Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Kan vi ikke innføre en regel for å si at et spill er det største drittspillet du har spilt?

Forslag til regel: Ha en god begrunnelse for hvorfor det er det største drittspillet du har spilt. Noen enige?

Helt enig med deg der. Det nytter jo ikke å komme med f.eks: "NFSU var jo bare det drittspillet da". Så jeg synes at alle poster herifra burde inneholde en god beskrivelse på hvorfor spillet er fårlig. Klarer dere ikke å finne en begrunnelse er jo ikke spillet dårlig, det er tvert i mot dere som ikke skjønte/likte spillet. Dessuten, alle som sier at f.eks "Starcraft suger", som forøvrig var (og fortsatt er) en av de beste strategispillene, burde ihvertfall komme med gode begrunnelser. Det er få som virkelig synes at starcraft suger, og de fleste av de som slenger dritt om store spilltitler, slenger vel bare drit om de fordi de skal virke så kule og spesielle.

 

Så herifra kan alle være litt seriøse, eller hva?

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det mest R**a spillet må være Giants! Fyfaen og dumt det er.. Du skal liksom bygge masse duste folk med enten noen små tulling eller noen blå vannskapninger eller noen kjempe store troll...

 

uff det er kjedelig det!

 

 

Har prøvd å linke det. da var jeg en sånn vann gubbe. Spilte mot en kjempe stor fiende..

 

Jeg døde hele tiden.. Han kommer og eter deg bare...

Endret av StrongBad_
Lenke til kommentar

Jeg synes denne tråden, eller noen av innleggene, var ganske tragisk. Det blir jo nevnt noen av spill-verdenens mest unike og storslagne spill! Det kjennes ved hjerteroten altså! En skam å antyde at HL2 skulle påtvinges en plass i en slik post. Fordommer sier jeg.

 

Kan vi ikke si at man kan poste spill som man faktisk har spilt og prøvd å satt seg inn i. Helst fra start til slutt. Det GÅR rett og slett ikke ann å si at HL2 er et fælt spill. Det ER det beste spillet innen grenen du må bare sette deg inn i det (skulle ikke være så vanskelig ;) ) ! Grafikken, lyden, historien, MULIGHETENE! Samme gjelder Championship Manager og FF. De ER de beste innen grenen! (muligens utenom noen tilfeller...) NFSU satt jo ny standard! GTA lagde vel kansje en ny gren? Virtuel-life spill? :!:

 

Jeg personlig HATER alle kart-spill. Finnes ikke gøy i dem. CM er og noe dritt synes jeg. FF, aldri gitt det en sjanse... :nei:

 

 

(tenk jeg skrev "aldri" med "g"... uff :whistle: )

Endret av StianGH
Lenke til kommentar

Heroes of Might and Magic 4.

Begrunnelse:

 

Grafikk:

De har ikke oppdatert grafikkmotoren (så vidt jeg kunne se), brukte mest sannsynelig samme grafikkmotor som i treeren. De kunne oppdatert og pusset litt på grafikken, men er jo ikke så farlig da det er innholdet og gameplayet som teller.

 

Gameplay:

Gameplayet er stort sett det samme som i treeren. Kjempe om borger og gruver osv. Tur basert i både strategidel og kampdel. Små forandringer etter det jeg fikk med meg fra treeren. Kan flytte enkelt enheter rundt på strategikartet iten general.

 

Innhold:

Også her mye det samme som i treeren.

 

Helhetsintrykk: Av en eller annen grunn fikk jeg ikke samme følelsen av å spille heroes of might and magic 4 som når jeg spilte treeren. De har ikke gjort noe spesielt ut av 4-eren noe som er synd fordi den kunne hatt et stort potensiale. Grafikken lik 3-eren og innholdsmessig er det vel egentlig ikke skjedd noe særlig fra 3-eren.

Lenke til kommentar
Sånn, da har jeg endret tittelen. Det er tydeligvis for vanskelig for folk å begrunne utsagnene sine..

Takker. Det var i tilleg ganske teit at det sto "det største drit spille"...

WTF? DRIT -MELLOMROM- SPILLE(manglet en T der?)

 

 

Neida, bare tullet...

