Tobi2 Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 Topicen sier vel sitt. ATX strømforsyning Lurer på om denne holder og er grei nåkk. Skal skifte ut mitt defekte V9999 GF 6800GE (som kanskje ble defekt på grunn av min gamle PSU (tvilsomt men er ikke sikker)), med et GF 6800GT. Så da spørs det om denne holder (gir nåkk effekt). Jeg gidder ikke bruke mye penger på PSU så jeg må bare forhøre meg Noen som har peil? Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Den gir masse effekt... Men vet ikke om dette er den du burde satse på.. HER ER EN SOM GIR GOD EFFEKT, OG IKKE MINST: LYDLØS Den er super kvalitet på.... Kjøp den!! Endret 4. desember 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Den gir masse effekt... Men vet ikke om dette er den du burde satase på..HER ER EN SOM GIR GOD EFFEKT, OG IKKE MINST: LYDLØS Den er super kvalitet på.... Kjøp den!! Okey, takk for tipset Edit: Men de har den jo ikke på lager Skal vel bestille skjermkortet mitt derifra også, så det ville vært kjekt å få dem samtidig (altså det kan man jo likevel, men må ha det så snart så mulig) Kan noen anbefale noen andre gode alternativer? I prisklassen 400-800kr Endret 4. desember 2004 av XzeroX10 Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 DENNE ER KONGE. Denne anbefaler jeg fordi jeg har den i min server. Er bare konge!!! Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 DENNE ER KONGE. Denne anbefaler jeg fordi jeg har den i min server. Er bare konge!!! Okey, men det står at den bare passer kun til de nye Socket 775 og de kommende Nvida nforce hovedkortene Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 du kan få kjøpt sånn 24 pins til 20 pins adapter. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 Den gir masse effekt... Men vet ikke om dette er den du burde satase på..HER ER EN SOM GIR GOD EFFEKT, OG IKKE MINST: LYDLØS Den er super kvalitet på.... Kjøp den!! Okey, takk for tipset Edit: Men de har den jo ikke på lager De har den grå utgaven på lager. Den er litt billigere, og mangle kabelstrømper...men god effekt og lite lyd! Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 4. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2004 Tillater meg å anbefaleChill Innovation. De har den på Netconnection. Tilnærmet lydløs (støynivå oppgitt til 12 dB), 510W, S-ATA, kabelstrømper. Har den selv, og er maks fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå