Archangel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Delta force serien eller alt med Novalogics hjernedøde AI Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Her er mine topp 4 (av halv-ferdige spill?) 1. True crime streets of L.A - Værste jeg har sett! 2. Spiderman - De som lagde det kunne like godt tigge etter penger på karl johan(!). 3. Enter the matrix - #!%§!!! 4. Delta force Black hawk down - Novalogics burde kanskje bytte navn til "Nologics"(?) Jeg har sikkert spilt mye dritt spill i mitt liv, men jeg kommer ikke på noe mer akkurat nå. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Synes egentlig ingen har nevnt skikkelig dårlige spill her enda. Altså, alle spillene som er nevnt er ikke så teknisk dårlige at de er verdens værste spill, men heller basert på meninger. Jeg har spilt en del dårlige spill, kan dog ikke huske noen av de dårligste. Kan heller dra inn nominasjonen til datamagasinet PCGW: Erotica Island. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 sims og civilization fy f... for noe drit spill det er. Lenke til kommentar
Owz Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Red Alert!!! Enig!!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Synes egentlig ingen har nevnt skikkelig dårlige spill her enda. Altså, alle spillenesom er nevnt er ikke så teknisk dårlige at de er verdens værste spill, men heller basert på meninger. Hmmm. Rebel Assault 2. Har du spilt det? Veit du hvor ELENDIG det er? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 1. Condition Zero 2. NFS:U2 3. Sims 1 og 2 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Å liste opp spill som de aller fleste gamere anser som klassikere (Starcraft, Diablo 1 og 2, Civilization, Half-Life 1 og 2, etc.) uten å gi engang et lite hint om hvorfor det er "det største drit spille" dere har spilt, er bare tåpelig. Det hadde jo vært en fordel om folk kunne skrevet hvorfor de ikke likte det og det spillet. Det blir også litt mer interessant å lese. Lenke til kommentar
Drdaniel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 1.Football Manager 2.Championship Manager. 3.Josefine starter på skolen. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Warcraft 3. Enig der, ellers så C&C Generals, fordi det nesten aldri funker online og fordi Westwood ikke var med å lage det Lenke til kommentar
Owz Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 kan ikke akkurat si at war craft3 er det største dirt spille jeg har spillt men jeg er ikke dere og takk gud for det!! og hvorfor sier dere det...? hva er dårlig med war craft dah!!?? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 kan ikke akkurat si at war craft3 er det største dirt spille jeg har spillt men jeg er ikke dere og takk gud for det!! og hvorfor sier dere det...? hva er dårlig med war craft dah!!?? Jeg liker det ikke fordi jeg ikke liker orcer og alver og andre fantasy og rollespill efekter. (liker faktisk ikke ringenes herre spesielt godt heller , kall meg gjerne dum) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Enter The matrix, ble ekstremt skuffa over dette spillet. Firkantete jul, masse bugs, og ikke helt verdt de 499kr det kosta meg. Har også spilt mange demoer som fulgte med diverse "gamle" pcblader. (98-02) var mye dårlig der ja. Edit: Championship manager. Endret 5. desember 2004 av fargoth Lenke til kommentar
TRS Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Altså, alle spillenesom er nevnt er ikke så teknisk dårlige at de er verdens værste spill, men heller basert på meninger. det er jo litt av poenget med tråden, at folk skal si hvilke spill de selv synes er drit og ikke hva noen statistikk eller noe sier. Forøvrig så kan jeg jo (kjappt og kort) begrunne mine svar. Pirates of the caribbean, det går ikke ann å strafe som er et must i ethvert 3rd/1st person spill med litt respekt for seg selv. Ellers så kan jeg ikke si spillet er så mye å skryte av ellers, verken grafikk messig eller gameplay messig, latterlig dårlige kamper bl.a. The Sims 1 og 2, sier seg vel egentlig selv, hvorfor skal man spille en eller annen tåpelig man/kvinne/drittunge, i håp om å få en god jobb eller få noen til sengs? AI, HEARD OF THAT? Nei det har de tydeligvis ikke i det spillet der. For eks, hvilken idiot ville latt badet bli oversvømt for muligheten til å gå å legge seg? Ingen tenker jeg, man ville da skrudd av hovedkrana først. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Synes egentlig ingen har nevnt skikkelig dårlige spill her enda. Altså, alle spillene som er nevnt er ikke så teknisk dårlige at de er verdens værste spill, men heller basert på meninger. Enig i det. Glad for at folka her ikke er spillanmeldere for å si det slik. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Synes egentlig ingen har nevnt skikkelig dårlige spill her enda. Altså, alle spillene som er nevnt er ikke så teknisk dårlige at de er verdens værste spill, men heller basert på meninger. Enig i det. Glad for at folka her ikke er spillanmeldere for å si det slik. Så dere mener altså at Virtual Skipper var et bra spill? Det må være det sykeste jeg noengang har hørt.. Ikke bare er spillet totalt ukontrollerbart, grafikken er elendig og hele poenget med spillet er vel helt borti natta... Men men, da finnes det tydeligvis folk som liker slike spill også... Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Så dere mener altså at Virtual Skipper var et bra spill? Det må være det sykeste jeg noengang har hørt.. Ikke bare er spillet totalt ukontrollerbart, grafikken er elendig og hele poenget med spillet er vel helt borti natta... Men men, da finnes det tydeligvis folk som liker slike spill også... Flisspikkeri! Det var han som sa ingen. Jeg strekker meg til å si "få" da. Men har jo ikke prøvd Virtual Skipper så det kan være et konge spill for alt jeg vet i min ignoranse :!: Endret 5. desember 2004 av SirGalrim Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå får dere enten skjerpe dere, eller skifte topic til: "Hvilke spill synes du er de mest overvurderte?". Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Offtopic: Er ikke Virtual Skipper det spillet man skal seile med en seilbåt? On topic: jeg personlig liker ikke empire earth, men det betyr ikke at det er et dårlig spill. Endret 5. desember 2004 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå