Owz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) jeg har prøvd så mange drit spill i mitt lange liv at det nesten er farlig!!! de fleste er det enten dårlig grafikk på ellers er de silmpeltent kjedelige noen ganger får jeg bare lyst til å ødelege spillene men det er ikke så lurt... så det jeg vil fram til er: Hva er historiens værste data spill??! og hvorfor...?? Endret 21. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Mange vil reagere på dette, men jeg vil si at Diablo passer fint til den beskrivelsen der. Lenke til kommentar
toman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 sacred det suger så jævli at jeg holder på å spy bare jeg seier ordet.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Half-life2 tidenes største drittspill! Neida.. Må være Bad boys 2 for pc, latterlig dårlig spill.. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Flåklypa spilla, de var/er latterlige! Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Liker ikke: Diablo 1 og 2, Halflife 1 og 2, Doom 1,2,3. Starcraft. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Liker ikke: Diablo 1 og 2, Halflife 1 og 2, Doom 1,2,3. Starcraft. Så du er en av dem typan... Ikke for å trakasere, men somme folk er så trangsynte. Ein eg kjenner er sånn, han er imot Microsoft for ein teit grunn, og da er alt automatiskt det som har med microsoft dårlig. Starwars er drit fordi Startrek eksisterer. HL2 er dritt fordi det ikke er sansynlig. Ringenes herre sug fordi det ikke har skjedd i virkligheten. Doom3 er dårlig fordi det har for store maskinkrav osv... Fyren har ikke vore borti med ein finger før han sier at ting er dårlig... Måtte bare få det ut. Ein anna kamerat syntest FarCry, doom3, HL2, max payne2 er dårlig fordi det er skummelt... Topic: Matrix, mange andre "filmspill", nfs3 Endret 4. desember 2004 av luni Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det må vel være Global Operations, mest fordi det var så fryktelig buggete. Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Så du er en av dem typan... Ikke for å trakasere, men somme folk er så trangsynte. Ein eg kjenner er sånn, han er imot Microsoft for ein teit grunn, og da er alt automatiskt det som har med microsoft dårlig. Det er ikke slik at jeg er slik som denne karen du kjenner. Jeg har prøvd alle spillene og det har seg bare slik at ikke likt spillene noe særlig. Følte at de manglet en historie som fikk meg til å spille videre. PS: Star Wars eier Star Trek. Endret 4. desember 2004 av Belisarius Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) S.W.A.T 1 : tragisk The sims 1 : egentlig bare teit Alle GTA spillene untatt den første : ble liksom ikke det samme og sist men ikke minst: Commandos 1 : en fornærmelse for spill industrien!!! Endret 4. desember 2004 av Larzemannen Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noe av det mest tragiske jeg har spillt er Final Fantasy-spillene. Jeg prøvde virkelig å engasjere meg i dem, men det gikk bare ikke... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noe av det mest tragiske jeg har spillt er Final Fantasy-spillene. Jeg prøvde virkelig å engasjere meg i dem, men det gikk bare ikke... Ditto... Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Denne tråden gjør meg syk... Dere ramser opp klassiker på klassiker.. Jeg føler meg syk.. Det dårligste jeg har spilt må være Virtual Skipper.. Lenke til kommentar
Gr0v Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noe av det mest tragiske jeg har spillt er Final Fantasy-spillene. Jeg prøvde virkelig å engasjere meg i dem, men det gikk bare ikke... Blasfemi!! Uansett, space jam til playstation var noe dritt. cs er også noe piss syns jeg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 CS aka Counter Strike. 1) ikke virker det i singel player 2) ikke kan du "runne" det heller. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det har vel ingenting med saken å gjøre? Synes selv Pirates of the caribbean må være noe av det mest tragiske som har blitt skapt av spill, sammen med The Sims, The Sims 2, er da mangen andre men det blir en litt for lang rekke Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Rebel Assault 2. GLØÆØAA!!!! Lenke til kommentar
Averon Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Her nevnes det jo mange veldig gode spill, synes jeg da. Selv er jeg ganske altetende med tanke på sjanger, men Söldner ble i dårligste laget. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Starcraft ser så kjedelig ut at jeg ikke engang gidder å prøve det. Hmmm.. hvem fler STARCRAFT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå