Gå til innhold

Det verste spillet du har spilt? Begrunn svaret!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelpe meg...

Jeg forstår dere som kanskje mener at de andre FF-spillene er dårlig fordi FF8, FF10 og FF10-2 (som jeg aldri skal prøve) ER skikkelig dårlig og bare kliss, men det ER Final Fantasy! For meg (og mange andre) er FF hellig!!

 

Dere kan ikke nevne FINAL FANTASY 7 som et dårlig spill??!!!

Det spillet har ALDRI blitt hypa og om noen av dere ikke liker det så har det ikke helt forstått systemet med det.

 

Ok for det første skal jeg nevne noen grunner til at FF7 IKKE er dårlig:

 

Verdens beste story EVER! Garantert! Det er som å lese ei bok bare at du er med i den.

Pluss at det er skjulte meninger hele tida. Hvem i h****** er Sephiroth egentlig?

Hvem er Cloud? Vanskelig å si uten at du har rundet spillet en god del ganger

 

Grafikken var sykt bra...i 1997 da det kom ut.

Battlesystemet forstår jeg at mange ikke liker. Det at man må sitte å vente på sin tur til å slå eller bruke en kommando. Men det hadde aldri funka uten ettersom battlesystemet er så omfattende at det hadde gått i surr uten.

 

Materia-systemet er genialt bra! MYE bedre enn systemet på de andre FF-spillene.

 

Og MUSIKKEN!! Herregud for en genial musikk! Det er jo sykelig bra!

 

Og for dere som ikke helt kom inn i spillet. Det gjorde ikke jeg heller til å begynne med, men husk spillet er LAANGT! Det er først når du har kommet et godt stykke ut i disk 1 at storyen virkelig begynner!

Lenke til kommentar
ALT SOM HETER: DELTA FORCE

 

 

Fy faen for noe møkk!

Andre spill man kan holde seg langt unna må vell være:

 

True crime

THUG 2

FIFA 2005: Glad jg fant PES 4 reddet året mitt!

Delta Force (1ern) og black Hawk Down var konge, de andre skal jeg være ganske enig med deg i...Men de er ikke de største drit spilletene jeg har spilt før, likevel...

 

EDID: Altså, enig med deg i at de andre Delta Force spillene var dårlige..

 

FIFA 2005 og THUG2 (Tony Hawk Underground 2) var skikkelig bra spill...

HVORFOR synes du de spillene er så dårlig da?

Hvorfor THUG2? Fordi du ikke liker skating?!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Dette ser mer og mer ut som mange som bare "må" mislike populære spill for å være anderledes og skille seg ut.

Selv om Final Fantasy (har dere prøvd de gamle? De beste er 4-6, til nød 7), Diablo, Doom3, GTA og whatsnot ikke er "din greie" burde man vel kunne se at dette faktisk er bra spill, eller? (Personlig har jeg liten sans for bilspill og sportsspill.)

 

Det nevnte "Virus" derimot synes jeg er et dårlig spill. Masse helt like rom satt sammen for å lage en "labyrint" som skal ligne på mappestrukturen din... det var en morsom ide å inkludere ting fra disken din (bilder og sånn) i spillet, men det hørtes mye morsommere ut på pakken enn det var i virkeligheten. Terminal Velocity (som er et genialt spill) sveiset inn i Windows Explorer :thumbdown:

 

Har nettopp prøvd Moses spillet på NES emulator... tidenes dårligste rip-off av boulder dash. (Med lett bibel-quiz mellom hvert "brett")

 

Sp+

Lenke til kommentar

Connections: et spill ala myst men, er så skjedeligt at døde vil skjede seg til døde..

Super samson: et scrolling spill om to homofile bodybuildere med blomster voksende ut av hodet deres, som skal redde verden fra onde toalettseter, tømmerstokker, muterte kålhoder, veggklosset , ech...

Dette e hva jeg vil kalle dårlig,, og det værste er at spillet har fått 5 oppfølgere, til og med på ps2...

 

P.s dere bør gi forklaring på hvorfor spill dom Diablo, half life , starcraft, doom 3.. er det værste dere har spillt,, i følge meg er dere typen som bare vet om de meste kjente spillene og derfor har ikke noe bra å komme med, typisk mainstream fjortiser, det samme gjelder når det kommer til musikk kan ikke en døyt om det.. Vet bare hva radioen liker derfor liker de det.. eller motsatt,..

 

Her har jeg eksempel, ringenes herre er en storslått film, men er ikke min stil, men å si at den suger er primitivt og lite intlegent, du kan ikke si at ting suger hardt bare fordi du ikke foretrekker det,, det er som å si at pavarotti er elendig, jeg liker ikke ham, men han er veldig dyktig på sitt område..

 

Kvalitet er kvalitet, uansett om du liker det eller ei..

Lenke til kommentar
Hjelpe meg...

Jeg forstår dere som kanskje mener at de andre FF-spillene er dårlig fordi FF8, FF10 og FF10-2 (som jeg aldri skal prøve) ER skikkelig dårlig og bare kliss, men det ER Final Fantasy! For meg (og mange andre) er FF hellig!!

 

Dere kan ikke nevne FINAL FANTASY 7 som et dårlig spill??!!!

Det spillet har ALDRI blitt hypa og om noen av dere ikke liker det så har det ikke helt forstått systemet med det.

 

Ok for det første skal jeg nevne noen grunner til at FF7 IKKE er dårlig:

 

Verdens beste story EVER! Garantert! Det er som å lese ei bok bare at du er med i den.

Pluss at det er skjulte meninger hele tida. Hvem i h****** er Sephiroth egentlig?

Hvem er Cloud? Vanskelig å si uten at du har rundet spillet en god del ganger

 

Grafikken var sykt bra...i 1997 da det kom ut.

Battlesystemet forstår jeg at mange ikke liker. Det at man må sitte å vente på sin tur til å slå eller bruke en kommando. Men det hadde aldri funka uten ettersom battlesystemet er så omfattende at det hadde gått i surr uten.

 

Materia-systemet er genialt bra! MYE bedre enn systemet på de andre FF-spillene.

 

Og MUSIKKEN!! Herregud for en genial musikk! Det er jo sykelig bra!

 

Og for dere som ikke helt kom inn i spillet. Det gjorde ikke jeg heller til å begynne med, men husk spillet er LAANGT! Det er først når du har kommet et godt stykke ut i disk 1 at storyen virkelig begynner!

enig med deg der, FF serien er geniale feelgood spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...