Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å plukke ut det verste spillet... Så jeg tar heller et spille jeg hater.

 

Star Wars Galaxies...

 

Nå har ikke jeg spelt det på et 9mnd så de følgende påstander stemmer sikkert ikke den dag i dag.

 

- Alt for mange hus i spillet. Sleit med å finne rikktig vei når jeg skulle ut fra en by.

Det var hus overalt. Det var omtrent ikke et sted du måtte navigere deg rundt mellom husveggene for å finne et eller annet du kunne drepe.

 

- Grinding... Er ikke så gøy å MÅTTE være master weapondsmith for å kunne lage et våpen som kanskje noen kjøpte. Du må ha alle de fordømt experiment poenga for å kunne lage noe bra som kunne måle seg med det som de beste weapondsmithene lagde. Og selvfølgelig så solgte de det 10x billigere enn deg fordi de hadde en hau av folk som ga dem tomtene sine, så de kunne skaffe seg metall og sånt nærmest gratis i forhold til deg.

 

- PvP... Hvis det kom en tullig med en sånn "Jawa Ion Rifle", som hadde "stun" som "våpen type" hadde du ikke en kjangs til å stikke av eller slå han. Med mindre du hadde hjem med "stun layers" som beskytter mot "stun våpen". Og naturligvis var det blodpris for disse. Som de fleste som bare spelte noen timer hver dag ikke kunne betale for. Dette samma var det generelt med folk som hadde "stun våpen".

 

- Jedi(er)... Sinnsykt mange jedier som løpte rundt om kring. Hvis jeg husker riktig så sa Yoda i episode 5 eller 6 at Luke Skywalker var den eneste jedien. Han sa ikke noe om at det var noen tusen jedier som løp rundt på Endor mellom noen busker og drepte Evoks... eller noe sånt.

 

Som sagt stemmer sikkert ikke alt dette nå. men alikvell så hater jeg Star Wars Galaxies av hele mitt hjerte.

Lenke til kommentar
Kan vi ikke si at man kan poste spill som man faktisk har spilt og prøvd å satt seg inn i. Helst fra start til slutt.

 

Jeg personlig HATER alle kart-spill. Finnes ikke gøy i dem. CM er og noe dritt synes jeg. FF, aldri gitt det en sjanse...  :nei:

Dette er hvorfor innlegget ditt ikke gir særlig mening:

 

Du kjefter på andre som sier at et spill er drittdårlig uten å ha spilt gjennom det selv. Helst fra start til slutt.

 

sier du at du hater Final Fantasy og at du aldri har gitt det/dem en sjanse... Dermed motsier du seg selv.. :nei:

 

Edit: Skrivefeil

Endret av raziel014
Lenke til kommentar
Denne tråden gjør meg syk... Dere ramser opp klassiker på klassiker.. Jeg føler meg syk..

 

Det dårligste jeg har spilt må være Virtual Skipper..

Jeg lasta ned Virtual Skipper 2 til dama, fordi hun seiler. Men fy f..n for et drittspill! Gameplayet var ikke-eksisterende, grafikken var elendig og interfacet var skikkelig buggete. Håpløst dårlig.

Lenke til kommentar

Har prøvd mange elendige spill, men det eneste jeg kommer på i farta som er av nyere dato er Flat-Out.

 

Satt og venta på dette spillet i lengre tid. Sjekka tothegame.com for utgivelsesdato jevnlig, men det ble bare utsatt hele tida. Greit nok tenkte jeg, da er det vel desto bedre når det endelig kommer. Der tok jeg skammelig feil. Flat-Out er etter min mening et skikkelig drittspill.

 

Ikke mange spill har irritert meg mer. At føreren fyker ut av frontruta er under tvil kult den første gangen. Neste gangen du toucher gjerdet og føreren flakser, er det ikke like kult. Spillet har også mange andre irriterende momenter som jeg ikke orker å ramse opp her. Momenter som ikke har noe som helst å gjøre i et bilspill. I tillegg er spillet utrolig lite variert. Det hele var en gedigen skuffelse.

Lenke til kommentar

Ikke medregnet Transporter Tycoon og Rollercoaster Tycoon, sa ma jeg nok si alle "XXXX Tycoon" spillene, f.eks. Cruiseship Tycoon, Mall Tycoon, Airport Tycoon osv osv... Darlige forsok pa a lage noe nytt av noe gammelt... Huff...

 

Det forste jeg kom pa i farten. Er sikkert flere spill i denne kategorien...

Lenke til kommentar
Så du er en av dem typan... Ikke for å trakasere, men somme folk er så trangsynte. Ein eg kjenner er sånn, han er imot Microsoft for ein teit grunn, og da er alt automatiskt det som har med microsoft dårlig.

 

Det er ikke slik at jeg er slik som denne karen du kjenner. Jeg har prøvd alle spillene og det har seg bare slik at ikke likt spillene noe særlig. Følte at de manglet en historie som fikk meg til å spille videre.

 

PS: Star Wars eier Star Trek.

AGREED :) ang star wars

 

 

 

TOPIC: NFSU og nfsu 2, de var helt BOOOOOOOO, sammenlignet med NFS Porsche

Endret av JediMindTriks
Lenke til kommentar

Doom 3 er det absolutt dårligste spillet jeg noen gang har spilt grunnet følgende:

 

Doom 1 og 2 er tidløse klassikere med banebrytende grafikk og herlig spillfølelse, mens derimot Doom 3 ikke har noe god spillfølelse i det hele tatt, og alt i alt en veldig dårlig story.. Greit nok, det er fin grafikk på spillet, men er det alt som skal til for å lage et bra spill som kan engasjere folk? Nei mener jeg.

Hadde halvparten eller kanskje bare en fjerdedel av tida som var brukt på å få det til å se pent ut vært brukt på å kanskje lage en _litt_ mer troverdig story(ikke at man kan lage en veldig troverdig story om diverse zombier, demoner og det som verre er, samt et besøk i helvete).

 

Skuddfølelsen i spillet blir heller ikke helt det store innen troverdighet når den godeste actionhelten ikke engang beveger seg når han fyrer av hagla. Det blir for dumt mener jeg.

Hele skjermen og alt du ellers ser og hører skal kunne gi deg følelsen av at du blir pusta i nakken av demoner, mens du fyrer av ei hagle som får ryggsøyla di til å bøye seg på steder du ikke visste gikk ann å bøye.

 

Alt i alt: Doom 3 er et sugent, kjedelig og lite engasjerende spill..

 

 

 

 

Takk

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er blitt nevnt før, men: Lords of the realm III For all del styr unna. Hadde tenkt å legge med mine egne meninger her, men fant ut at de ligner veldig på denne omtalen

Man kan ikke styre byer, krigerene dine går ekstremt sakte, datamaskinen din gjør alt for deg. Det eneste plusset måtte være at det er et vanskelig spill å klare, har selv ikke prøvd fordi jeg har daua av kjedsomhet, hvis det er noen som har klart å runne spillet uten å sovne eller nesten døøøøøø av kjeeeeeeedsomhet, så send meg en PM og fortell hvordan du orka.

 

 

TSP :sleep:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...