Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

I det herrens år 2004 skrev jeg Diablo i denne posten, trekker nå tilbake den påstanden og erstatter det med House of The Dead 2 til PC. Mange av dere har sikkert spilt det i spillehaller med pistoler og vet at hele spillet går ut på å skyte zombier og andre grusomheter til den store gullmedaljen. Stemmene i dette spillet er bare helt fantastiske, det er så monotomt(?) at det blir artig. Hvis en karakter i spillet blir skadet/drept så sier helten med helt rolig stemme "oh no, why did this happen, she didnt do anything", eller noe i den duren.

Spillet kan i grunn oppsummeres på denne måten:

- 6 klikk på venstre musknapp(fire)

- 1 klikk på høyre musknapp(reload)

- *gjenta dette 5-6 ganger*

- Man rusler videre

- 6 klikk på venstre musknapp(fire)

osv. helt til man har drept sistebossen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IMDB:

To make the long story short, the gang gets to the island, finds nobody there except some bloody T-shirts and then decide to run the hell away from there. No wait, they do not, they actually get all happy and like cos there's free booze.

:!:

Klarer ikke helt se at filmen er basert på spillet, eneste må være at de bærer samme navn.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Axis & Allies dataspillet som er ren konvertering av brettspillet tildataspill. Det hadde nok vært OK, om bare spillet hadde vært spillbart noe det ikke var. Heldigvis så kjøpte jeg den billig, men at noen kan forsøke å selge noe med så mange bugs er utrolig. :no:

 

Master of Orion 3 er oppfølgeren til Master of Orion 2 og var mye større, noe som jo skulle være positivt. Problemmet var at man kunne sette igang et spill. Man blir forklart hva alt er, men det betyr ikke at man får et enkelt spill, man kan spille på letteste vanskelighetsgrad og bli slaktet uten at en har noen mulighet for å finne ut hva som gikk galt og lære til neste spill.

Endret av pertm
Lenke til kommentar
IMDB:
To make the long story short, the gang gets to the island, finds nobody there except some bloody T-shirts and then decide to run the hell away from there. No wait, they do not, they actually get all happy and like cos there's free booze.

:!:

Klarer ikke helt se at filmen er basert på spillet, eneste må være at de bærer samme navn.

6599271[/snapback]

 

Altså, nå er det Uwe Boll som har laget filmen da. Jo, filmen er basert på spillet. Nei, den ligner ikke i det hele tatt, men jo den skal i teorien være basert på spillet.

Lenke til kommentar
CS aka Counter Strike.

 

1) ikke virker det i singel player

2) ikke kan du "runne" det heller.

3240959[/snapback]

samme med wow... ser ikke poenget ditt. spillet er dårlig for man ikke kan runde det? burde ikke det være bra da så slipper du å kjøpe nye hele tia.

 

Topic: Jeg synes spill som jeg kan runne på hard på under 10 timer første gang er dårlige... men nå er jo jeg uber pro da :p dårligste jeg har prøvd må være age of emire III dårlig oppsett. spiller heller tetris da ass :S btw... hater tetris

Lenke til kommentar

Syns det er veldig mange tilbakestående svar i denne tråden, enten så har ikke folk spilt mange spill, ellers så har de rett og slett ikke peiling...

 

Å nevne spill som Half-Life 2 og Knights of the Old Republic som tidenes verste spill, er en kommentar som tilsier at du har et kromosom for mye om du spørr meg.

Lenke til kommentar
Syns det er veldig mange tilbakestående svar i denne tråden, enten så har ikke folk spilt mange spill, ellers så har de rett og slett ikke peiling...

Å nevne spill som Half-Life 2 og Knights of the Old Republic som tidenes verste spill, er en kommentar som tilsier at du har et kromosom for mye om du spørr meg.

6621494[/snapback]

 

Den posten var helt riktig, men likevel litt nesevis.

Lenke til kommentar
Master of Orion 3 er oppfølgeren til Master of Orion 2 og var mye større, noe som jo skulle være positivt. Problemmet var at man kunne sette igang et spill. Man blir forklart hva alt er, men det betyr ikke at man får et enkelt spill, man kan spille på letteste vanskelighetsgrad og bli slaktet uten at en har noen mulighet for å finne ut hva som gikk galt og lære til neste spill.

6599376[/snapback]

 

Stikk innom http://www.moo3.at/ og last ned noen mods - anbefaler Strawberry eller Tropical - så skal du se at MOO3 blir et *mye* bedre spill.

Lenke til kommentar
Hehe, det var faktisk den anmeldelsen der som fikk meg til å laste ned *gisp* Big Rigs og se om det var så dårlig som de påstod. De hadde helt rett...

 

I enkelte tilfeller kan piratkopiering forsvares/være påkrevd.

6653885[/snapback]

 

 

Hehe Jepp. Samme her :wee:

6653910[/snapback]

 

Jeg synes dødsstraff burde innføres. Makan til uferdig makkverk. Bilen sitter klistra til bakken. Selv når den egentlig skal over brua! Stellar Stone gir dritt et dårlig navn.

Lenke til kommentar

Uferdig? Slik som Big Rigs er, skulle man nesten begynne å spekulere på om de i det hele tatt startet.

 

Jeg nevnte dette spillet tidligere i tråden, etter å ha lastet det ned og spilt det på grunn av at ttt hadde "anbefalt" det (han skrev en post om det i en lignende tråd). Jeg kan bekrefte at det er det dårligste spillet jeg noen sinne har spilt. At det får den dårligste karakteren som Gamespot noen sinne har gitt, må vel si litt.

Lenke til kommentar

Might and Magic IX

Pga. dårlig grafikk (mørkt og ensfarget, tomt), lame NPCer, dårlig story (de ødela alt de hadde bygget opp i de tidligere Might and Magic -spillene ved å plutselig bestemme at det skulle forekomme en kataklysme over hele verden...) ++

 

GTA3 ->

GTA skal ses fra oven. Selvom det også går an i de senere GTA -spillene blir det ikke det samme. GTA skal være som de to første.

 

Heroes of Might and Magic V

Heroes skal ikke være 3D. De skal være 2D og bli produsert av 3DO og/eller New World Computing (vet ikke de er produsenter men dere tar teginga).

Dessuten har det WC3 -grafikk og krever mer av PCen enn FarCry og EQ2.

 

Heroes of Might and Magic IV

se over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...