen med våpnene pga "realismen", jeg kan også akspetere at det er litt vanskelig å komme seg gjennom spillet.

 

Jeg klarer derimot ikke å akseptere at medsoldater oppfører seg som dumme sauer (blir faktisk veldig irritert), eller at de aldri dør sånn med mindre de skal. Spillene er også ekstremt ensforminge.

 

Har også en oppfattning av at Ubisoft prøver og få Call of duty spillene til å se ut som noe overdrevent jalla greier. :hrm:

Endret av jonasdaman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...