Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Liker ikke: Diablo 1 og 2, Halflife 1 og 2, Doom 1,2,3. Starcraft.

Så du er en av dem typan... Ikke for å trakasere, men somme folk er så trangsynte. Ein eg kjenner er sånn, han er imot Microsoft for ein teit grunn, og da er alt automatiskt det som har med microsoft dårlig.

 

Starwars er drit fordi Startrek eksisterer.

HL2 er dritt fordi det ikke er sansynlig.

Ringenes herre sug fordi det ikke har skjedd i virkligheten.

Doom3 er dårlig fordi det har for store maskinkrav

osv...

 

Fyren har ikke vore borti med ein finger før han sier at ting er dårlig...

Måtte bare få det ut.

 

Ein anna kamerat syntest FarCry, doom3, HL2, max payne2 er dårlig fordi det er skummelt...

 

Topic: Matrix, mange andre "filmspill", nfs3

hvorfor sa du det!? har ikke nå med at det er dålig å gjøre!

yeah right! ingen av disse spillene er sælig sansynlig dah!

ingen av disse spillene har skjedd i virkligheten! ;)

det har også ingenting med om det er bra eller ikke! :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
World of Warcraft

 

Kanskje ikke et drittspill, men det værste spillet etter min mening ettersom det er så avhengihets dannende.  :mad:

6451740[/snapback]

 

Åh jesus! DU hater spillet for det er avhengighets skapende.. Kabal kan virke avhengighetsskapende det og hvis du spiller det.. Ergo, du hater også kabal? Det kommer jo an på hvordan innstilling man har til spillet.. Har selv spilt WoW i et år snart, og jeg har ikke akkurat problemer med å gå ifra det..

 

Men, det var jo ikke det tråden handlet om.. :p

 

Mine verste spilleopplevelser involverte Heroes of Might and Magic.. Større kjedsomhetsprøve skal man lete lenge etter.. Noe av grunnen var kanskje det at jeg hadde en kompis med dette spillet, og han ville spille det hele tiden.. Det at han hadde noen av GTA spillene (de første) på samme pc gjorde ikke det bedre, siden det var de jeg ville spille.. :p Turbaserte rollespill generelt kan gå å legge seg..

Lenke til kommentar

Du kan jo heller gjerne prøve å komme med litt mer saklig kritikk til et spill da. At et spill er avhengighetsdannende, hva er det et tegn på? Heller det motsatte enn at det er det verste spillet noen sinne laget. Når folk blir avhengig av et spill, er det som oftest fordi det er så bra at det hekter dem til spillet, og den gode varigheten og det varierte gameplayet (eller andre vitale faktorer) får dem til å ikke kunne rive seg løs. De som er avhengig av WoW vil vel gjerne påstå det motsatte enn at det er et dårlig spill.

 

Jeg er ingen fan av WoW, jeg spiller det ikke i det hele tatt. Jeg liker faktisk ingen MMO-spill noe spesielt godt. Finner dem ikke fengende. Men om jeg skulle komme med kritikk til MMO-spill, ville avhengighetselementet om mulig vært det siste jeg noen gang kunne tenkt meg å nevne.

 

EDIT: Småfeil her og der.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg får vel si World of Warcraft, dette spillet... med så lite gjennomtenkt gameplay, det krever så altfor mye av deg for å bli mektig, grinding og atter grinding, ikke mye annet enn slossing, slossing og 1337 fjortisser. Jeg har hatt er hat/elsk forhold til det men nå er det pur hat som driver meg!

Det er altfor simpelt i forhold til andre MMORPG's jeg har spilt.

Ja jeg spiller WoW og jeg skammer meg!

 

Men hey! Dette er min mening!

 

Edit: Grammatikk...

Endret av Akiro Curosawa
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Du kødder? WoW er nok det beste av dem alle.. :p Dårligst er vel faktisk Counter-Strike: 2D :)

 

PS: Er faktisk jeg som har laget denne tråden. Skal se om jeg finner passordet slik at jeg kan logge på.

 

EDIT: Som jeg ikke gjorde...

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Warcraft 3.

3242528[/snapback]

 

trøste og bære

som moderatoren sa

hva er vitsen med å liste opp klassikere som er av de beste spilla som er laget noengang?

warcraft 3 er jo helt på toppen

sammen med half life og starcraft

(ja også mange flere selvsagt)

men, det som er litt interessant her at disse spillene krever litt intelligens for å være stimulerende

siden de er spesielt gode på multiplayer siden

mange kommer sikkert til å benekte at de har hatt dårlig erfaring på multiplayer siden

siden det er det samme som å skyte seg selv i foten...

synd, men det har jo desverre allerede skjedd

 

uansett syns jeg alle bør si hvorfor

jeg vil også påstå at historien i starcraft er ganske bra, nei, utrolig bra

men det er et gammelt spill, hva med å gi det litt spillerom :p

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Counter-Strike (og Half-Life) fordi det har blitt et fjortiss-spill, ivertfall her jeg bor. Navnet var allerede tatt i bruk av C&C Red Alert Counterstrike, og navnet "Zero" har blitt resirkulért så mange ganger at jeg nesten spyr (C&C Generals Zero Hour, CS-Coundition Zero, Duke Nukem Zero Hour...)

 

Så er det C&C Generals: den gode gamle historeien er vekk, ikke lenger GDI-Nod eller Allies-Soviet, Ikke lenger bygge på rutenett ogmuren er som sunket i jorden, for og ikke nevne den gode gamle Sidebar'en.

 

Og så er det i grunnen også Age of Mythology, ikke så veldig mye imot det, men jeg syns det mangler rutenett som på tidligere Age-spill. muren er elendig og man kan opprinnelig bare bygge 20 tårn og noen får borger.

 

Så er det Warcraft III: Historen og banene er greie, og lagene for den del. Men den gode gamle strategien som er på Warcraft II er nesten forsvunnet og det har kommet helter, og det blir for mye rollespill. Det blir ikke lenger noe hær-spill, man har 2-3 helter og kanskje hele 10 soldater og har fylt opp hele pop-limit'en.

 

The Escape from Monkey Island: Ikke prøvd så mye, men misliker at man ikke lenger bruker muse, men heller piltastene og andre taster.

 

Farcry: Spillet virket ganske greit, litt ulogisk og dumme AI, helt til jeg kom til en jungel og det kom små gorillaer og spiste meg opp...

 

Need for Speed Hot Pursuit II: Å være politi og kræsje i andre biler for og stoppe de var litt rart... Lage buler i støtfangeren og så stanse de? Ikke presse de ut i en grøft eller kjøre fremfor de, men vrake bilen deres og nesten drepe dem, :yes: logisk.

Endret av Havcard
Lenke til kommentar
Du kødder? WoW er nok det beste av dem alle.. :p Dårligst er vel faktisk Counter-Strike: 2D :)

 

PS: Er faktisk jeg som har laget denne tråden. Skal se om jeg finner passordet slik at jeg kan logge på.

 

EDIT: Som jeg ikke gjorde...

6454325[/snapback]

 

Med andre ord har du to kontoer på diskusjon.no? Fy fy, det er jo ikke lov engang! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
World of Warcraft uten tvil. Dårlig utviklet, dårlig miljø og helt hjernedød gameplay.

6462701[/snapback]

 

Makan til tøv, det er garantert ikke det verste spillet du har spilt. Jeg liker ikke wow, men det er uansett et av de bedre mmorpgene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...