 

Commandos 2 er ikke dårlig, bare vanskelig! Man trenger STORE grå, for å spille det spillet, noe som ikke alle her har, tydeligvis... :roll:

Lenke til kommentar
*huske, huske*

 

Heros of Might and Magic. 3. person spill i 1. person. Ser ikke når du skyter, eller skader. Men det første jeg skrev, 3. pr. i 1. pr. Tenk deg DET du!! Du skal liksom styr flere personer fra 1. pr. *grine!*

Nå må du ikke blande spilltittler her.

 

Heroes of Might and MAgic = Strategispill

Might and Magic = 1. persons rpg

Lenke til kommentar
[iC,22/12/2004 : 00:19] Commandos 2 er ikke dårlig, bare vanskelig! Man trenger STORE grå, for å spille det spillet, noe som ikke alle her har, tydeligvis... :roll:

Commandos 2 er da ikke vanskelig! Ett av de letteste spillene jeg har spilt. Gjennomførte det på to dager.

 

Commandos 1, det var vanskelig det. Brukte sikkert 3-4 uker på det spillet.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Enig commandos 1 var fett som fa*n!! kicka utrolig på at man måtte time og kunne løse ting på flere måter.

 

så kommer hatspillet:

'jeg har spilt utrolig mange dårlige spill, er faktisk den mest kresne jeg vet om når det kommer til spill, de fleste spill gir jeg ca 30 min og gir alt for å leve meg inn i det og synes at det er fett, er jeg fortsatt ikke overbevist spiller jeg det aldri igjen.

allikevel finnes det spill som jeg ikke gir med enn 1-2 minutter. de gidder jeg ikke å nevne her, nevner heller det spillet som skuffa meg mest.

 

driver 1 var konge! elsker amerikanere, mjuke dempere og v8ere, så driver3 må være en av mine største skuffelser, ikke antydning til kjørefeeling, tragisk realisme, nesten ingen biler, toppfart på en racingsykkel på ca 90km/t osv. liker nesten ingen bilspill men elsker bil, det er fordi jeg kicker på bil, ikke en tåpelig japaners tolkning av hva bil er. LENGE LEVE GRAN TURISMO

Lenke til kommentar
[iC,22/12/2004 : 00:19] Commandos 2 er ikke dårlig, bare vanskelig! Man trenger STORE grå, for å spille det spillet, noe som ikke alle her har, tydeligvis... :roll:

Commandos 2 er da ikke vanskelig! Ett av de letteste spillene jeg har spilt. Gjennomførte det på to dager.

 

Commandos 1, det var vanskelig det. Brukte sikkert 3-4 uker på det spillet.

"Beyond The Call of Duty", hvilket et var det? 2ern eller 1ern?

Lenke til kommentar

Jeg må nok skyte inn "Hexen" til N64.

 

spillet hadde en grafikk som snes hadde taklet, og dette spillet gjorde skam på N64`en. Dårlig grafikk, pluss et slakt gameplay.

 

Et annet er Body Harvest til N64, som er et spill med mye tomt lanskap, treigt er det, dårlig grafikk, og uinspirerende kamper mot fiender, og et dårlig gameplay.

Lenke til kommentar

Commandos 2 er da ikke et dritt spill, og det kan da umulig være det største drittspillet dere har spilt?

Commandos 3 derimot, var verre.. men ikke det verste spillet jeg har spilt. Og gi meg en begrunnelse på at HL2 er dårlig! Ikke kom med, "For skummelt", "Urealistisk" og sånn.. da blir jeg bare sur! Det er greit å si at det kanskje er litt dårlig... men det VERSTE spillet dere har spilt? neppe..

 

Jeg vet faktisk ikke hva som er det dårligste spillet jeg har spilt :p

Lenke til kommentar
Jeg må nok skyte inn "Hexen" til N64.

 

spillet hadde en grafikk som snes hadde taklet, og dette spillet gjorde skam på N64`en. Dårlig grafikk, pluss et slakt gameplay.

 

Et annet er Body Harvest til N64, som er et spill med mye tomt lanskap, treigt er det, dårlig grafikk, og uinspirerende kamper mot fiender, og et dårlig gameplay.

Hexen 64 var jo hellig.. :D Vi snakker selfølgelig om multiplayer

gafikk: 1

gameplay: 3

Musikk: 8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...