Rostad Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har prøvd Burnout 3 på playstation og syntes det var veldig god fartsfølelse, men syns at stylingen av biler mangler... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 eller bare få tak i det fra noen ymse nettsteder! dette er veldig oppfordring til pirat kopi av spill , samt en eller to av de andre postene dine lengere oppe Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ville tatt. jucied. bedre spillmotor fikk jeg følelsen av. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 eller bare få tak i det fra noen ymse nettsteder! dette er veldig oppfordring til pirat kopi av spill , samt en eller to av de andre postene dine lengere oppe oppfordring... Da er folka her veldig lette å påvirke :!: Lenke til kommentar
Benris Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg valgte nfsu 2 billigst!!!! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ville valgt Juiced. Man får absolutt ingen fartsfølelse av NFSU 2, NFSU 2 går for mye på skinner, NFSU 2 har for mye The Fast and The Furious-preg på stylingen, og man må unlocke alt mulig. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) -men juiced er så inni h#@!¤e vanskelig. -bilene får overstyring hele tiden -du får minus respekt for å kræsje i motstanderne dine, men de kræsjer i deg hele tiden uten at de får minus -auto saving, hater det! -du kan kunn style bilene selv i carere mode -et pluss er flere forskjelige biler. -bilene er også penere laget Endret 8. august 2005 av LIRS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå