Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

World of Warcraft uten tvil. Dårlig utviklet, dårlig miljø og helt hjernedød gameplay.

6462701[/snapback]

 

Makan til tøv, det er garantert ikke det verste spillet du har spilt. Jeg liker ikke wow, men det er uansett et av de bedre mmorpgene.

6466708[/snapback]

 

Jo det er det. Jeg har spilt mange virkelig dårlig spill men det er ikke bare det at selve spillet er dårlig laget. Tenker da på hvor lite du kan customize din figur i forhold til andre spill. Alle ser jo totalt likedan ut i ett spill hvor rollefiguren din betyr alt. Så har vi hvordan modellene er modellert som totalt ikke er i symmetri og animasjonene er virkelig dårlig.

 

Men det verste er at spillet er hjernedød underholdning som mange dessverre liker. Man grinder og grinder i ett lite håp om å bli den beste på servern. Men i WoW må du tilbringe altfor mange timer for å bli den beste at det går utover skole/jobb og sosialt liv. Det er umulig for en normal person å hevde seg. Klart at det er morro å tilbringe noen timer med ett MMORPG men i WoW så er det veldig ekstremt.

 

WoW er veldig itembasert istedenfor å fokusere på spillernes ferdigheter. Derfor må jo folk grinde det beste utstyret hele tiden. Må nesten stille ett spørsmål til en eller annen WoW spiller. Føler du all tiden du har brukt for å bli level 60 er virkelig verdt det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Føler du all tiden du har brukt for å bli level 60 er virkelig verdt det ?

6467234[/snapback]

 

Jepp, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte WoW og har spilt til lvl 60 :)

Har fått mange gode venner der, og blitt kjent med mange folk. Mulig du tenker at jeg ikke har noen IRL venner når jeg sier det sånn, men det har jeg.

 

Du ser bare på det negative ved spillet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Jo det er det. Jeg har spilt mange virkelig dårlig spill men det er ikke bare det at selve spillet er dårlig laget. Tenker da på hvor lite du kan customize din figur i forhold til andre spill. Alle ser jo totalt likedan ut i ett spill hvor rollefiguren din betyr alt.

Det at man har veldig få valgmuligheter er jeg enig i. Derimot er det ikke helt riktig at rollefiguren betyr alt med mindre man er en roleplayer.

 

Så har vi hvordan modellene er modellert som totalt ikke er i symmetri og animasjonene er virkelig dårlig.

WoW er vel et av mmorpg-spillene med virkelig gode modeller samt animasjoner. Antar at du ikke liker stilen.

 

Men det verste er at spillet er hjernedød underholdning som mange dessverre liker. Man grinder og grinder i ett lite håp om å bli den beste på servern. Men i WoW må du tilbringe altfor mange timer for å bli den beste at det går utover skole/jobb og sosialt liv. Det er umulig for en normal person å hevde seg. Klart at det er morro å tilbringe noen timer med ett MMORPG men i WoW så er det veldig ekstremt.

At et spill ses på som hjernedød underholdning er vel ikke noe nytt. Dessverre er det heller ikke mangel på mmorpger som bygger på akkurat samme grindesystem. Dette er et problem med selve sjangeren, siden de fleste spill har en økonomisk modell som går ut på å holde folk hekta så lenge de kan.

 

WoW er veldig itembasert istedenfor å fokusere på spillernes ferdigheter. Derfor må jo folk grinde det beste utstyret hele tiden. Må nesten stille ett spørsmål til en eller annen WoW spiller. Føler du all tiden du har brukt for å bli level 60 er virkelig verdt det ?

Spillernes ferdigheter er ganske sterkt i fokus om man tenker på hvilken sjanger dette spillet befinner seg i. De fleste mmorpg før wow var en _god_ del verre. Dessuten; når alle har det beste utstyret, bestemmer ikke utstyret over hvem som vinner.

 

Selv føler jeg ikke at tiden jeg brukte i wow var verdt det. Jeg syntes ikke noe om raiding og slikt. Men så er jo jeg av den typen som prøver å spille igjennom Guild Wars med henchmen...

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Skal vi se hmm. Jaggu er det mye dritt på markedet ja.

Men største skuffelsen jeg fortsatt husker var på Xbox.

En release tittel som grafikkmessig så sinnsykt bra ut.

Kjøpte det spillet sammen med Halo og fikk det levert 1 April 2003, eller var det 2002 tro? hmm tiden flyr så alt for fort.. Hvertfall foråndsbestilte jeg Xbox med Halo og søpplespillet nedenfor.

Herregud så skuffa jeg ble, har vel ikke vært i nærheten etterpå av noe liknende.

 

Spillet ga utrykk for noe helt annet det var. Forventningene mine var skyhøye pga den sinnsykt lekkre grafikken jeg så på en demo.

Gameplayet ga utrykk for at det kunne se ut som noe GTA liknende med sinnysk bra grafikk.

Grafikken var dårligere en anntatt, tja det var jo ikke så viktig men noe skuffet ble jeg.

Styringen og kontrollen stinka helt forferdelig. Oppdragene var gjeesp..

Jeg ga spillet flere sjangser men spilte det vel toppen 20 minutter.

Tenk å sette på Halo etter det her... Da stinka det enda mer om det var mulig.

 

 

Her er søppla.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
For alle som sier at WoW er et dårlig spill: Det må jo være en grunn til at godt over 4 millioner spiller spillet.

6468416[/snapback]

 

4? Det er jo 6 millioner :D

 

Kanskje man syns grafikken er dårlig, men jeg liker stilen, cartoony stilen. Og ja, jeg syns det er dårlig at det er så få utseender å velge mellom. Men ellers er det et flott spill, har fått mange venner der, og ja, jeg har mange venner IRL.. Spiller kanskje 2-3 timer hver dag, orker ikke raids med fulle engelskmenn på ventrillo, og det tar aaaalt for lang tid..

Lenke til kommentar

Ååååå som jeg hater The Phantom Menace til PC ... Elendig grafikk, elendig gameplay, elendig historie, elendig lyd og skuespill ... jeg tror ikke det var et eneste aspekt ved det spillet som ikke var elendig. I tillegg var det utrolig enkelt, hver eneste fiende døde etter ett eller to slag, og den siste bossen overvant man ved å trykke på den samme knappen fire ganger. :nei:

 

 

Her ser dere dævelskapen:

2feds.jpg

Endret av Arang
Lenke til kommentar

Verste Spillet, hmm.

 

Crashday tror jeg.

 

Fra første stund da jeg åpna spillet irriterte jeg meg over det. Styringa er så forbaska ellendig at det er en skam, alt i spillet er piss.

 

På bilder ser grafikken ganske bra ut, så du gleder deg til å tyne pcen med litt god grafikk. Men den er også piss. Kombiner ellendig styring, tåpelig gameplay og en rævva grafikk motors, svaret er Crashday.

Lenke til kommentar

Jeg blir kanskje upopulær om jeg sier det, men det må være Counter Strike, eller CS om dere vil. Dette spillet har gått meg på nervene i snart 5-6 år eller hvor gammel det spillet er :p

 

Grunn: Det er gammelt. Det er kjedelig grafikk. Det er kun multiplayer, og det prates kun om dette spillet hele tiden.. CS, CS, CS... Spillet er eldgammelt og folk prøver fremdeles å finne skjermkort for å få spilt dette i 200fps... Latterlig :hrm:

Endret av skyhawk
Lenke til kommentar
Liker ikke: Diablo 1 og 2, Halflife 1 og 2, Doom 1,2,3. Starcraft.

 

 

Starwars er drit fordi Startrek eksisterer.

 

 

 

3240527[/snapback]

 

 

Får jeg bare korrigere litt her, Startrek er dritt fordi Star Wars eksisterer! :D

 

Verste spillet jeg har spillt må vel være diverse fotball manager/andre manager spill, jeg synes disse spillene er så utrolig lite underholdene og totalt ubeskrivelig kjedelige at jeg spiller heller pacman fremfor dette makkverket :yes:

 

For og nevne noen andre patetiske spill: Sims, Vietcong(mest bugga spillet jeg har spillt noen gang), Half life blueshift(patetisk kort, skulle tro det var en demo),

 

Så må jeg bare nevne at WOW er noe av det verste pisset jeg veit om fordi det forpester gamer miljøet, alle sitter jo bare og spiller wow på LAN jo! :cry:

Endret av Matmoms
Lenke til kommentar

det værste spillet eg har spilt er (hold dere fast) World of Warcraft.

 

god begrunnelse:

Alt du gjør er å gå rundt og rundt, ta en kamp her, og en kamp der. ta noen bosser eller troll. når du då har komt til level 60, fortsetter du med å skaffe deg hansker, og div. utstyr (teit? ja).

grafikken er sugdårlig, og hele kamsystemet virker som om det er laget i fylla. det er jo enklere å bruke det systemet enn å sitte deg ned i en stol. (irl)

 

f.eks når du skal drepe en eller annen, trenger du så og si bare bruke ett våpen. og drive å trykke på det helt til offeret er dødt. talentløst spill? mhm :)

 

du trenger ikkje sikte heller. alt gjør seg selv? superteit. Go FPS spill.

 

og så koster det penger å spille dette hver mnd. blizzard går jo med million overskudd.

 

det verste av alt, er at alle personer som spiller dette spillet blir totalt hjernevasket.

alle eg kjenner som har begynt å spilt wow, har kuttet ut resten av livet sitt. dei snakker kun wow når dei er ute bland folk. bryr seg ikkje om noen andre ting enn wow. en av disse folkene får billappen gratis av foreldrene, han orker ikkje å ta bil lappen fordi han vil ikkje, han vil kun sitte inne å spille wow. (ordrett fra wow-offerets munn) er ikkje dette SYKT :ermm:

 

WoW er det mest største drit spillet ever ever ever ever ever ever

 

PS: håper dere wow nerder tar dere nært av dette, og håper dere kommer med motangrep :)

Lenke til kommentar
Don't try this at home<- det er et ille spill. Også Sims hater det sykt mye. AAARGH!

6486701[/snapback]

 

Hvorfor? :)

6487555[/snapback]

Sims er ensformig, og rett og slett et spill for syv år gamle jentunger. Grafikken suger og gameplayet er verst.

Don't try this at home går ut på wresling i hagen, grafikken er ille o gkontrollene enda verre. Spillet har ikke historie heller...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
det værste spillet eg har spilt er (hold dere fast) World of Warcraft.

 

god begrunnelse:

Alt du gjør er å gå rundt og rundt, ta en kamp her, og en kamp der. ta noen bosser eller troll. når du då har komt til level 60, fortsetter du med å skaffe deg hansker, og div. utstyr (teit? ja).

grafikken er sugdårlig, og hele kamsystemet virker som om det er laget i fylla. det er jo enklere å bruke det systemet enn å sitte deg ned i en stol. (irl)

 

f.eks når du skal drepe en eller annen, trenger du så og si bare bruke ett våpen. og drive å trykke på det helt til offeret er dødt. talentløst spill? mhm :)

 

du trenger ikkje sikte heller. alt gjør seg selv? superteit. Go FPS spill.

 

og så koster det penger å spille dette hver mnd. blizzard går jo med million overskudd.

 

det verste av alt, er at alle personer som spiller dette spillet blir totalt hjernevasket.

alle eg kjenner som har begynt å spilt wow, har kuttet ut resten av livet sitt. dei snakker kun wow når dei er ute bland folk. bryr seg ikkje om noen andre ting enn wow. en av disse folkene får billappen gratis av foreldrene, han orker ikkje å ta bil lappen fordi han vil ikkje, han vil kun sitte inne å spille wow. (ordrett fra wow-offerets munn) er ikkje dette SYKT :ermm:

 

WoW er det mest største drit spillet ever ever ever ever ever ever

 

PS: håper dere wow nerder tar dere nært av dette, og håper dere kommer med motangrep :)

6495059[/snapback]

 

Vil bare si jeg et 110% enig med deg på alle punkter!! keep up the good work :thumbup: :thumbup:

 

Vil anbefale alle og se video review av Big Rigs som tidligere nevt i tråden, bla litt ned på siden og video review ligger på venstre side, holdt personlig på og daue av latter

http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigs...html?q=big+rigs

Endret av Matmoms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...