Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der kan jeg forsåvidt si meg enig, men tror du f.eks GTA hadde solgt bra den dag i dag om det hadde vært 2D? Det tror ikke jeg. Dessuten syns jeg Rockstar gjorde en god jobb med GTA: VC og GTA: SA. :)

6664546[/snapback]

 

Jeg sier at jeg mener det hadde vært best om GTA hadde vært 2D. At kjøperene mener noe annet er en helt annen ting.

Lenke til kommentar

Der kan jeg forsåvidt si meg enig, men tror du f.eks GTA hadde solgt bra den dag i dag om det hadde vært 2D? Det tror ikke jeg. Dessuten syns jeg Rockstar gjorde en god jobb med GTA: VC og GTA: SA. :)

6664546[/snapback]

 

Jeg sier at jeg mener det hadde vært best om GTA hadde vært 2D. At kjøperene mener noe annet er en helt annen ting.

6664552[/snapback]

 

Hmm, joda, det er jo selvfølgelig din mening. Men alikevel; de kan da umulig være de absolutt dårligeste spillene du har prøvd bare på grunn av at de er 3D?

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

På den lille tiden jeg spilte Gunz Online på LAN(har ISDN hjemme) så hadde jeg det veldig gøy.

 

Dessuten, et spill er ikke dårlig bare pga dårlig grafikk, det må være det dårligste argumentet på lenge. Gameplay er det som gjelder. Hvorfor tror du CS 1.6 fremdeles er så populært? På grunn av grafikken?

Lenke til kommentar

Ja, det er lov. Men spill som Gunz Online er produsert av folk med litt mindre ressurser, som kanskje ikke har råd til en bedre grafikkmotor eller tid/kompetanse til å kode en mye bedre. Det er noe folk burde tenkt på. Spillet er(eller var) dessuten gratis(men koster hvis du vil ha noen fordeler, litt feigt, vil kanskje noen mene).

 

CS 1.6 kan nevnes i denne diskusjonen, da det er et utrolig godt eksempel på at det er gameplay som gjelder. Ellers så hadde folk gått lei etter et par år?

Lenke til kommentar

Som sagt, CS 1.6 er basert på en motor som er nesten ti år gammel.

 

Et spill som kommer ut i dag kan ikke sammenlignes (grafikkmessig) med spill fra 1998. Det må sammenlignes med spill som er ute i dag. Kommer det et spill som er akkurat likt CS 1.6 i dag, vil det få elendig kritikk, da det er så teknisk dårlig at det ikke er verd pengene. Ja, CS spilles enda, men det har ikke noe som helst med saken å gjøre. CS er et gammelt spill, og på SIN TID, da det ble laget, var grafikken kjempebra. Man kan ikke si "CS er et drittspill, fordi det har så elendig grafikk at det er tragisk". Likevel kan man si det om et splitter nytt spill, hvis grafikken er helt elendig, nettopp fordi det ikke er bra for sin standard. Skjønner du det nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...