JimRamse Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Fant akkurat ut at man kan kjøre benchmark i denne demoen. Kanksje vi kan sammenligne resultater. Har testet, å den funker ihvertfall helt fint på x800 å 6800 serien skjermkort. For dere som har noe annet, så er det jo bare å teste. Etter du har installert den, så gå inn i directoriet du installerte i å kjører benchmark.bat for å starte benchmarken. Når du er ferdig, så tar du "printscreen" å legger inn her, så vi alle har bevis for hva vi sier resultatet er. Hadde vært morro hvis folk også la til hva slags hardware de kjørte, å på hvilkne hastigheter. Kjør Benhmarken i default innstillinger. Demoen kan hentes ned her The Project Demo/Benchmark Her er resultatet mitt: Kjører da: A64 "Winnie" @ 2.6GHz OCZ 2x512MB @ 520MHz X800XTPE@640/625 La oss prøve å unngå for mye chitchat. Er så kjedelig når POST'er blir ødelagt ved at folk snakker en hel masse, men ikke kommer med resultater. Ser det er endel som ikke får Benhmark.bat filen når de installerer. Kan ikke de prøve å bruke denne. Det er den som kom i mappen min. http://www.home.no/jimramse/Diverse%20Utils/Benchmark.bat Endret 4. desember 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Funnet ut ett problem. Denne benchmarken funker bare med v.1.0 av demoen. Det er den jeg har. Lastet akkurat ned v.1.1 fra ATi sin side. Da funker det ikke. Sorry folkens. Har bedt moderatorene slette hele denne POST'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg