Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Litt vel mange dårlige argumenter der ja, Vegis. Les gjennom din egen post igjen. Les mellom linjene. Er du klar over at du kritiserer praktisk talt alle spill som finnes? I hvor mange spill er det IKKE slik at man vandrer rundt, eliminerer fiender (ja, med våpen, til og med!)?

 

Grafikken er pissådlrig sammenlignet med....? Grafikken er ikke pissdårlig. Den er ikke Half-Life 2, men om du hadde hatt litt kunnskap om datateknologi, ville du forstått at det ville vært fysisk umulig å spille et WoW-lignende spill med HL2-grafikk. Når det er så mange tusen mennesker som samtidig svirrer rundt på skjermen, kan selv de kraftigere PC'ene gå på kne med grafikken WoW har nå. Guild Wars har ganske fin grafikk (dog ikke den aller beste), men dette skyldes nettopp det at du IKKE ser mange tusen mennesker som svirrer rundt på skjermen samtidig når du er utenfor byene.

 

Et tips til deg: Før du kritiserer et spill i tråden her, les topic: "Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!".

Du har tydeligvis ikke spilt WoW. Prøv det ut litt. Det er en grunn til at 5-6 millioner mennesker er avhengig av spillet. ;)

 

PS: Nei, jeg er ingen fanboy av WoW. Jeg liker det ikke, slik jeg ikke liker noen MMO's. Jeg bare sier at det er langt ifra det dårligste spillet som noen sinne har blitt laget. Det finnes dårligere spill, slik som det Matmons linket til (som jeg har linket til tidligere en gang). Big Rigs kvalifiserer seg til å være et av de minst fullførte, og samtidig mest elendige spillene NOEN SINNE LAGET.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt vel mange dårlige argumenter der ja, Vegis. Les gjennom din egen post igjen. Les mellom linjene. Er du klar over at du kritiserer praktisk talt alle spill som finnes? I hvor mange spill er det IKKE slik at man vandrer rundt, eliminerer fiender (ja, med våpen, til og med!)?

 

Grafikken er pissådlrig sammenlignet med....? Grafikken er ikke pissdårlig. Den er ikke Half-Life 2, men om du hadde hatt litt kunnskap om datateknologi, ville du forstått at det ville vært fysisk umulig å spille et WoW-lignende spill med HL2-grafikk. Når det er så mange tusen mennesker som samtidig svirrer rundt på skjermen, kan selv de kraftigere PC'ene gå på kne med grafikken WoW har nå. Guild Wars har ganske fin grafikk (dog ikke den aller beste), men dette skyldes nettopp det at du IKKE ser mange tusen mennesker som svirrer rundt på skjermen samtidig når du er utenfor byene.

 

Et tips til deg: Før du kritiserer et spill i tråden her, les topic: "Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!".

Du har tydeligvis ikke spilt WoW. Prøv det ut litt. Det er en grunn til at 5-6 millioner mennesker er avhengig av spillet. ;)

 

PS: Nei, jeg er ingen fanboy av WoW. Jeg liker det ikke, slik jeg ikke liker noen MMO's. Jeg bare sier at det er langt ifra det dårligste spillet som noen sinne har blitt laget. Det finnes dårligere spill, slik som det Matmons linket til (som jeg har linket til tidligere en gang). Big Rigs kvalifiserer seg til å være et av de minst fullførte, og samtidig mest elendige spillene NOEN SINNE LAGET.

6495935[/snapback]

 

Det er gammel grafikk sammenlignet med andre MMORPG`s som har eksistert i over 5 år. Men designet av det utenom selve verdenen som er idyllisk og eventyrlig så har du modeller og teksturer som er helt elendig. Customization motoren til WoW er absolutt det dårligste av alle MMORPG spill noensinne. Du bokstavelig talt velger ett ansikt og man skulle tro når de har gjort det så enkelt at de hadde mer enn 8 ansikt ? Nå nei du , ikke i WoW. Og selv etter 1 år etter lansering har ikke utviklerne giddet gjort noe med det. Ikke viktig sier du ? Vel det er jo ett rollespill og kjedelig å se ut som alle andre.

 

WoW er og forblir elendig.

Lenke til kommentar
Må nesten stille ett spørsmål til en eller annen WoW spiller. Føler du all tiden du har brukt for å bli level 60 er virkelig verdt det ?

 

Hahahaha, altså, samma hva spill en spiller, så spiller man det for å kaste bort tid sannt? Man spiller ikke for å oppnå noe, for maqn oppnår ingenting ved å spille annet enn å ha det gøy. Så det der kan du vell spørre hvem som helst, synest du det var virkelig verdt det runne HL2?

 

Samma hvilket spill det var, alt er bare for å waste tid.

 

Og btw, til dere som ikke ennå har merket det: Avean er bare en som sitter og kødder på forumet, han gjør alt han kan for å irritere folk, eller ett såkalt "forum-troll". Svært få av inleggene hans er i det hele tatt seriøse, så dere kan vanligvis bare overse det han skriver.

Lenke til kommentar
Det er gammel grafikk sammenlignet med andre MMORPG`s som har eksistert i over 5 år. Men designet av det utenom selve verdenen som er idyllisk og eventyrlig så har du modeller og teksturer som er helt elendig. Customization motoren til WoW er absolutt det dårligste av alle MMORPG spill noensinne. Du bokstavelig talt velger ett ansikt og man skulle tro når de har gjort det så enkelt at de hadde mer enn 8 ansikt ? Nå nei du , ikke i WoW. Og selv etter 1 år etter lansering har ikke utviklerne giddet gjort noe med det. Ikke viktig sier du ? Vel det er jo ett rollespill og kjedelig å se ut som alle andre.

 

WoW er og forblir elendig.

6496135[/snapback]

 

Jeg må si jeg liker grafikken i WoW veldig godt, og om den var bedre, hadde det hakket noe forferdelig når man var i Ironforge eller Orgrimmar.. Her hakker det når det er mye folk (har 3 GHZ, 2 GB RAM, Nvidia 6600GT skjermkort). Men ja, det med ansikter er dårlig, det burde de gjøre noe med. Kjedelig å se ut som alle andre, men WoW er et fantastisk spill, men det finner man ikke ut om man bare spiller 10 min. Kjente en som var skikkelig antiWoW, men da han først prøvde det, ble han (uheldigvis :p) helt hekta. Har du tenkt på at 1/1000 av jordas befolkning spiller WoW?

 

WoW er og forblir bra :D

 

Men uansett, det mest elendige spillet jeg har spilt må være Matrix Online. Mørkt, store, helt like bygninger over alt, inni husene var det helt likt, tomme gater med få folk, missionene var kjedelige og likte ikke styremåten..

Endret av pgrundet
Lenke til kommentar
det værste spillet eg har spilt er (hold dere fast) World of Warcraft.

 

god begrunnelse:

Alt du gjør er å gå rundt og rundt, ta en kamp her, og en kamp der. ta noen bosser eller troll. når du då har komt til level 60, fortsetter du med å skaffe deg hansker, og div. utstyr (teit? ja).

6495059[/snapback]

 

Det er litt mer å gjøre i WoW enn å bare gå rundt å drepe.. Og det er ikke så enkelt å komme til lvl 60. Samarbeid er ganske viktig når man spiller i gruppe eller med guilden..

 

grafikken er sugdårlig, og hele kamsystemet virker som om det er laget i fylla. det er jo enklere å bruke det systemet enn å sitte deg ned i en stol. (irl)

 

Hæ? Det var en veldig dårlig sammenligning.. Kampsystemet (tror du mener det?) blir litt vanskeligere ut i spillet. Man må vurdere talents, cooldowns og attributes videre i spillet, som kan gjøre det nok så vanskelig å håntere. Man må lage forskjellige strategier variert på hvilke fiender man møter..

 

 

du trenger ikkje sikte heller. alt gjør seg selv? superteit. Go FPS spill.

 

Om du vil ha et FPS spill så spiller du jo et FPS spill...jeez..

 

og så koster det penger å spille dette hver mnd. blizzard går jo med million overskudd.

 

En ulempe ja, det må jeg si meg enig i. Men tilbake får man jo oppdateringer, oppgraderinger og masse annet stasj som blizzard folka fikser. De må jo få lønna ifra en plass dem å..

 

det verste av alt, er at alle personer som spiller dette spillet blir totalt hjernevasket.

alle eg kjenner som har begynt å spilt wow, har kuttet ut resten av livet sitt. dei snakker kun wow når dei er ute bland folk. bryr seg ikkje om noen andre ting enn wow. en av disse folkene får billappen gratis av foreldrene, han orker ikkje å ta bil lappen fordi han vil ikkje, han vil kun sitte inne å spille wow. (ordrett fra wow-offerets munn) er ikkje dette SYKT :ermm:

 

Dette er noe av det verste jeg hører. Om man blir avhengig av et spill så er dete ikke spillet sin skyld, men holdningen den personen har til spillet. Om noen velger å sitte inne å spille hele dagen, er det et personlig valg, og ikke spillet som tvinger dem. Om folk er såpass mentalt friske til å innse at det faktisk bare er et spill, kan de løpe og kjøpe..

 

WoW er det mest største drit spillet ever ever ever ever ever ever

 

Der tok du meg.. Jeg er målløs.. Strålende argument! :roll:

 

PS: håper dere wow nerder tar dere nært av dette, og håper dere kommer med motangrep :)

 

Selv har jeg sluttet å spille WoW siden jeg gikk lei, men du fikk i hvertfall et "motangrep.. Din tur.. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Det er fascinerende at folk fortsetter å nevne wow i denne tråden. Men så er det vel ikke uvanlig at folk liker å tro at de har bedre smak enn 6 millioner spillere.

 

Grafikken i wow er slett ikke elendig, derimot så kan man godt si at teknologien er gammel. Dette er og blir en smakssak. Uansett har ikke grafikken noe med saken å gjøre, de fleste av oss har sett spill med verre grafikk.

 

Customization i wow er som mange nevner ganske dårlig, men der og fins det verre eksempler. Det som er verre i wow enn at du ikke kan endre trynet ditt så mye som du vil er at epix får alle til å se langt mer generisk ut, og dette er naturligvis synd.

 

Å si at det er dårlig på grunn av at man blir avhengig er latterlig. Man blir avhengig fordi at man liker det man driver med SAMTIDIG som den klassiske mmorpg-formelen holder deg hekta. Wow er ikke annerledes enn mange andre mmorpger når det gjelder hverken kampsystem eller grinding.

 

Denne diskusjonen er tragisk. Å si at world of warcraft er det verste spillet man har spilt er bare et popfenomen. Det fins uendelig mange spill som er verre. For eksempel Tomb Raider serien fra nummer tre helt fram til (men ikke inkludert) det siste. Der har du kjappe eksempel på røtne spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Customization motoren til WoW er absolutt det dårligste av alle MMORPG spill noensinne.

6496135[/snapback]

 

Prøvd Anarchy Online?

Lenke til kommentar
Et tips til deg: Før du kritiserer et spill i tråden her, les topic: "Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!".

Du har tydeligvis ikke spilt WoW. Prøv det ut litt. Det er en grunn til at 5-6 millioner mennesker er avhengig av spillet. ;)

6495935[/snapback]

jo i 15 minutt. ;)

 

Ja, eg vet eg er dårlig til å argumentere mot ting, men det spillet står øverst på hatlisten min. :)

Lenke til kommentar
Et tips til deg: Før du kritiserer et spill i tråden her, les topic: "Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!".

Du har tydeligvis ikke spilt WoW. Prøv det ut litt. Det er en grunn til at 5-6 millioner mennesker er avhengig av spillet. ;)

6495935[/snapback]

jo i 15 minutt. ;)

 

Ja, eg vet eg er dårlig til å argumentere mot ting, men det spillet står øverst på hatlisten min. :)

6499833[/snapback]

 

15 min er ikke nok :p hehe... Men selvfølgelig, det er din mening, og stå for dine meninger :)

Lenke til kommentar
jo i 15 minutt.  ;) 

 

Ja, eg vet eg er dårlig til å argumentere mot ting, men det spillet står øverst på hatlisten min.  :)

6499833[/snapback]

 

 

Du skjønner selvfølgelig at ingen tar deg seriøst når du sier du hater et spill du har spilt i 15 min, og som du praktisk talt ikke vet noe om? :)

Lenke til kommentar
jo i 15 minutt.  ;) 

 

Ja, eg vet eg er dårlig til å argumentere mot ting, men det spillet står øverst på hatlisten min.  :)

6499833[/snapback]

 

 

Du skjønner selvfølgelig at ingen tar deg seriøst når du sier du hater et spill du har spilt i 15 min, og som du praktisk talt ikke vet noe om? :)

6500207[/snapback]

eg vet mer enn du aner. alle vennene min spiller WOW, så og si. og hver gang eg møter dei, blir det alltid dagens oppdatering fra wow værden, og eg har sett flere av dei spille wow lenge. og er ikkje det nokk til å hate det spillet?

 

synst hele spillet er tragisk.

Lenke til kommentar
, og eg har sett flere av dei spille wow lenge. og er ikkje det nokk til å hate det spillet?

 

synst hele spillet er tragisk.

6500459[/snapback]

 

Nei, du har allerede med hjelp av dine uttalelser, bevist at du ikke har nok erfaring angående spillet til å uttale deg, verken negativt eller positivt.

Endret av Goz
Lenke til kommentar
, og eg har sett flere av dei spille wow lenge. og er ikkje det nokk til å hate det spillet?

 

synst hele spillet er tragisk.

6500459[/snapback]

 

Nei, du har allerede med hjelp av dine uttalelser, bevist at du ikke har nok erfaring angående spillet til å uttale deg, verken negativt eller positivt.

6501414[/snapback]

 

Interesant, mannen mener at wow er det verste spillet han har spilt. Så på en eller annen måte har folk fått for seg at det ikke er det verste spillet som han har spilt?

Han snakker ikke om hvor vidt dere liker spillet. men om han selv liker spillet, noe han antagelig ikke gjør. Hvis han ikke liker grafikken må han da få mene det uten at en masse wow kidz (ja, dere fortjener den tittelen) skal kaste ut mengder med idiotkommentarer [se quote]

 

Det har da pokker meg ikke noe med erfaring om du liker et spill eller ikke. enten så liker man det eller ikke. Har man spilt et spill i 15 minutter og ikke liker det så holder det lenge. Hvis et spill ikke fenger etter 15 min med spilling så er ikke spillet bra. Ang. wow handler det mer om hvor sterk man er psykisk, enten så blir man totalt avhengig de første 15 minuttene eller så er man sterk nok til å hode seg unna.

 

Og fordi 6 millioner andre liker et spill betyr ikke det at alle skal like wow. Mange mener vel at wow er verdens beste spill bare fordi det har flest spillere? Det er som å si at Toyota Corolla er verdens beste bil fordi det er blitt solgt flest av den, am i right?

 

Grunnen til at wow har så mange spillere er fordi det er en avhengighetskapende og populært. Akkurat som tetris var. de fleste spill blir man lei av etter en stund, noe som er bra. Wow gjør folk psykisk avhengige slik at spillet ikke mister spillere like fort som andre spill på grunn av dette.

 

Noe som er interesant er at wow spillere har en egen tendens til å fyre seg opp hver gang noen klager på at de spiller spillet. akkurat som om de veit at det er dumt å spille. :hmm:

 

 

Hvorfor jeg syns at wow er verdens verste spill jeg har spilt, vel, et spill som presterer å ødelegge folks liv burde ha en slik tittel. Blizzard veit at det skjer med folk, men bryr seg nada. Grafikken og spillestilen liker jeg dårlig, jeg trenger faktisk ikke si hvorfor fordi min smak er min smak... Og det at dere garantert kommer til å mene at min smak ikke eksisterer og at jeg tar feil...

 

Jeg var ganske bestemt på å starte med wow når det kom, men jeg ombestemte meg fort for å si det sånn.

 

obs, bitteliten link, og ikke kom her å si at du ikke veit at det skjer med deg også "ehh kanke værra med ut i dag, skal være med å raide klokka ti i kveld" kjent kommentar? [link]

Lenke til kommentar

Interesant, mannen mener at wow er det verste spillet han har spilt. Så på en eller annen måte har folk fått for seg at det ikke er det verste spillet som han har spilt?

Han snakker ikke om hvor vidt dere liker spillet. men om han selv liker spillet, noe han antagelig ikke gjør. Hvis han ikke liker grafikken må han da få mene det uten at en masse wow kidz (ja, dere fortjener den tittelen) skal kaste ut mengder med idiotkommentarer [se quote]

 

Det har da pokker meg ikke noe med erfaring om du liker et spill eller ikke. enten så liker man det eller ikke. Har man spilt et spill i 15 minutter og ikke liker det så holder det lenge. Hvis et spill ikke fenger etter 15 min med spilling så er ikke spillet bra. Ang. wow handler det mer om hvor sterk man er psykisk, enten så blir man totalt avhengig de første 15 minuttene eller så er man sterk nok til å hode seg unna.

 

Og fordi 6 millioner andre liker et spill betyr ikke det at alle skal like wow. Mange mener vel at wow er verdens beste spill bare fordi det har flest spillere? Det er som å si at Toyota Corolla er verdens beste bil fordi det er blitt solgt flest av den, am i right?

 

Grunnen til at wow har så mange spillere er fordi det er en avhengighetskapende og populært. Akkurat som tetris var. de fleste spill blir man lei av etter en stund, noe som er bra. Wow gjør folk psykisk avhengige slik at spillet ikke mister spillere like fort som andre spill på grunn av dette.

 

Noe som er interesant er at wow spillere har en egen tendens til å fyre seg opp hver gang noen klager på at de spiller spillet. akkurat som om de veit at det er dumt å spille.  :hmm:

 

 

Hvorfor jeg syns at wow er verdens verste spill jeg har spilt, vel, et spill som presterer å ødelegge folks liv burde ha en slik tittel. Blizzard veit at det skjer med folk, men bryr seg nada. Grafikken og spillestilen liker jeg dårlig, jeg trenger faktisk ikke si hvorfor fordi min smak er min smak... Og det at dere garantert kommer til å mene at min smak ikke eksisterer og at jeg tar feil...

 

Jeg var ganske bestemt på å starte med wow når det kom, men jeg ombestemte meg fort for å si det sånn.

 

obs, bitteliten link, og ikke kom her å si at du ikke veit at det skjer med deg også "ehh kanke værra med ut i dag, skal være med å raide klokka ti i kveld" kjent kommentar? [link]

6501614[/snapback]

 

For det første har han ikke spilt WoW, jeg annser ikke å ha spilt et spill i 15 minutt nok til å komme med uttalelser angående spillet. Med tanke på at han altså ikke har spilt spillet, faller både Vegis og dit innlegg på sin egen urimelighet, da en som har prøvd WoW i 15 minutt ikke har fått noe som helst innsyn i spillets mekanikker og gameplay, hvertfall ikke nok til å komme opp med en formening om spillet.

 

For det andre spiller jeg ikke WoW, så titlene dine og personangrepene kan du holde for deg selv.

Lenke til kommentar
, og eg har sett flere av dei spille wow lenge. og er ikkje det nokk til å hate det spillet?

 

synst hele spillet er tragisk.

6500459[/snapback]

 

Nei, du har allerede med hjelp av dine uttalelser, bevist at du ikke har nok erfaring angående spillet til å uttale deg, verken negativt eller positivt.

6501414[/snapback]

 

Interesant, mannen mener at wow er det verste spillet han har spilt. Så på en eller annen måte har folk fått for seg at det ikke er det verste spillet som han har spilt?

Han snakker ikke om hvor vidt dere liker spillet. men om han selv liker spillet, noe han antagelig ikke gjør. Hvis han ikke liker grafikken må han da få mene det uten at en masse wow kidz (ja, dere fortjener den tittelen) skal kaste ut mengder med idiotkommentarer [se quote]

 

Det har da pokker meg ikke noe med erfaring om du liker et spill eller ikke. enten så liker man det eller ikke. Har man spilt et spill i 15 minutter og ikke liker det så holder det lenge. Hvis et spill ikke fenger etter 15 min med spilling så er ikke spillet bra. Ang. wow handler det mer om hvor sterk man er psykisk, enten så blir man totalt avhengig de første 15 minuttene eller så er man sterk nok til å hode seg unna.

 

Og fordi 6 millioner andre liker et spill betyr ikke det at alle skal like wow. Mange mener vel at wow er verdens beste spill bare fordi det har flest spillere? Det er som å si at Toyota Corolla er verdens beste bil fordi det er blitt solgt flest av den, am i right?

 

Grunnen til at wow har så mange spillere er fordi det er en avhengighetskapende og populært. Akkurat som tetris var. de fleste spill blir man lei av etter en stund, noe som er bra. Wow gjør folk psykisk avhengige slik at spillet ikke mister spillere like fort som andre spill på grunn av dette.

 

Noe som er interesant er at wow spillere har en egen tendens til å fyre seg opp hver gang noen klager på at de spiller spillet. akkurat som om de veit at det er dumt å spille. :hmm:

 

 

Hvorfor jeg syns at wow er verdens verste spill jeg har spilt, vel, et spill som presterer å ødelegge folks liv burde ha en slik tittel. Blizzard veit at det skjer med folk, men bryr seg nada. Grafikken og spillestilen liker jeg dårlig, jeg trenger faktisk ikke si hvorfor fordi min smak er min smak... Og det at dere garantert kommer til å mene at min smak ikke eksisterer og at jeg tar feil...

 

Jeg var ganske bestemt på å starte med wow når det kom, men jeg ombestemte meg fort for å si det sånn.

 

obs, bitteliten link, og ikke kom her å si at du ikke veit at det skjer med deg også "ehh kanke værra med ut i dag, skal være med å raide klokka ti i kveld" kjent kommentar? [link]

6501614[/snapback]

 

 

Godt sagt, selv om jeg selv spiller WoW, men klarer å begrense meg. Godt du står for din mening ;)

 

MEN NÅ FOLKENS, DETTE BLE FOR OFFTOPIC! Skjerpings :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...