veda Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hallois, håper at noen har gode tips; har oppgradert pc'en fra et Abit KX7-333R hovedkort med en AMD XP1800 prosessor til et MSI K8N kort med en Athlon 64 3200+ og et Corsair 400-minne på 512 Mb. Syntes det ble dyrt å samtidig kjøpe nytt skjermkort så jeg har beholdt Sapphire Radeon 9600 XT kortet mitt. (Det funket helt OK på det gamle oppsettet). Problemet nå er at pc'en fryser tvert etter 5-10 sekunder hvis jeg prøver meg på noen spill. Har prøvd med Colin McRae2005, Doom3 samt Microsoft Combat Flightsim.Samtlige spiller i ca.5 sekunder, deretter full frys på bildet.Må reboote pc'en. Jeg har prøvd stort sett alle mulige innstillinger på skjermkortet uten at det hjelper.Det ble faktisk verre etter at jeg hentet ned de siste driverne til Radeon-kortet. Må jeg krype til korset å tømme kontoen på et nytt skjermkort, eller finnes det noen som har en idé om årsaken? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hvilket HK er det snakk om? Hva slags PSU har du? Du har formatert da du fikk det nye hk håper jeg? Lenke til kommentar
veda Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Hei, jeg har 400w PSU, det nye HK er et MSI K8N Neo-FSR (nForce3 250 Gb) og jeg formaterte etter innstallasjon. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har akkurrat samme hovedkort, prosessor og skjermkort jeg også. Har også problemer med Colin McRae rally 05. Hadde også problemer med Doom 3, men det virker nå etter at jeg oppdaterte drivere til skjermkort og hovedkort. Rart at det ikke virket hos deg. Lenke til kommentar
tolsen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har akkurat samme problem med mitt GeCube Radeon 9600XT Extreme. Kjørte tidligere MSI socketA 266Mhz med en AthlonXP 1700+. Da fungerte alt som det skulle. Nå har jeg montert et GigaByte socket939 hk med Athlon64 3200+, og jeg får akkurat samme feil som du nevner i de spillene jeg har testet (NFSU og HL2) Merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå