Rostad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei! Er det noen som har tenkt å kjøpe seg Jucied i stedet for NFS 2? Jeg har tenkt å kjøpe meg NFS 2, men Juiced ser sinnsykt bra ut det å... Så jeg er litt i tvil... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Viss ikke hjernen min husker feil så kommer ikke jucied ut før til sommeren. Siden Aclaim eller hva de heter gikk konkurs og det gikk litt tid før de fikk en utgiver. Så mitt råd er å kjøpe NFSU 2 nå og kjøpe Jucied når det kommer Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Jeg har hatt Juiced i mange måneder før nfsu2 kom jeg da . Det er egentlig veldig fett. Nå vet jeg ikke om du får det i butikken enda, men det finnes da andre steder å skaffe seg det fra da EDIT: Kan vel egentlig si at kjøringen er mye bedre i Juiced, men NFSU 2 har et knapt overtak på stylingen tror jeg. Men for all del, Juiced har bra styling også. Så alt i alt så ligger de veldig jevnt Endret 4. desember 2004 av sablabra Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ja, hvorfor ikke kjøpe begge + Burnout 3! Alle er ypperlige bilspill på sin måte... Har NFS2 selv, og det er veldig bra...fartsfølelse til 1000 når du bruker NOS! De andre har jeg teste hos kompiser, og synes de er meget underholdende. Dvs vert et kjøp!! Lenke til kommentar
MasterChiun Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Anbefaler heller Flat Out før Juiced! Ciao Lenke til kommentar
mago Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hadde NFSU og det var bare rævva i forhold (kjedelig) Har Juiced på xbox og digger det, (mye mer dybde enn NFSU) lakk/boddystylinga er helt topp og man blir riktig hekta på stylinga. Særlig p.g.a. at man kan nyte modifisert kjerre i ordentlige TVreplays (kan og saves) etter løpa. NFSU hadde ikke TV'replay mulighet. her kan du lese mer om Juiced http://ps2.ign.com/articles/474/474903p2.html http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...p(que)id=109509 http://www.totalgames.net/pma/20141 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvis je var deg, ville jeg valgt NFSU 2 Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Gå for juiced! nfsu2 er altfor ensformig+at det er så JÆVLIG mørkt ute(hele tiden!) Ja vet at gateløp er om natten.. men uansett,boooring. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Gå for juiced!nfsu2 er altfor ensformig+at det er så JÆVLIG mørkt ute(hele tiden!) Ja vet at gateløp er om natten.. men uansett,boooring. Hvordan kan du si noe sånt? NFSU er jo drit bra, Mørkt ute ? Tenkt deg hvor ille det hadde sett ut hvis det hadde vært lys ute. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Blir jo nesten sliten av bare å kjøre i mørket da! Hvorfor skal det bare være mørkt?? Det foregår da ikke oppi nord på vinterstid?? Lenke til kommentar
TinY Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sliten av å kjøre i mørket? er ikke mange som er kar nok til å drive med streetracing midt på dagen. Det er jo en helt spesiell følelse når man kjører i "mørket", det er jo lyst nok til å se alt rundt deg og langt frem. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Gå for juiced!nfsu2 er altfor ensformig+at det er så JÆVLIG mørkt ute(hele tiden!) Ja vet at gateløp er om natten.. men uansett,boooring. Hvordan kan du si noe sånt? NFSU er jo drit bra, Mørkt ute ? Tenkt deg hvor ille det hadde sett ut hvis det hadde vært lys ute. Ja,det er et kult spill men blir fort for kjedelig.. man blir lei. Vært fint med litt lys på banene edit: Smak og behag. nokk OT. Endret 6. desember 2004 av geedoo Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Gå for juiced!nfsu2 er altfor ensformig+at det er så JÆVLIG mørkt ute(hele tiden!) Ja vet at gateløp er om natten.. men uansett,boooring. Hvordan kan du si noe sånt? NFSU er jo drit bra, Mørkt ute ? Tenkt deg hvor ille det hadde sett ut hvis det hadde vært lys ute. Ja,det er et kult spill men blir fort for kjedelig.. man blir lei. Vært fint med litt lys på banene edit: Smak og behag. nokk OT. Riktig, smak og behag. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Spørsmålet er vel om du skal laste nerd Juiced eller om du skal kjøpe NFSU:2 Siden du ikke kan få kjøpt Juiced i norge eller noen andre land enda (Tyskland hadde en lekasje til x-box. Det er derfor noen har prøv det. For det ligger ute på noen heller ymse nettsteder og nedlastningsprogram Uansett så komer det ikke før til sommeren Tha proof Så nyt NFSU:2 i juletiden og vent til sommeren og nyt Juiced. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 eller bare få tak i det fra noen ymse nettsteder! Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Juiced, helt klart! har pratet med en som har en versjon og sier kjørings følelsen er på høyde med Richard Burns... Da er jo valget klart! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Richard Burns har utrolig bra kjørefølelse, men bilen glir for lett til tider. Richard Burns Rally er vel det vanskeligste bilspillet du får tak i . Mener jeg da. Men jeg synes ikke vi skal blande rallyspill og gateracespill! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Juiced er jo meget bra . Har bare prøvd demoen da. NFSU2 har jeg full versjonen av å det er et litt skuffende spill. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg ville heller kjøpt meg NFSU2. Har Juiced, og syns fortsatt er helt greit liksom! Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Burnout3 er jo og et bra alternativ... Der mangler det iallefall ikke på fartsfølelsen, og banene er nå bra varierte etter min smak. Du har ikke den følelsen av illegal streetracing som de Juiced og NFSU2 har, burnout3 er mer pur underholdning og arcadekjøring. Men sånt er såklart en smakssak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå